Thinkfast
זה הסיפור הראשון שלי באנגלית.. זה ממש גרוע, וגם האנגלית שלי גרועה, והסיפור פשוט והאנגלית פשוטה והכל זוועתי. אבל זו פעם ראשונה, ואני רוצה הערות, ותתקנו אותי אם אני טועה, ותסבירו לי אם יש משהו שלא עשיתי כמו שצריך. זה ממש יעזור לי :)

I want a one kiss, a little kiss, and I'm leaving you forever

Thinkfast 25/10/2013 1083 צפיות 4 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי באנגלית.. זה ממש גרוע, וגם האנגלית שלי גרועה, והסיפור פשוט והאנגלית פשוטה והכל זוועתי. אבל זו פעם ראשונה, ואני רוצה הערות, ותתקנו אותי אם אני טועה, ותסבירו לי אם יש משהו שלא עשיתי כמו שצריך. זה ממש יעזור לי :)

I love you, and you know. But you don't love me too. You don't feel like me. And it's so" hurt." She cried. Her heart was broken inside. "So, I need to leave you, right? I need to stop love you, now, when you don't love me. But…" Her voice broken, but she doesn't stop, not now, after she began. "I want a one kiss, a little kiss, and I'm leaving you forever. Please… I don't try you will love me."

He looked her face, her sad face. "But it's not real kiss. So why?"

"You don't understand. I want your kiss every day, every second. I'll go crazy if you not kiss me."

He froze. Then he kissed her, slowly. He not felt anything, but he did it for her. This lasts some minutes, and that's it. It's finished.


תגובות (4)

גם האנגלית שלי לא כל כך טובה!
ואהבתי, דווקא כתבת יפה :)

25/10/2013 04:07

תודה ♥

25/10/2013 04:22

need leave you, – *to leave
*to stop
זה עצוב ומקסים *-*
אהבתי :)

25/10/2013 04:50

אוקיי, אני אתקן.
תודה♥

25/10/2013 05:00
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך