הסיפור הוא חלק מספר שכתבתי ולא הוצאתי שנקרא הנשר השחור, בתחום הפנטסיה.

הנשר השחור

24/03/2010 912 צפיות אין תגובות
הסיפור הוא חלק מספר שכתבתי ולא הוצאתי שנקרא הנשר השחור, בתחום הפנטסיה.

הקדמה קצרה

את העולם יצרו שבעה אלים, ד'אר-אבי האלים, אל המלחמה, אל הקוסמים והמכשפים.
בניו- נוטין- אל האדמה, קרינג- אל הים(שמכונה גם אל הים העליון), נרווין- אל השמש והירח והכוכבים,
קלטור- אל הרוע והחושך (נקרא גם אל האופל),שיינס-אלת היופי,אלת הקשתות,מ'אר- אל הצדק והמשפט.
לאחר שהיקום נברא שוטטו האלים ברחבי היקום כולו.
מסיבה לא ידועה בראו האלים את כוכב הצפון ואיתו ירח, בכוכב הצפון יצרו האלים יבשת הנקראת יבשת כוכב הצפון.
על היבשת בראו האלים אנשים וגמדים, הם קראו לירח המקיף את כוכב הצפון "בית האלים".
מדרום ליבשת כוכב הצפון יצרו האלים אי שנקרא קורנוס, באי זה גרו הגמדים ונאסר על בני האדם לגור שם.
בני האדם החלו לספור את שנות היבשת מאז קיומם ולכן קימים שני סוגי זמן העת החדשה והעת העתיקהן,
העת העתיקה- הוא זמן האלים שנקרא גם העת העתיקה.
העת החדשה – הוא הזמן שבני האדם והגמדים החלו לספור את מניין השנים.
בשנת 320 לעת החדשה , החלו בני האדם להיות לשבטים ולאחר מכן ממלכות, שכול ממלכה מאמינה באל אחר והחלו הגבולות, המלחמות וכו'.
כיום בשנת 1130 לספירה החדשה חיים כ-10 מיליארד אנשים ביבשת כוכב הצפון, בממלכות:
נורמאנד-אל ד'אר, נרוויה- אל נרווין, מ'אר-אל מ'אר, שיינס- אלה- שיינס,קלטור-אל קלטור.
ממלכת נורמאנד היא ההמלכה הכי גדולה מכולם עיר בירתה איסלין, בממלכה שני אזורים אסורים,
חבל הקוסמים והמכשפים ומדבר ג'ורוול שם חיים אנשי החול וחל איסור מהאלים לעבור במקום זה.
למרות שבשנת 1022 לעת החדשה חדלו רוב המלחמות היתה איבה בין ממלכת נורמאנד לממלכת נרוויה.
לעומת בני האדם הגמדים החיים באי קורנוס השוכן 180 ק"מ דרומית ליבשת כוכב הצפון, הגמדים מאוחדים ומאמנים בכל האלים.
הגמדים אוחדו ע"י מלך שנקרא ארלוך- בשפת הגמדים המאחד.
כיום לגמדים יש מלכה בשם לואן וגם מועצת הגמדים המרכיבה את כל המשפחות של הגמדים.
מזה שנים רבות שהחלו בני האנוש לנטוש את האלים ואמונה בהם לכן לא יורד גשם הרבה בכוכב הצפון,
יש מלא שכירי חרב וכאוס בהרבה מקומות.
אך האלים גילו לקוסמים שיבוא יום ויקום אדם אחד שיאחד את היבשת ולא עוד ממלכות ומריבות,
האלים אמרו לקוסמים שלאחר אותו אדם ירד גשם והסדר ישוב על כנו.
מי אותו אדם לא אמרו האלים וגם מתי הוא יבוא.
לאותו אדם ציפה ראש הקוסמים אולד'אר, קוסם המוכר בכל היבשת וכולם יראים מפניו, רק הוא היה בטוח בדבר האלים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך