1story
לא יכולתי להתאפק והעלתי את הפרק הראשון:) ההקדמה בקטע הקודם שהעלתי. אשלב בין הסיפור הזה לבין ה"בלתי נראית" מקווה שזה לא יבלבל אתכם אשמח לביקורת:)ואשמח גם לדעת אם תרצו שאמשיך:)

אהבה אסורה:"פנימיית הדרים" פרק 1.

1story 19/04/2015 2327 צפיות 4 תגובות
לא יכולתי להתאפק והעלתי את הפרק הראשון:) ההקדמה בקטע הקודם שהעלתי. אשלב בין הסיפור הזה לבין ה"בלתי נראית" מקווה שזה לא יבלבל אתכם אשמח לביקורת:)ואשמח גם לדעת אם תרצו שאמשיך:)

לאחר שנרשמתי במזכירות, לקח אותי אחד מהעוזרים של הפנימייה לחדר מס' שלושים ושש, החדר שלי,הוא הניח את המזוודות בחדר הריק, ויצא.
החדר היה ענק, הכל היה כל כך נקי, שתי מיטות זוגיות היו מונחות בחדר אחת ליד השנייה ובצד שמאל של החדר היו שתי ארונות, ומה שהכי שימח אותי , המקלחת והשירותים בחדר, ומה שעוד יותר שימח אותי זה שלכל אחת יש מקלחת ושירותים.בחרתי את המיטה שליד החלון, לקחתי את המזוודות והתחלתי לפרוק אותן, לא זכרתי שהבאתי עימי כל כך הרבה דברים, מה שלא נכנס השארתי במזוודה, כמובן את הדברים הפחות חשובים.
אחרי שעתיים של התארגנות בחדר, נכנסתי למקלחת הפרטית שלי, שיעשע אותי לחשוב על זה, אני שונאת להתקלח במקלחות המשותפות, זה מגעיל אותי.
לאחר המקלחת כשיצאתי, עטופה בחלוק וורוד, מגבת על ראשי, מתיישבת על מיטתי ומביטה בילדה שישנה במיטה שממולי.
כנראה זוהי השותפה שלי, זאת ההזדמנות שלי להתלבש, כל עוד היא ישנה, לבשתי טייץ שחור שהבליט את רגליי הארוכות ואת ישבני העסיסי, ככה הגברים מכנים את ישבני, מחמיא לי, וזרקתי על עצמי גופיה לבנה צמודה.
הספקתי להתלבש והיא פתחה את העיניים באיטיות ומשםשפת קלות את עיניה מהשינה הקצרצרה שממנה קמה.
"היי, אני לולה, נעים מאוד."אמרתי ועל פניה נמרח חיוך צדדי שדיי הרגיע אותי למען האמת, לפחות אני יודעת שאני לא ישנה עם כלבה מצועצעת.
"הי, נעים מאוד, איזה קטע, גם לי קוראים לולה."היא אמרה בהתרגשות. באמת קטע.
" מגניב, אז מאיפה באת לוליטה?"שאלתי וקראתי לה לוליטה, כן, הייתי חייבת כי זה קצת מוזר לי לקרוא לה לולה.
"מתל אביב, ואת? היא שאלה והחלה לפרוק את המזוודות שלה וקמתי לעזור.
"כנ"ל"עניתי וזרקתי לעברה מבט שואל אם זה בסדר שאגע בדברייה כדי שאוכל לעזור לה לשים את בגדייה בארון.
"אוי, תודה לולי, את ממש נחמדה"היא אמרה וגם אהבתי את הכינוי, ככה נופר קוראת לי.
לאחר שעזרתי לה לפרוק את המזוודות היא נכנסה להתקלח, אחרי פעולה כזאת חייבים מקלחת טובה ומרעננת.
טוב את מוכנה לוליטה?שאלתי אותה לאחר שסיימתי להחליק את שיערי.
"כן לולי"היא אמרה ויצאנו לכיוון אולם ההרצאות, הרגשתי שאני טחפה מתרגשת, הכל פשוט כל כך חדש לי, אבל אני אתרגל.
בדרך לאולם ההרצאות עבר מולי גבר, נראה בן עשרים וארבע בערך, אני חושבת שבחיים לא ראיתי יופי כזה, עיניו שחורות, על לחייו היו זיפים לא מוגזמים וסקסיים בדיוק כמו שאני אוהבת, הוא לבש חוצה אשר צמודה קלות על גופו השרירי, על ידו היה מצוייר קעקוע כל כך מגרה, יש לי חולשה לקעקועים, עורו היה שחום בטעם, וההליכה המטמטמת שלו, כמעט קיבלתי אורגזמה רק מלהסתכל עליו, זרקתי מבט לאחור, ומה שראיתי לא היה מוצא חן בעיני, סובבתי בחזרה את ראשי והתקדמנו לעבר אולם ההרצאות.


תגובות (4)

תודה רבה לך!! אמשיך היום:)

19/04/2015 06:32

לא כל כך אוהבת סיפורי אהבה.
לא אוהבת סיפורים שקורים בארץ, כי זה מרגיש לי קרוב מידי אליי.
בזמן האחרון הפרקים שלך ממש התקצרו- גם בבלתי נראת.
אוהבת את הכתיבה שלך ואת הרעיון אז מחכה להמשך:)

19/04/2015 08:32

הפרקים התקצרו כי אני כותבת אותם מהפלאפון אז זה יוצא ככה, היום אפצה בפרק ארוך במיוחד!
ותודה רבה לך מקווה שתאהבי את ההמשך:(

19/04/2015 15:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך