בקי
סבתא'לה המתוקה אגלה לך בסוד שישאר בינינו נראה לי שחן תוכל להתקשר אלייך תמיד ועוד משהו חשוב חמודה שלנו, גם את תוכלי להתקשר אליה - אל תדאגי פליז ♥♥♥♥

אהבה בין הגלים פרק רביעי

בקי 09/10/2011 526 צפיות 3 תגובות
סבתא'לה המתוקה אגלה לך בסוד שישאר בינינו נראה לי שחן תוכל להתקשר אלייך תמיד ועוד משהו חשוב חמודה שלנו, גם את תוכלי להתקשר אליה - אל תדאגי פליז ♥♥♥♥

פרק ד'
.

שתי הבנות הגיעו לחיפה ולאחר נסיעה של כמחצית השעה נכנסו לבסיס חיל הים. ואוו התרגשה חן "אני לא מאמינה שאני אשרת בחיל הים. כמה חיכיתי לזה, רוני איחלה לה המון בהצלחה ואם היא צריכה משהו כשהיא בין נסיעה זו לנסיעה אחרת היא תשמח להשיב לה.

כשהן נכנסו פנימה רוני ראתה חיילת אחת וקראה לה: "אהלן יעלי מה שלומך" "הכל טוב" "יופי" . תכירי זו חיילת חדשה שמצטרפת לחיל הים והיא מרב שמחה נראה לי שתקבל דום חלילה וחס כולן צחקו,

אנא תעזרי לה בכל אשר תוכלי," אוקיי יעלי""ברור". יעל לחצה את ידה של חן והסבירה לה שבבסיס זה היחס של כולם מעולה, החיילות והחיילים חיים כאילו כולם משפחה אחת גדולה. הסירי דאגה מליבך. בואי חן אציג אותך בפני יורם בדרגת סגן אדם משיכמו ומעלה ומיד יסביר לך הכל".

"תודה יעלי" שתיהן הגיעו לחדרו של יורם ויעל הציגה את חן בפני בפני יורם, "תודה יעל" אנא שבי חן ביקש ממנה יורם. הוא ניגש לפריגידר הקטן שהיה בלישכתו ומיד הוציא בקבוק דיאט קולה קר ומזג לה ומזג גם לעצמו. "ראשית חן עלייך להירגע אין לי ספק שיעל הספיקה לסקור בקיצור את היחסים כאן כולנו ממש כמו "וחן הוסיפה: משפחה אחת גדולה" "בינגו חייך יורם.

"אני יכולה לבקש ממך טובה גדולה: "אנא אפשר לי לצלצל לסבתי זה יקח פחות מדקה מאחר והיא ודאי דואגת לי מאד " "ודאי" הוא העביר את הטלפון קרוב אליה וחן חייגה לסבתה האהובה.

" היי סבתא'לה שלי מה שלומך מתוקה שלי? " "ישתבח האל חנוש שלי שאת מתקשרת והיא פרצה בבכי וחן כמובן לא יכלה להשאר אדישה כשסבתה האהובה בוכה כל כך.

"סבתא'לה אנא אל תבכי אני בסדר גמור, בסך הכל נפרדנו לפני שבוע ימים"

"לא נכון, לפני 9 ימים" "נכון את צודקת, אני מתנצלת שלא צלצלתי אלייך" סליחה סבתא'לה שלי אל תבכי" "מה שלומך? "אני מעכשיו בסדר גמור, בבקשה בבקשה תתקשרי אלי מדי פעם כדי שאהיה רגועה , את מבטיחה לי שתצלצלי אלי"? "כן מאמי שלי הנה נשיקה מרחוק אך הלב שלי איתך" חן ניתקה את הטלפון.

המשך יבוא


תגובות (3)

תמשיכי את פרק 6

09/10/2011 11:54

sahar123

אני בושה וניכלמת, במקום לכתוב פרק שישי כתבתי פרק שביעי, סתם פאשלה , מרב הלהט של הכתיבה והחשיבה מה לכתוב הלאה וכו' התבלבלתי "ילדה גדולה ולא יודעת לספור עד 6 ח ח ח ח
ביי מאמי ותודה על התגובות ממש תודה באהבה בקי ♥♥♥♥♥

09/10/2011 12:02

הפרק הזה מעוד מרגש באמת שבכיתי עדיין יש לי דמעות זה פרק אחד המענייים אהבתי את הכתיבה שלך מאד מאד!!!! באהבה רבה אריאנה

09/10/2011 12:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך