בקי
כבר החלו לחזר אחרי אביב " טוב לא פלא כי היא ממש מהממת. בילוי נעים משפחת ברק היקרה !!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה ראשונה פרק כ'

בקי 06/09/2011 738 צפיות 2 תגובות
כבר החלו לחזר אחרי אביב " טוב לא פלא כי היא ממש מהממת. בילוי נעים משפחת ברק היקרה !!!!!!!!!!!!!!!!

אביבי ויעל עלו יחד עם יוני לסוויטה שלהם ונדהמו לראות את זהר ישנה להנאתה. "אבא'לה אמרה אמרה אביבי לאביה צריך להעיר את אמא כדי שנרד לחדר האוכל." אוקיי מתוקה אך בינתיים נכנס להתקלח ואחרי שנהיה מוכנים נעיר את אמא ונרד ארבעתינו לחדר האוכל.

ואכן הבנות נכנסו יחדיו לחדר האמבטייה ויעל עזרה לאחותה להתקלח ובינתיים יוני פתח את התיקים של הבנות והכין להן בגדים לרדת לחדר האוכל. אביבי יצאה מחדר האמבט כשהיא שזופה מעט וכל כך יפה – מדהימה – יוני פשוט לא יכול היה להוריד את עיניו מבתו המתוקה. יעל התקלח גם היא וגם הגב' הזו הייתה יפהפייה , השיזוף הבליט את הנמשים הג'ינג'ים שבכל קיץ מבקרים את היפהפייה ואחר כך נעלמים. אחרון נכנס יוני למקלחת והוא הכין מבעוד מועד את בגדיו ובסיימו להתקלח התלבש ויצא החוצה. "ואו אבא'לה אתה חתיך צחקה אביבי אפשר לקבל נשיקה? "לכבוד יחשב לי הדבר והוא הרים את בתו המתוקה ונישק לה באהבה.

זהר תתפלאו התעוררה בעצמה , "מה קורה משפחתי היקרה"? "חוזרים הביתה שבוע חלף ואת העברת אותו בשינה", מאמי מאמי צחקה אביב הוא סתם משקר לך , בואי אני רעבה נרד לחדר האוכל. זהר קמה נכנסה לשטוף את פניה והחליפה את בגדיה לזוג מכנסים קצרים וחולצת בטן ונראה מהממת, ממש כמו אחות לבנותיה.

משפחת ברק ירדה במעלית וישר נכנסה לחדר האוכל. בחורה צעירה יפהפייה קידמה אותם בברכה ושאלה לשם משפחתם? אוקיי משפחת ברק אתם יושבים בשולחן מס' 4 שהוא יהיה השולחן הקבוע שלכם. אם אתם רוצים לשאול , להלין, להודות בכל מצב אני כאן בשבילכם ואגב קוראים לי מאי. תודה מאי הודתה לה זהר והם נכנסו והתיישבו בשולחן מס. 4.

זהר הבינה שהשירות הוא שירות עצמי ולכן ביקשה מהבנות ויוני שכל אחד יצטייד בצלחת וימלא אותה במה שהוא אוהב. הם קמו ואביב הייתה הראשונה שהצטיידה בצלחת , יוני היה אחריה וביקש ממנה שתאמר לו מה היא אוהבת והוא יעזור לה עם הצלחת למלא אותה ויקח אותה לשולחן. אביבי ביקשה מיוני כמה תבשילים שהיא אוהבת וביקשה לחזור לשולחן. יעלי לקחה לצלחתה כמה סלטים שהיא כה אוהבת וגם היא חזרה חזרה. יוני, ביקשה זהר , תיגש בקשה לשולחן עליו יש בשר, עוף שניצלים ותמלא לכולנו וכל אחת תקח לפי בקשתה. הוא הזדרז לצעוד לעבר השולחן והניח כיד המלך את הבשרים שהיו וכמו כן היתה קערה גדולה עם אורז וצימוקים שעל האורז הזה הוא ממש ממש מת. בינתיים זהר חזרה לשולחן ושמחה לראות את בנותיה אוכלות בכייף.

יוני הניח באמצע השולחן את הצלחת עם הבשרים והבנות לקחו כל אחת שניצל וזהר בקשה קצת אורז ? "יוני אפשר" "לא" טוב אני יודעת שאתה אוהב אורז אבל גם אני אוהבת". אוקיי קחי את הכל ואני ארוץ למלא את המלאי לפני שיגמר לי.

משפחת ברק נהנתה מאד מאד מארוחת הצהרים, לאחר שקיבלו גם שתייה ובסופה פירות, ועוגות אחת טעימה יותר מהשנייה. אביבי המתוקה החזיקה לה את הבטן וואו אני מרגישה כמו אשה בהריון וכולם כמובן צחקו. רציתי להזכיר שמאי ניגשה אליהם מדי פעם לשאול אם הכל בסדר והם אמרו לה שהכל" פרסט קלאס " יופי אני שמחה. חדר האוכל החל להתרוקן וגם משפחת ברק החליטה לעלות לחדרם.

הם נכנסו למעלית עם עוד נופשים ולחצו על קומה 8. באותה קומה ירדה משפחה צעירה עם שני בנים תאומים בגילה של אביבי. התאומים הביטו לעברה של אביבי ושאלו אותה "את רוצה שנרד למטה ביחד לאחר שננוח? "לא מה פתאום אני יורדת רק עם המשפחה שלי" ההורים של התאומים צחקו ואמרו להם שלומי ורמי ההצלחה לא האירה לכם פנים, אז יוני התערב ואמר "אסור לרפות את ידם הם חייבים להמשיך ולהמשיך עד שאולי הגב' תסכים. "נעים מאד אמר האב ליוני שני רן וזו אשתי אתי , גם לנו נעים שמי יוני ואלה בנותי אביב ויעל והנה אשתי מלכת היופי שלי ששמה זהר.

שתי המשפחות יצאו מהמעלית וכל אחת נכנסה לחדרים שלה. איזה נחמדים אמרה יעל לאביב "מה פתאום בכלל לא נחמדים" השיבה הגב' הגדולה שעולה לגן טרום חובה.

המשך יבוא


תגובות (2)

בקי היקרה ממש ממש יפה אנא המשיכי !

07/09/2011 15:13

מירי שלי המתוקה
תודה רבה רבה רבה!!
באהבה בקי
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

07/09/2011 16:02
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך