hodayamauda
אז העלתי עוד פרק אפילו שלא הגיע לכן !
שמונה תגובות בפרק הקודם אפשר לומר שדיי התאכזבתי...
מקווה שתפצו אותי בפרק הזה כן ?

אוהבת אותך אפילו ש….פרק 29

hodayamauda 26/10/2013 1547 צפיות 13 תגובות
אז העלתי עוד פרק אפילו שלא הגיע לכן !
שמונה תגובות בפרק הקודם אפשר לומר שדיי התאכזבתי...
מקווה שתפצו אותי בפרק הזה כן ?

פרק 29

עבר שבוע מאז המסיבה . שבוע שלם שבו אני נגררת אחרי נועה למסיבות שונות ובלתי פוסקות. מאז הפרידה שלה ושל שי היא בטוחה שלצאת כל יום למסיבה אחרת זה מה שישכיח את הכאב.
לצערי , אני זאת שכואב לה בסוף,נעלי עקב ארורות בכל ערב… אבל זה בהחלט עוזר לי להדחיק את המצב בבית שרק מתדרדר.
אז היום כמו בכל יום היא תכננה בשבילינו לצאת למסיבה ,רק שהפעם זה היה המועדון שמאור ברמן בו.
״ אולי נלך למסיבה אחרת נועה ? אני יכולה לבקש מלירן שיסדר לנו כניסה חינם למסיבה אחת גלינה נראה לי ״ אמרתי לה תוך כדי ניסיונות לסגור את הרוכסן של העקב שלי .
היא צחקה מבעד למראה ואיפרה את עיניים .״ דיי כבר להתחמק ממאור אני לא מבינה אותך הוא נראה ממש טוב שני ״ היא אמרה והקליקה במהירות משהו באייפון שלה ״חוץ מזה ״ היא הוסיפה בחיוך ״ שגיא הולך להיות במסיבה הזאת ואין מצב שאני מפספסת אותו ״ למקרה שתהיתם, גיא עובד איתי בפיצה .יום אחד נועה באה לארח לי חברה כי היה קצת ריק ומאז שהיא ראתה אותו היא דיי נתפסה עליו .
נאנחתי והתזתי על עצמי עוד קצת בושם .״ טוב בסדר..אבל מחר אנחנו נשארות בבית יש מבחן במתמטיקה עוד יומיים ואני באמת לא רוצה להיכשל ״ אמרתי והיא התחילה לצחוק.
״ את כזאת חננה לפעמים ״ היא פלטה בין הצחוק והוציאה אודם אדום מתוך תיק האיפור שלה .
״אוף שתקי ״ מלמלתי בזמן שהיא קמה מן הכיסא לקחה את התיק הקטן וחייכה .
״ את ישנה אצלי היום כן ? ״ היא אמרה ספק שאלה בזמן שירדנו במדרגות בייתה.
״ ביי אימוש ״ היא נשקה לאימה על הלחי ויצאנו לכיוון המכונית.

תוך כדי ריקוד עם נועה אני תוהה למה שוב הסכמתי לבוא בסוף. אולי זה בגלל שזו הדרך שלי לתמוך בה ואולי זה בגלל שכל דבר עדיף מלהיות בבית.
״ הנה גיאאא״ נועה לחשה לי בהתרגשות והצביעה למקום שלא הצלחתי לזהות . צחקתי ונתתי לה דחיפה קלה ״נו למה את מחכה ? לכי להפעיל עליו את קסמייך היא חייכה בהתלהבות שלא ראיתי אצלה כבר שבוע והתקדמה לעברו,משאירה אותי לבדי.
בחוסר ברירה התקדמתי לעבר הבר ,יודעת ששם לפחות יעבור לי הזמן.
הוא חייך חיוך מופתע כשראה אותי ונשק לי על הלחי כשהיינו קרובים. הריח שלו כל כך טוב .
״ חיית לילה מה את עושה כאן ?״ הוא אמר ומזג למישהו כוס וודקה רדבול.
״באתי עם נועה , יותר נכון נגררתי אחריה ״ אמרתי בחיוך והוא צחק ונשען על הבר ,מתקרב לפני קצת יותר.
״ איפה נועה באמת ? ״ הוא שאל ואמר משהו לאחד הבחורים שעבד לצידו . גיחכתי והשבתי לו ״ ברחה לי עם איזה מישהו שהיא הכירה דרכי. מבין את חומרת המעשה? ״ החיוך שלו התרחב והוא הביט עמוק לתוך עיניי״ פשוט נורא ״הוא אמר ברצינות ואז צחק . ״ רוצה משהו לשתות ? אני יכול לבקש גם הפסקה כמה דקות ולשבת איתך ״ הוא הוסיף והביט לאחור . טוב נו , מה כבר יכול לקרות אם נשב כמה דקות ? אמרתי לעצמי והיננתי לעברו .הוא חייך .

בסופו של דבר הכמה דקות שלנו הפכו לשעה או יותר ,כמעט ושחכתי עד כמה כיף להיות איתו , עד כמה הוא מצחיק ומעניין .
״ מה שהכנת לי פשוט אדיר ״ אמרתי וצחקתי ,לוקחת עוד שלוק אחרון מהמשקה הוורוד ששתיתי.
״אני יודע ,השקעתי בך מה את חושבת ?״ הוא חייך והביט בשפתיי. נדמה לי שהסמקתי אפילו .הוא העביר יד על הלחי שלי ונשך את שפתיו.
״מה יהיה ?״ הוא שאל אחרי דקה בערך שבה הוא ליטף את הלחי שלי ברכות , התחמקתי ממבטו.
״ בקשר למה ?״ שאלתי אפילו שידעתי בדיוק על מה הוא מדבר .הוא נאנח. ״ שני ,״ הוא הניח את ידו על הברך שלי וליטף אותי ליטופים קטנים ומצמררים. ״ אני לא אחד של משחקים. מה העיניין , את עדיין בקטע של בר או מה ? ״ הישרתי את מבטי אליו . ״ אולי די לדחוף את בר לכל מקום ? ״
״ אולי דיי להתחמק מלענות לי ? ״ הוא אמר והטון שלו עלה טיפה .
״אני לא מתחמקת ״ אמרתי והקול שלי בגד בי ושידר בדיוק ההפך.
מאור נאנח והזיז את ידו ממני . ״ תני לזה צאנס מה אכפת לך ?״ הוא אמר והרגשתי עוד יותר לא נעים עם עצמי . מה אכפת לי באמת ??
״ אני צריכה לחשוב על זה מאור ,זה לא ככה בשנייה מחליטים ״ אמרתי והמילים הסתבכו לי .
הוא נשק ללחי שלי בחמימות .״תחזרי אלי עם תשובה קטנטונת ״ הוא אמר ואז קם מהכיסא והלך משם.

את נועה מצאתי כמה שניות אחרי שקמתי משם ,היא עמדה ליד גיא ושניהם דיברו בהתלהבות ,הדבר המצחיק היה זה שגיא חיבק מישהי תוך כדי .
״ שלום שלום ״ הוא אמר שנעמדתי לידם מתקרב לחבק אותי .
״ תכירי , שי .חברה שלי ״ הוא אמר וזאת שלידו חייכה אלי חיוך מבויש.
״שיי הא ? ״ התחלתי לצחוק לא משתלטת על עצמי . מרפי דפק היום את נועה ובגדול .
הם הביטו בי מבולבלים וגיא שאל את נועה בגיחוך ״ כמה היא שתתה ?״ נועה נאנחה והפטירה לעברו ״עזוב זה הדפקה הקבועה ״ היא הביטה בי בגיחוך קטן.
נרגעתי ורקדנו איתם קצת ,ומרחוק הבחנתי בלירן המתקרב לעברינו.
״חיים שלי ״ הוא אמר וחיבק את נועה , ואז התקרב לחבק אותי. הם דיי התקרבו בשבוע האחרון, קשה לי להודות אבל באיזה שהוא מקום זה קצת מציק לי. אל תבינו אותי לא נכון כן ? זה לא שאני מקנאה או משהו. אני בכלל לא רוצה את לירן. אני לא מרגישה אליו כלום. הוא באמת ידיד טוב שלי.
" עד שמצאתי אותך " לירן אמר לנועה והיא צחקה. " אמרתי לך שאני ליד הדיי גיי מה כזה מסובך " היא השיבה. אה אז הוא לא כאן במקרה ?
" רוצה לרקוד ? " הם שאלו אותי בחיוך. החזרתי חיוך מתנצל. האמת שממש לא מתחשק לי , ידעתי שאני ירגיש כמו גלגל שלישי, עם כל החיוכים שהם החליפו בניהם.
" האמת שאני דיי גמורה, " אמרתי ונועה עשתה פרצוף עצוב.
" אני יכול להקפיץ אותך הביתה אם את רוצה " גיא שעדיין עמד שם, אמר. באותו רגע הוא היה המושיע שלי.
" כן בכייף " אמרתי ונשקתי לנועה ולירן, הם לא נראו מבואסים במיוחד.

התיישבתי במושב האחורי במכונית של גיא, חברה שלו ישבה לידו וחייכה אלי.
" את לא באמת עייפה נכון ? " היא אמרה והביטה בי דרך המראה.
" בטח שאני כן " צחקתי במבוכה. מה היא מנסה להגיד?
" נגיד. אבל עזבת בגלל שקינאת בנועה ובהוא שהיה איתה נכון ? " היא אמרה בישירות.
" ממש לא. הוא הידיד הכי טוב שלי. אין בנינו כלום באמת. וגם בניהם לא קורה כלום, היא בכלל הייתה דלוקה על גיא " אמרתי בלי לחשוב וגיא גיחך.
" באמת ? " הוא שאל וצחק צחוק קטן. שי צחקה גם. " בכל מקרה..לי זה היה נראה כמו קנאה, אבל אולי טעיתי " היא אמרה לבסוף. רק הכרתי אותה וכבר היא מעצבנת אותי. מי היא שתגיד לי מה נאי מרגישה או לא. אוף.
גיא עצר מול ביתי ונפרדתי ממנו ומשי, מתקדמת לכיוון הדלת הגדולה והחומה שלנו.
הבית היה שקט במיוחד, עליתי באטיות לחדר שלי. חולצת את נעלי העקב ומתקדמת לכיוון האמבטיה. אחרי מקלחת זריזה לבשתי פיג'מה ועליתי למיטה, נרדמת תוך שניות ספורות.

בוקר. מהשנייה שפתחתי את העיניים ידעתי שהבוקר הזה הולך להיות רע.
משהו קטן ולא חמוד בכלל עקצץ לי במצח, כשנעמדתי מול המראה גיליתי שזה החבר שלי לשעבר שכנראה עשה קאמבאק בלי לידע אותי. אמרתי כבר בוקר רע נכון ?
פתאום כל החולצות בית ספר שלי נעלמו, חוץ מאחת שחורה. בלית ברירה לבשתי אותה ואיזה ג'ינס שמצאתי על הכיסא.
האיילנר יצא לי עקום ועין אחת לא דמתה לשנייה בכלל. אוף . זה גם יום ראשון .
בסוף ויתרתי עליו ושמתי רק מסקרה. תוך כדי חיפושים אחר הנעליים שלי הוצאתי את האייפון מהמטען. 0 אחוז ממש נהדר ! מסבר שלא חיברתי אותו טוב בלילה. נאנחתי ודחפתי את המטען לתיק .
את הנעליים לא מצאתי אז התפשרתי על כפכפים, יודעת שאני יצטרך להתחמק מלבלוט היום.
ירדתי במדרגות בזריזות והר של ארגזים התגלה מולי.
" מה הולך כאן ? " שאלתי ונכנסתי למטבח. ההורים שלי ישבו שם אחד מול השני והביטו בי.
" אני עוזבת את הבית. " אימא שלי אמרה ונמנעה מהבליט בי. " אני ואבא שלך מתגרשים. "


תגובות (13)

מושלםםםםם תמשיכיייי

26/10/2013 11:19

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

26/10/2013 11:26

תמשיכייייייייי פליזוששש אני מאוהבת בסיפור הזה

26/10/2013 11:33

היא צריכה לתת צ'אנס למאור…
תמשיכי<3

26/10/2013 11:33

תמשיכיי

26/10/2013 11:43

וואט דפאקקק?!? ההורים שלה מתגרשים איזה מסכנההה וגם הפרק יצאא מהמםםם פשוט מושלםם את חייבת להמשיךךך!!!

26/10/2013 11:43

"בר" צרחתי את שמו של הדמות הכובשת.
אין קול, ואין עונה.
למה לא צירפת אותו בפרק?!
לא משנה, היא מסכנה. גירושים זה דבר. קשה.

26/10/2013 11:44

אווץ' ושתיתן למאור ג'אנס פליז אהה כן ותמשיכי

26/10/2013 11:46

תמשיכייייי

26/10/2013 12:03

תמשייכייי

26/10/2013 12:06

איזה פרק מטריףףףףף
איזה יום גרוע היה לה…חחח
ושהיא תהיה עם מאור

26/10/2013 12:37

אוי.. :/ זה בטח לא יהיה קל בשבילה.
אהבתי מאוד, תמשיכי ❤

26/10/2013 14:30

מווושלם

26/10/2013 15:30
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך