Angelst
זה רק הפרק הראשון אז.........
אני מקווה שתאהבו
2+ תגובות ואני ממשיכה

אנג'לי – פרק 1

Angelst 06/05/2013 555 צפיות 4 תגובות
זה רק הפרק הראשון אז.........
אני מקווה שתאהבו
2+ תגובות ואני ממשיכה

איזה יום מושלם…. השמש זורחת…. ציפורים מצייצות…. ילדים משחקים בחוץ…. וכמו תמיד ואלרי מוצאת לה את הזמן הגרוע לנגן…. למרות…. שהיא מנגנת מאוד יפה.. טוב, היא מוכשרת…. ומה אני? אני יושבת לי מול החלון, מסתכלת החוצה ומציירת את הסטייל שלי…..

-תקתוק בדלת-
"הא? מעניין לדעת מי/מה זה" אמרתי. ירדתי למטה ופתאום שמעתי את ואלרי צורחת "אה!!!!"…. "מה? מה קרה?" שאלתי, "תיראי, תיראי את זה!" היא צעקה ואני אטמתי את האוזניים שלי…. "הא? מה? מה קרה?" שאלה אותי, "טוב, זה לא ברור?" שאלתי "אחרי הכל את בת 25" אמרתי לה "נו ו…?" שאלה אותי "'נו ו…?' נו ו…?' את צריכה ללמוד כבר להתנהג בגיל שלך את יודעת…. אחרי הכול את כבר לא ילדה קטנה"…

-פתאום נשמע קול פיצוץ-
"מה? מה זה היה?" שאלה ואלרי "אני לא יודעת, אבל משזה לא יהיה אני הולכת לבדוק" אמרתי ויצאתי החוצה וואלרי באה אחרי "זה מסוכן" אמרה לי ואני עניתי לה: "מה זה משנה, מעניין אותי מה קרה" ואז הופיעה מפלצת. מפלצת מםחידה שנראת משום מה כמו דרקון שהופיעה בעיר כבר מאז שההורים שלי מתו בתאונה ההיא. "זאת המפלצת!" צעקתי, "אמרתי לך שזה מסוכן" אמרה לי ואלרי. "מפלצת-לא, מסוכן-כן" אמר איזה איש מוזר שהתחבא מאחורי הדרקון ההוא. "אני מזהה את הקולות האלה" אמרה ואלרי והוסיפה: "מי שלא תהיה תצא החוצה!", "אמרת שאת יודעת אז תנחשי" "טוב מה שתרצה אנדראוס" ואז יצא האיש ההוא: "יפה אמרת, ואלרי" "את, את מכירה אותו?" שאלתי אותה "כן. הוא זה ש- הוא זה שהרג את הוריך" ענתה לי "מ-מה?" ופתאום תפס אותי הדרקון ההוא "אהההההההההההה!" צעקתי, "תעזוב אותה!" צעקה ואלרי. פתאום משהו התקיף את הדרקון והדרקון שיחרר אותי. "כדי שתעזוב אותה, שמעת" אמר האיש ששיחרר אותי, והופיעו חמישיית לוחמים, "מסדר האור?" שאלה ואלרי "כן, הגענו אחרי שהזעקת אותנו" ענתה אישה אחת. והתחילו להתקיף את הדרקון….. "הא? הדרקון היפה שלי? אתם עוד תשלמו" אמר אנדראוס ונעלם. "הא?" הופתעתי לראות אותו נעלם…..

-בסוף הקרב-
"טוב סיימנו נקווה שהם יותר לא יטרידו את העיר שלכם" אמרה אחת הבנות במסדר האור "כן" הוסיף איש אחר. "טוב אנג'לי?" שאלה אותה אחת שדיברה קודם, "הא?" שאלתי, "טוב, את רותה להצטרף אלינו? למסדר האור?" הוסיפה, "מה? להצטרף? אליכם?" שאלתי "כן" ענתה "הרי את ביתה של אליזבת, לא?" שאלה אישה אחרת "מה? אני? של אליזבת?" שאלתי מופתעת "חבר'ה תבינו היא לא יודעת איך קוראים לאימא שלה" אמרה ואלרי, "מה? לא אמרת לה?" שאל איש אחד "לא" ענתה ואלרי "טוב, כמה חבל" אמרה אישה השנייה "יש לך 24 שעות להחליט אם את רוצה לבוא איתנו או לא טוב? אנחנו נעזוב מחר, בתנאי שיש לכם מקום לשינה" אמרה האישה הראשונה "אה, טוב" אמרתי "כן, יש לנו מקום" אמרה ואלרי 24 שעות להחליט אם אני בפנים או לא, 24 שעות……


תגובות (4)

תמשיכי מהר!!!!!!!!!!

06/05/2013 01:21

תמשיכייי

06/05/2013 02:09

תמשיכי…

06/05/2013 06:55

העלתי את הפרק ה-2
3:

06/05/2013 07:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך