אני ירח-פרק 3

time machine123 24/05/2018 496 צפיות תגובה אחת

ירח התלבשה והתרחצה , הגיע הזמן להיפרד מהעיר שהיא כל כך אהבה. עיר שבה היא נולדה והתחנכה בה.

היא התרגשה מאוד ולא ידעה איך היא תסתדר שם עם החברים החדשים.

לפני שהיא נסעה , היא התקשרה לשמעון.

" היי , היום את נוסעת , נכון?" קרא שמעון בטון סקרני.

" כן , היום זה היום האחרון שלי בחיפה , אני מה זה מתרגשת , שמעון. אני מרגישה בעננים. אני לא יודעת איך אני אסתדר שם. אני די מפחדת . אבל. אני יודעת שבלב שלי יש מקום בשביל חברים כמוך." הוסיפה ירח בהתרגשות.

" את תסתדרי שם יפה מאוד עם כולם, אני מכיר אותך ואני יודע שאת יודעת להיות גם אמיצה. אני מקווה שיהיה לך כיף בבית הספר החדש." אמר שמעון בתקווה.

" טוב , אבא ואימא שלי מחכים לי ואני לא רוצה להכעיס אותם. להתראות , שמעון." אמרה ירח בהתרגשות.

" להתראות ירח. אני מקווה שנתראה שוב." קרא שמעון והשיחה התנתקה.

ירח ארזה את המדוודות שלה ויצאה מחדרה מבלי לבזבז הרבה זמן נוסף.

ירח הייתה עצובה בגלל שמעון אבל הדמעות לא ירדו לה.

לא משנה איזה חברים היא תכיר שם. היא תלמד להסתדר איתם.

בכל מקרה , ירח נתנה את הבטחתה שהיא תסתדר שם עם כולם יפה מאוד.

והיא תאכזב את החבר הכי טוב שלה אם היא לא תסתדר עם כולם.

מבחינתה , החברות עם שמעון הייתה הדבר הכי חשוב בשבילה.

ירח ידעה שעכשיו הכול היה תלוי רק בה.

אין את שמעון לידה שיעודד אותה ויתמוך בה.

היא ידעה שעכשיו היא צריכה להתמודד לבד מול כולם.

בסתר ליבה , מה שהפחיד אותה היה להיפגש עוד פעם עם עידן והחברה שלו , לפיד.

היא פחדה להסתכל לו בעיניים ולהגיד לו תודה על כך שהוא הציל את חייה.

היא פחדה שהיא תאבד את האומץ ותתאהב בו פתאום.

כי גם באיזשהו מקום , היא לא רצתה לשכוח את כל מה שהיא חוותה עם שמעון וכל הדברים היפים שהם עשו ביחד בחיפה.

אבל היא נתנה הזדמנות לעצמה לנסות לראות אם היא תמצא שם חברים חדשים דווקא בבית הספר החדש.

כשהיא הגיעה בפעם הראשונה לוילה , היא הייתה אחוזת התרגשות מכך שיש הרבה חדרים ובעיקר שהגברת של הבית , הכינה בשבילה חדר יפה מאוד.

" ואו, החדר הזה נראה חלומי, אני יכולה להיות פה עד מתי שאני רוצה , לישון מתי שאני בוחרת. אימא , אבא. אני מתה על זה. זה יפה מאוד." קראה ירח בהתלהבות.

היא ניגשה לאימא שלה וחיבקה אותה חזק.

" אני שמחה שאת אוהבת את החדר , ירח. מחר מתחילים הלימודים. ואני רוצה שלא תלכי לישון ממש מאוחר בלילה , כי את לא תוכלי אחר כך להירדם." אמרה אימה בהחלטיות.

" טוב, אימא , מה שאת תגידי . אני לא יכולה לישון מאוחר בלילה כי זה יפריע לי באמצע השינה." אמרה ירח בחיוך.

" בסדר , מתוקה שלי. את תסתדרי? כי אני הולכת לישון , תקראי מתי שאת צריכה אותי , טוב חמודה?" אמרה אימה וחייכה לעברה , היא יצאה מהחדר וסגרה את הדלת אחריה כי היא רצתה שלירח תהיה קצת פרטיות לעצמה.

ירח לא הפסיקה לחשוב על עידן ועל כך שהוא הציל אותה. היא הרגישה כל כך הרבה דברים שהיא כבר היא הייתה מבולבלת בעצמה.

היא לא ידעה מה לומר כדי להרגיע את עצמה ולהגיד שהכול יהיה בסדר.

היא חשבה גם על לפיד, החברה שלו. למה היא דחפה אותה לבריכה. אולי בגלל שהיא לא סבלה שהיא ליכלכה לה את הבגדים היוקרתיים שהיא לבשה.

עם כל המחשבות הללו ירח נרדמה.


תגובות (1)

תמשיכייי

24/05/2018 20:55
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך