אני ירח-פרק 8

time machine123 31/05/2018 414 צפיות אין תגובות

ירח לא הושיטה את ידה לעבר ידו של עידן. היא הסתכלה עליו במבט בוחן ולא ידעה מה לומר.

" את רוצה שאני אעזור לך לקום?" שאל אותה וחייך.

לבסוף ירח התרככה והושיטה לעברו את ידה , הוא הרים אותה ולאחר מכן היא הביטה בו במבט מובך וחייכה אליו.

" תודה רבה , עידן. אתה כל הזמן מציל אותי ואני אפילו לא אומרת לך תודה. אז בשביל שלא תחשוב אותי לאגואיסטית , אני אומרת לך תודה. תודה שכל פעם שאני צריכה אותך וזקוקה לך , אתה נמצא כאן בשבילי!" אמרה ירח נרגשת.

" מה , אני תמיד אהיה שם בשבילך כשתצטרכי אותי." אמר עידן וחייך אל ירח.

" אני עוד אסמיק, שכחתי שאתה הנער המושלם שחושב שהוא יודע הכול." קראה ירח בציניות וצחקה.

" אה, הבנתי אותך , עכשיו את צוחקת , כך רציתי לראות אותך, מאושרת. ירח , אני יכול לשאול אותך משהו?" שאל עידן בסקרנות.

" בוודאי שאתה יכול לשאול אותי משהו.." אמרה ירח בטון חולמני.

" ירח , האם את מרגישה אליי משהו? תעני לי! אני צריך לדעת מה הלב שלך אומר. ירח , למה את שותקת? " שאל עידן אבל ירח השפילה את ראשה ולא ענתה.

" הייתי מאוד ברורה איתך , עידן , וחשבתי שהבהרתי איתך כבר שלא קורה בינינו כלום. חוץ מזה , אני כבר גרמתי לך מספיק בעיות עם לפיד." קראה ירח בהרהור.

" לא , אל תלכי , ירח. רציתי רק לדעת אם את מרגישה אליי רגשות. למה את מתחמקת?" שאל עידן באכזבה.

לפתע , לפיד הופיעה וראתה שירח הביטה על עידן, היא לא הבינה מה קורה פה.

" או , הנה את! מסתבר שאת לא מבינה מה שאומרים לך , תתרחקי מהחבר שלי ולא אני אישית אדאג לזה שימררו לך את החיים!" אמרה לפיד בעצבנות , " אמרתי לך שאני ועידן נהיה זוג ברחבה , כיוון שאין לך בן זוג. את לא יכולה להיות בקבוצה שלנו." קבעה לפיד על דעת עצמה.

" לפיד , זאת הפעם השנייה שאגיד לך את זה אבל הרחבה הזאת היא גם שלי ואמצא לעצמי בן זוג. אני מבטיחה." הטיחה ירח את האמת בפניה.

" ירח , תזכרי יש טובים פחות ויש את הטובים ביותר , באיזה קבוצה את חושבת שאת נמצאת בקבוצת המפסידנים. את אפילו לא תעברי בחצי את מה שמצפה לך ברחבה. אפילו לעבוד קשה את לא יכולה?" קראה לפיד בחיוך ציני.

היא גררה את עידן אחריה , היא הביטה בהם באכזבה .

כשהיא הלכה לכניסה , חיכתה לה הפתעה טובה.

ירח הבחינה בשמעון ולא האמינה למראה עיניה.

" וואו , אני לא מאמינה! זה אתה ,שמעון? מה אתה עושה פה בבית הספר? איך ידעת שאני פה?" אמרה ירח בהלם והתבוננה בו ממושכות.

" אמרו לי שאת נמצאת ברחבת ההחלקה , איך התגעגעתי אלייך. לא יכולתי לעזוב אותך לבד, רציתי לבוא להיות איתך כאן. ואת.. את נהיית יותר יפה מתמיד, ספרי לי מה עשית." התרגש שמעון והתבונן בה בפליאה.

" לא עשיתי שום דבר , אני מאוד מתרגשת מזה שאתה פה , שמעון . לא הפסקתי לחשוב עלייך. אתה חשוב לי באמת . " אמרה ירח בהתרגשות.

" ירח , אם באתי לפה אז זה אומר שאעזוב אותך? לעולם לא אשאיר אותך לבד, עזבתי את חיפה בשבילך, רק כדי להיות איתך." אמר שמעון וחייך אליה.

" אתה לא יודע עד כמה אני מאושרת מזה שאתה כאן, בליתי כאן בימים האחרונים והייתי די לבד. אני יכולה שהיה לי מזל ומצאתי חברה אחת בשם נהרה ויש לנו מכנה משותף. טוב, אתה כבר תכיר אותה בהמשך." ענתה ירח בקול חלומי.

" טוב , אני לא דואג לך , ידעתי שאת תסתדרי עם החברים החדשים שיש לך פה. סוף סוף ראית שאת לא לבד." אמר שמעון וחייך אל ירח.

" שמעון , אני עדיין בהלם שאתה פה. מה , מה עם העבודה שהייתה לך?" התעניינה ירח.

" עזבתי את העבודה בגללך , כי לא יכולתי להיות בלעדייך. הכול בשביל להיות קרובה אלייך." קרא שמעון בכנות , ירח התקרבה אליו והוא חיבק אותה חזק.

לפתע , עידן הופיע והתיישב על ידה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך