Franz Vanilla
אוקי הסיפור ממש לא הולך להיות קשור לשואה פשוט חשבתי זאת תקופה מגניבה לעשות בה סיפור על משהו שאמור לשמח כמו קרקס . אז מקווה שאהבתם ותכתבו לי עם להמשיך :) נ.ב יש משהו שבכלל אכפת לו מחמשת הסמלים ?

אש לוחשת -פרולוג -(בבקשה תכנסו :)

Franz Vanilla 30/04/2014 754 צפיות 3 תגובות
אוקי הסיפור ממש לא הולך להיות קשור לשואה פשוט חשבתי זאת תקופה מגניבה לעשות בה סיפור על משהו שאמור לשמח כמו קרקס . אז מקווה שאהבתם ותכתבו לי עם להמשיך :) נ.ב יש משהו שבכלל אכפת לו מחמשת הסמלים ?

פרולוג –

התקופה היא לאחר מלחמת העולם השנייה [זה לא סיפור שואה או משהו ] המקום הוא יער במזרח אירופה באוהל מרופט וישן.
צרחות נשמעו מהאוהל , לא של אישה אחת אלה של שלוש , אחרי שעות ספורות הבכי של התינוק הראשון , חואן היה שמו . אביו היה מאלף חיות ואימו עוזרת קוסם . אחרי חצי שעה בדיוק נולד הילד השני , ג'ונתן , אביו היה אדם לא ידוע שאותו הכיר רק אימו שהייתה עוזרת כוסם יחד עם אימו של חואן . ואחרי שלוש שעות ארוכות נולדה נואל . הוארי היו שניהם אומני טרפז מפורסמים . שלושת הילדים נולדו בהפרש של שעות בודדות וכבר אז ידעו הוריהם שזו תחילתה של ידידות מופלאה .

דמויות –

חואן פרנקו :
הוריו ממוצא ספרדי והוא דובר מעט ספרדית . חואן הוא ביישן ולא נוטה לדבר הרבה , אח הוא מאד חכם ויש לא זיקה עמוקה לבעלי חיים . לחואן יש שיער שחור , עור שחום ועיניים חומות , הוא לא שרירי במיוחד אך גם לא רזה .ההורים שלו מתו . שם הבמה שלו הוא יליד הג'ונגל .

ג'ונתן קיפר :
הוריו ממוצא בריטי-אירי . כולם בקרקס מכנים אותו ג'וני מלבד מנהל הקרקס שקורא לו פרחח (כמו לכל הילדים האחרים ). ג'וני קצת ממורמר ומאוד מרדן בעיקר מאז שהוריו מתו . הוא שונא להיות בקרקס ועד יותר שונא את התפקיד שלו ,שהוא להיות ליצן עצוב .לג'וני יש שיער חום בהיר ועיניים ירוקות , עור הפנים שלו מאוד בהיר ובכל זאת לפני כל הופעה מורחים על פניו שכבות עבות של איפור לבן (הוא שונא את זה ). שם הבמה שלו הוא ויר טריסטיס ומשמעו הוא ליצן עצוב בלטינית .

נואל קיילן :
הוריה ממוצא צרפתי והיו בעבר המופע המרכזי של הקרקס . נואל היה ילדה שמחה ומשקיעה את כל כולה בחזרות וכן בהופעות . היא אוהבת מאוד את שתי חבריה ועד כמה אנשים בקרקס . למרות שהיא לא נולדה בצרפת כשהיא עצבנית או לחוצה מופיעה אצלה מבטא צרפתי קטן וכמעט בלתי מורגש פרט שמזהה אותה עם אימה המנוחה . שם הבמה שלה הוא פלקסיביה שפירושו גמישה בלטינית .


תגובות (3)

לי אכפת!

30/04/2014 17:05

גם לי !

01/05/2014 20:20

וואי אבל הסיפור הזה יפה תתחילי אותו כבר

01/05/2014 20:26
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך