אתה הוא הראשון..(8)

Professional~dancer 09/10/2015 626 צפיות אין תגובות

הייתי מורעבת.
בהתחלה היססתי ,יש לי כל כך הרבה מחשבות שרצות לי בראש ,כל כך הרבה בלאגן שנוצרה מאין תחושה של בחילה בבטני שמונעת מימני לאכול.
״יאללה תאכלי משהו אני יכול להרגיש כמה את רעבה, יש לנו את כל הלילה לדבר ולהבין דברים שאני מאוד רוצה להבין ויש לי את הזכות גם, אז תאכלי ואז ניצא לבריכה ברוגע״ הוא סיים והכניס מיד חתיכת סושי לפה.
הוא צודק אמרתי, אני חייבת לאכול משהו, אני מטורפת על סושי למרות הבחילה שהחלה לטפס בבטני, בכל זאת אני חייבת למלא אותה קצת.
ברגע שטעמתי טיפה לא יכולתי להפסיק.
אכלתי בלי סוף, סושי עם סלומון, סושי עם טונה אדומה בואסאבי, חיסלתי את המוקפץ כמעט עד סופו, לסיום ניפחתי את הקיבה עם כוס קולה גדולה ותוססת.
שי הוציא גרפעס מגרונו וביקש סליחה ,צחקתי ממש והחזרתי לו בגרפעס קולני יותר, הוא הסתכל עליי בפליאה ואז פרץ בצחוק.
נישענתי על הספה בתחושה שאני עומדת להתפוצץ, שי בינתיים קם ופינה את השולחן.
" יאללה תורידי את החצאית ונקפוץ לבריכה"
אמר בטון של ציווי, הבטתי בו ופשוט צחקתי ״סתום תפה שי״ עניתי ורציתי לעצום את עיניי וללכת לישון, ״תקשיבי תקשיבי לי טוב״ אמר לפתע תוך כדי שהזיז את ידיו בפרצופי בעצבנות כאילו הולך להחטיף לי, ״ את לא מקללת יותר, את לא מלכלכת את הפה, ואת לא מדברת אליי כאילו אני חייב לך משהו, את רואה מה קורה כשאת מדברת ככה, אל תביאי אותי למצבים האלה שאין לי שליטה בעצמי ,אני מבקש מימך אל תביאי!״ הוא סיים בכעס ״עכשיו תורידי את החצאית שלך שמילא נראית כמו תחתון ובואי לבריכה יש לך שתי דקות או שאני בא ומכניס אותך לבד״ הוא אמר כשהחל להתקדם לבריכה ,הסתכלתי עליו עם חשק מטורף פשוט לזנק עליו ולהתמסר לו, הוא הוריד עכשיו את חולצתו לגמרי ,קווי המתאר של הקוביות המדוייקות שלו בולטות לעין גם מקילומטר, השרירים הגדולים עושים חשק להתעטף מתחתם ,הג'ינס ירד גם עם הנעליים והוא נשאר עם בוקסר אפור ,הוא נכנס בקפיצת ראש לבריכה ולאחר כמה שניות הוציא את ראשו מן המים, העביר את ידו על הפרצוף שעכשיו רטוב ,העיניים מנצנצות והשפתיים המנופחות והיפות מרשימות יותר במצב הרטוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך