בת-אל77
מקווה שאהבתם

בואי נברח מפה עונה 2 פרק 1

בת-אל77 20/06/2014 640 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם

מהפרקים הקודמים : אור נערה בת 16 וחצי , שהתאהבה באביאל בחור בן 21 , אבא שלה ראה אותם מתנשקים ומאותו יום השתנו חייה , והיא הלכה לישון אצל אביאל, באותו לי היא ואביאל עשו אהבה והיא הרגישה ממש רע עם זה. היא גם התגעגע לאבא שלה אז היא החליטה לחזור , בתנאי שאם קורה משהו היא מתקשרת לאביאל. כאשר הגיעה הביתה אבא שלה והעובדת סוציאלית הם שלחו אותה לפנימייה, ככה שלא יצאה שהיא התקשרה לאביאל.
פרק 1:
כבר כמעט שבוע שאני בפנימייה , הכרתי פה אנשים מדהימים. כאשר הגעתי המנהלת נחמה לקחה לי את האייפון שלי, ככה זה בפנימייה אף אחד לא מקבל את הפלאפון שלו עד שהוא חוזר הביתה בשבתות, ובגלל זה לא יכולתי להתקשר לאביאל אבל זאת לא הסיבה היחידה , יש לנו טלפון במועדון הבעיה היא שהמנהלת יודעת שאני פה בגללו ואם אני יתקשר אליו הוא יבוא לפה , ואני פוחדת שזה יסבך אותי .
השותפות שלי לחדר :
לירז: בת 16 וחצי שיער שחור חלק וארוך עם פס אפור בצד ועיניים כחולות, אוהבת לנגן בגיטרה ואוהבת כלבים. יש לה חבר חתיך הורס אופק הוא לא בפנימייה הוא בצבא.
אלינור: בת 16 וחצי שיער שחור חלק ועיניים שחורות , תמיד יודעת להבדיל בין טוב לרע, ולעשות תמיד את הדבר הנכון.
מור: בת 16 וחצי שיער חום חלק ופס צהוב למטה ועיניים ירוקות, מור היא הראשונה שהתחברתי אליה היא תמיד אוהבת לעזור, היא מאוד אוהבת כלבים.
סיפרתי לה אפילו על אביאל אבל לא את כל הסיפור , רק שהתאהבנו ואבא שלי בגללו שלח אותי לפנימייה. והיא לא גילתה את זה לאף אחד היא החברה הכי טובה שלי, היא גם מאוד חכמה היא תמיד עוזרת לילדים בשיעורי בית או במבחנים.

כבר כמה ימים שאני מקיאה, אפילו גם היום הקאתי וכאבה לי הבטן, נראלי שאני בהריון בגלל שלפני שהלכתי לפנימייה אני ואביאל עשינו אהבה, לא גיליתי את זה לאף-אחד אפילו לא למור.
מה שכן אני מאוד מתגעגעת לאביאל, ואני לא יודעת מה לעשות.
אני יודעת שהוא אמר להתקשר אליו עם משהו יקרה , למרות שיש טלפון בפנימייה העדפתי לא להתקשר אליו, כי פחדתי שזה רק יסבך את העניינים כי הוא יכול לבוא לפה.
חשבתי הרבה זמן להתייעץ על זה עם מור , ואני חושבת שכן אני צריכה לפעמים לדעת לסמוך עליה , עד עכשיו היא לא גילתה לאף אחד את מה שסיפרתי לה, אז הלכתי להתייעץ איתה.
מצאתי אותה בדשא לומדת למבחן בלשון , ניגשתי אליה וישבתי לידה.
"מור אני יכולה להתייעץ איתך על משהו" אמרתי לי,
"כן בטח כל מה שתרצי , תרגישי פתוחה איתי בכל דבר" היא אמרה לי,
"את זוכרת שסיפרתי לך על אביאל, אז לא סיפרתי לך על הכל" אמרתי למור באיטיות ובקול לחוץ,
"דבר ראשון תירגעי , את רוצה מים את נראת מאוד חיוורת" מור אמרה לי בקול מודאג,
"לפני שבאתי לפה אני ואביאל עשינו אהבה, ויש לי תיאבון גדול, בחילות, הקאות" אמרתי למור.


תגובות (2)

מהמםםםםםםםםםםם
המשך!!!!!!

21/06/2014 13:29

תמשכיייי
אני אפילו לא ידעתי שאת כותבת ספר!!!!
תמשיכי

21/06/2014 23:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך