אוקי אוקי אני ממשיכה....

חחחח המשך יבוא....

בית הספר למוטנטים – פרק 12

04/06/2012 698 צפיות 3 תגובות
אוקי אוקי אני ממשיכה....

חחחח המשך יבוא....

ראיתי ילדה רזה וגבוהה אם שיער מחומצן ועיניים חומות כהות לבושה בחצאית מיני קצרה שאפשר לראות את התחתונים שלה וחולצת בטן אם מחשוף כל כך גדול שרואים את הצבע של החזייה שלה.
היא נמרחה על פלים וניסתה לנשק אותו אבל הוא כל הזמן מעיף אותה מעליו ומנסה לגרום לה ללכת.
-נקודת המבט של פלים-
אחרי שזואי הלכה אני די התגעגעתי אליה ואל השפתיים המתוקות והרכות שלה שכאילו לוחשות לי לנשק אותה שוב ושוב…
לאחר מחשבות רבות על זואי הלכתי לארון והוצאתי חולצת טי-שרט ומכנס גינס שחור והלכתי לחדר האמבטיה.
התקלחתי ולאחר שסיימתי לבשתי את הבגדים ויצאתי החוצה אם מגבת ומנסה לייבש את שערי כאשר ראיתי את אן,נשיאת התלמידים בפנימיית הבנות "צרלסון" שוכבת על המיטה שלי בפוזה שאמורה לגרות אבל נראת ממש מוגזמת…
"היי קאובוי" היא אמרה בנימה פלרטטני ואמרתי לה "מה את רוצה אן?" והיא הסתכלה עלי ואמרה "אותך אהובי" השבתי לה " את לא הטיפוס שלי"
" אז מה הטיפוס שלך קאובוי?" אמרה אן והתחילה להתקדם לכיוון פלים.
"הטיפוס שלי זה מישהי שלא כל שיחה מתמקדת על בגדים ונעליים שקנית או סנובית…כמוך"
"איך אתה מעז לדבר ככה לבת הזוג שלך לנשף החברה?" אמרה אן בנימה עצבנית ועניתי "את לא הבת זוג שלי אלא החברה שלי"
"יש לך חברה?זה לא יכול אתה שלי,מי זאת המפגרת הזאת?" אמרה אן בעודה מאדימה מכעס
"מישהי שלומדת פה,היא יפה וחמודה יותר ממך פי מיליון ולא סנובית כמוך"
"לומדת פה זה לא אפשרי והיא ממש לא יפה ממני אני הכי יפה שיש"
"בחלומות שלך והיא התקרבה והתחילה להימרח עלי כאשר זואי נכנסה לחדר….
-נקודת מבט של זואי-
לאחר שפלים ראה אותי הוא נישא להעיף את המחומצנת מעליו שניסתה כל שנייה בכוח לנשק אותו .זה נראה כל כך עלוב איך שנמרחה עליו ואפילו לא חשדתי שמשהוא קרה…
"היי אני מפריעה למשהו?" אמרתי והמחומצנת הסתובבה אליי ואמרה "כן את מפריעה לכי" אבל לפני שסיימה פלים רץ אלי הרים אותי באוויר ונישק אותי נשיקה עזה ואמר "זה לא מה שאת חושבת היא באה לפה ו…" לפני שסיים להגיד את המשפט שמתי אצבע על שפתיו ואמרתי "אני מאמינה לך הרי ראיתי איך היא מנסה לנשק אותך בכוח שזה דרך אגב ממש עלוב"
"את עלובה,מה אתה מוצא בה פלים?" אמרה אן ופלים הפנה את מבטו אליה ואמר "בוא נירא היא יפה,חכמה,מצחיקה,מנשקת מעולה והיא לא סנובית כמוך,עכשיו אם לא אכפת לך תלכי כי אני וחברה שלי רוצים להיות לבד וכמו שאת רואה את ממש מפריעה" צחקתי ואן יצאה בכעס מין החדר ובנתיים פלים הרים אותי כשגבי מושען על הקיר ונישק אותי ואמר "התגעגעתי אליך" ואמרתי לו "גם אני אליך א-ה-ו-ב-י" וצחקנו ואמרתי לו "עכשיו תוריד אותי" והוא אמר "בתמורה למה?" נתתי לו נשיקה על השפתיים והוא הוריד אותי ולאחר מכן שאל "מה יש בשקיות?" והשבתי לו "הפתעה" והלכתי להחליף לבגדי שינה וכשיצאתי הוא ישן כמו תינוק במיטה שלי אז נכנסתי למיטה בשקט כדי לא לעיר אותו


תגובות (3)

כרגע קראתי את כל הסיפור סיפור מעלף ותמשיכי

04/06/2012 11:33

אווווו!!!!!!!!!!!!!!!! חמדמדים שכמוהם!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!

04/06/2012 12:41

את ממשיכה??

05/06/2012 08:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך