בלונים אדומים של אהבה – פרק 1 – חלק 3

time machine123 15/02/2016 609 צפיות אין תגובות

." אני נחוש לכבוש את לפיד, תאחלו לי בהצלחה. בלעדיכן. אני הולך לזכות בכרטיס כניסה לאליטה החברתית." קרא אוריאל בנחישות. לפתע , מפל הופיעה במסיבה.
" רק זה מה שהיה חסר לי! איך מפל הגיעה אם היא אמרה שאימא שלה לא מרשה לה לצאת?." קראה משאלה באנחה.
" שלום לכם. בסוף אימא שלי הרשתה לי לבוא למסיבה. למרות שהיא לא בעד שתייה חריפה והכול , אבל אני רציתי לחגוג לפני שיתחילו הלימודים." ענתה מפל בחיוך. אביטל ומשאלה הביטו זו על זו.
אוריאל הספיק למלא כוס חד פעמית ובתוכה במבה אדומה. אביטל לקחה לו את זה מהיד ואכלה את כל הבמבה האדומה.
" תפסתי אותך , את גם אוכלת במבה אדומה? העיקר אומרת לי שזה לא בריאותי." קרא אוריאל בחיוך של נצחון
אביטל שתקה ולא הוציאה מילה. מפל לקחה ממנה את כוס חד פעמית והחזירה אותה לבעליה הקודמים, לאוריאל . אוריאל שוב הכניס את כל הבמבה האדומה לתוך פיו בבת אחת .
" אני מתערב איתכן אם אני אצליח לכבוש את לפיד, המנצח יזכה בכרטיס כניסה למסיבת " במבה אדומה." את מוכנה להתערב איתי שאני אצליח?" אמר אוריאל בחיוך של ניצחון.
"סגור, אני מתערבת איתך שאם אתה תזמין אותה ותצליח לכבוש אותה , אתה בעצמך תצטרך לארגן מסיבת " במבה אדומה" ולהזמין אותי , את מפל ואת משאלה למסיבה שאתה מארגן. אבל אם אתה לא תצליח לצאת עם לפיד, ההתערבות בטלה ומבחינתי אין הסכם. סגור?" אמרה אביטל בהחלטיות.
" סבבוש. עכשיו , מפל , אפשר לדעת מה את עושה פה?" שאל אוריאל ועמד למולה. מפל נעמדה לידו ועיקמה את פרצופה .
" הממ , באתי לחגוג אתכם. מה מפריע לך שאני פה?" שאלה מפל במבוכה.
" לא, לא , שלא תחשבי לרגע שאת מפריעה פה! דווקא אני שמח שבאת לפה. מה את אומרת, להציע ללפיד להיות החברה שלי?" שאל אוריאל בקול שקט .
" אני חושבת שאתה לא צריך לחזר אחריה. היא תייבש אותך בלי חשבון. אתה גם עושה שמיניות באוויר בשביל מישהי כמו לפיד, שמביטה לעבר אחד מהמקובלים והיא לא סופרת אותך. אני מניחה שגם אביטל ומשאלה אמרו לך אותו דבר." אמרה מפל ואז שתקה כדי לחשוב מעט. " נכון שאתה חושב שלפיד לובשת את הבגדים הכי יוקרתיים שיש , ונועלת את הנעליים הכי טובות במדינה. בעיניי זה נורא שטחי." הזהירה אותו כדי שהוא ישים לב שמלכת השכבה לא תשים לב אליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך