1story
יצא פרק לא משהו, מקווה שתאהבו!! הפרקים הבאים הולכים להיות ממש בלתי צפויים:)

בלתי נראית פרק 14

1story 21/04/2015 842 צפיות 2 תגובות
יצא פרק לא משהו, מקווה שתאהבו!! הפרקים הבאים הולכים להיות ממש בלתי צפויים:)

אני וג'ייק נכנסנו לבית הספר כשידנו משולבות, כולם נעצו בנו את מבטיהם המזלזל וההמום, לא מבינים איך החתיך של השכבה יוצא עם החנונית של השכבה,אבל זה לא הזיז לי, שום מבט או הערה לא יהרוס לי את האושר שאני מרגישה עכשיו.
"איזה יפים אתם!"קיילי צעקה לעברנו כשנכנסו לכיתה.
"תודה קיילי."ג'ייק אמר בחיוך והתיישבתי במקומי.
"סוף סוף תיקנו לי את הרכב, עכשיו אני אקח אותך כל בוקר."היא אמרה באושר.
"מתאים לי."אמרתי והמורה נכנסה בדיוק לכיתה.

ההפסקה הגיע אחרי שעתיים של מתמטיקה, אני קיילי וג'ייק התיישבנו בספסל בחוץ, מדברים וצוחקים עד שנטלי עברה וזרקה לעברנו "עלובים".
"מזה?"ג'ייק אמר וקם מהספסל.
"ג'ייק עזוב אותה, היא לא שווה את זה.
"מה ששמעת, ע ל ו ב י ם" היא אמרה, הדגישה כל אות.
"את יודעת מה עלוב פה?את, את בחיים לא תהיי כמו קטלינה, את סתם עשויה מפלסטיק וחסרת שכל."הוא אמר וקלטתי את כל השכבה מביטים בנו וחלקם צוחקים ואני קמתי ונעמדתי ליד ג'ייק.
"עזוב, היא לא שווה את זה, אל תתייחס לאשפה."אמרתי והוא הסתכל עליי, ונישק אותי ליד כולם,
הבהיר לכולם שאנחנו זוג והוא לא התבייש בזה, הוא פשוט מושלם, הרגשתי שאני רוצה לבכות אבל בלעתי את גוש הבכי ונתתי לעצמי להנות מהאושר הזה.
"תודה."לחשתי.
"הכל בשבילך."הוא לחש בחזרה ונטלי כבר לא נראתה באופק.
אני וקיילי חזרנו לכיתה, ג'ייק הלך לשירותים, התיישבנו במקומות שלנו והשפוטות של נטלי התקרבו לעברי ונעמדו מולי.
"את יודעת?את כזאת פאטתית שאת מאמינה שג'ייק באמת אוהב אותך, את מכוערת, אין בך שום דבר מעניין."קיילי קטעה אותה באמצע הדיבור.
"יחתיכת אפס ראית איך את נראית?קטלינה יותר יפה ממכן וזה שורף לכן."היא אמרה בכעס והרגשתי איך הדמעות יורדות ללא שליטה, כעסתי על עצמי, לא רציתי להראות לידן חולשה.
"תבכי, את עוד תבכי הרבה, מכוערת פאתטית."הן אמרו ויצאו מהכיתה, כל הכיתה התלחששה בינהם ואני רציתי לקבור את עצמי, התחלתי לבכות, כבר לא היה איכפת לי שהם רואים אותי בוכה, קיילי חיבקה אותי חזק והצלחתי טיפה להירגע.
"תודה"אמרתי בעודי מנגבת את הדמעות.
"אל תדאגי, אני אדאג למרר להן את החיים."היא אמרה ולא רציתי לערב אותה, לא רציתי שישנאו אותה בגללי.
"עזבי, הן לא שוות את זה, אבל מחר הכל ישתנה, את תראי."אמרתי כשנזכרתי בעצה של פרננדה.
"מה זאת אומרת?"היא שאלה.
"את כבר תראי מחר."השבתי וג'ייק בדיוק נכנס.
"חזרתי."הוא אמר וקלט שבכיתי.
"מה קרה?למה בכית?"הוא שאל ולא ידעתי מה להגיד.
"כי השפוטות של נטלי התחילו להגיד לה כל מיני דברים."קיילי אמרה כשכעס נשמע בקולה.
"זונות."הוא אמר ובעט בכיסא, הוא יצא מהכיתה ורצתי אחריו.
"תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב."ג'ייק אמר לנטלי והצמיד אותה ללוקר.
"עוד פעם אחת אני אשמע שאת או אחת השפוטות שלך יתקרבו לקטלינה, אני אדאג למרר לכן את החיים הבנת אותי?"הוא אמר בטון שקט שממש הפחיד אותי אבל נטלי רק צחקה לו בפרצוף.
"אני אגיד מה שאני רוצה למכוערת שלך ו.."היא באה להמשיך את המשפט אבל ג'ייק הביא בוקס ללוקר שמאחוריה, מה שגרם לה לבלוע את רוקה ולפחד בעיניה.
"אני לא מאיים עלייך, אני מזהיר אותך, ואני ממש רציני, אז כדאי לך מאוד להקשיב לי הבנת אותי?"הוא אמר לה והיא הנהנה מהפחד ולקחתי אותו משם לכיוון השירותים.
"למה עשית את זה?"שאלתי בבכי.
"כי אני לא אתן לאף אחד לדבר אליך ככה."הוא אמר בטון כועס, לא יכול להירגע.
"סליחה."אמרתי והוא הביט בי במבט מבולבל.
"על מה קטלינה?"הוא שאל.
"שבגללי אתה רב איתן, אני מצטערת."אמרתי ופרצתי בבכי, הוא חיבק אותי חזק וליטף את ראשי.
"אל תבקשי ממני סליחה, אני שמח שאני לא חלק מהגועל נפש הזה, ואני לא אתן לאף אחד לפגוע בך מלאך."הוא אמר, הצליח להרגיע אותי.
"תודה קוונטין."
"הכל בשבילך טרנטינו."


תגובות (2)

את צוחקת? יצא פרק מושלם!
היו לי בעיות קטנות עם משפטים של ג'ייק- כשהו טען שהוא שמח שהוא לא חלק מהגועל נפש הזה? יש פה קטע קצת אבסורדי כי הוא כן היה אך במשפט הזה הוא כאילו בוחר להתעלם מזה.
—עוברת לקרוא את פרק 15:)

21/04/2015 08:50

תודה רבה לך!!!שמחה שאהבת:)
וכנראה ששכחתי להוסיף שהוא שמח שהוא יותר לא חלק מהן אבל מקווה שתביני:)

21/04/2015 17:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך