בלתי נשכחים-דור העתיד:פרק 17

הם התקדמו בדיבורים אל ביתם של ההורים של עומר וללי,המרחק מדירתו של עומר אל ביתם לא היה רב,אז הם היו נוהגים לעשות את זה רגלית.
הם פתחו את הדלת,גורמים לללי שישבה על הספה משחקת בכרית במתח להיבהל.
״שמעתם על לדפוק?״היא אמרה בטון גבוה,
״ואת שמעת על זה שהתפרצת לנו לחדר וקטעת לנו סק…״
גלי הניחה במהירות את אמתה על פיו של עומר קוטעת את דבריו.
״מה זה משנה״הוא התנער מדבריו ״מה רצית מאיתנו?״.
״אוקיי״היא אמרה גורמת להם להעלות חיוכים,
״מה מצחיק?״היא שאלה בוחנת אותם בפנים עצבניות.
״המבטא האמריקאי הזה ללי,הוא מגוחך״אמרה גלי
״מצטערת שהייתי שנתיים בארצות הברית״היא אמרה,ולחייה האדימו.
״כן,שנתיים ללא טלפונים,הודעות,חסמת אותנו בפייסבוק ובאינסטגרם״עומר אמר מתקדם אל המטבח.
״נו באמת!״היא צעקה קמה מהספה ורודפת אחריו ״חשבתי שעברנו את זה״.
״עברנו?״עומר גיחך מרים גבה״ממש לא עברנו את זה,בחרנו לקבל אותך יפה למרות שפגעת בנו״.
גלי התקדמה אחריה,עוברת אותה,היא חשה במריבה מתקרבת בניהם,שלא בא לה להתערב בה.
היא התיישבה על השיש,ליד עומר שעמד צמוד אליו,מחפש בארונות המטבח אחר משהו לנשנש.
״אולי תן לי לדבר כבר?״ללי צעקה,פניה היו עכשיו לגמרי אדומות.
״בבקשה…״עומר אמר שהוא אוחז בצנצנת מלאה בגרעינים מתובלים.
״תעביר לי את זה״מלמלה גלי חוטפת לו את הצנצנת מהיד.
״תקשיבי את חוצפנית״הוא הסתובב אליה נאבק בה וחוטף את הצנצנת חזרה אל ידיו.
״אני רעבה!״היא צעקה נושכת את ידיו שאחזו בצנצנת ולוקחת אותה,כשהיא טוחבת אל פיה קבוצת גרעיני מנצ׳ס.
ללי הביטה בהם,היא שיחקה בציפורניה לחוצה,היא ידעה שהרוח הקלילה הזו לא תמשך לעוד המון זמן.
״התארסתי!״היא צעקה קוטעת את המריבה של השניים.
גלי נחנקה מהגרעינים,ועומר הביט בה בהלם.
״למה את נראת כל כך לחוצה?״שאל עומר.
״כי…״היא הזיזה את עיניה מצד לצד,
גלי המשיכה לטחוב לפיה גרעינים,מחרסמת אותם בגסות.
״הארוס שלי,הוא הסיבה לכך שהתנתקתי ממכם במשך השנתיים שהייתי בארצות הברית״היא אמרה מעבירה את כפות ידיה על שמלתה היוקרתית.
״על מה את מדברת ללי?״עומר כיווץ את גבותיו
״את מוכנה להפסיק לכרסם כמו בהמה?״הוא סובב את ראשו לגלי,הם החלו להיאבק אחד בשני עם אצבעותיהם,מצחקקים ביניהם.
״בוא לכאן!״ללי צעקה לפתע שראשה מסתובב אל פרוזדור המוביל אל החדרים.
״הבאת איתך רוחות רפאים מארצות הברית?״שאלה גלי,והתפקעה מצחוק,יורקת לכל עבר את הגרעינים הלעוסים מתוך פיה.
״לא בדיוק״קול גברי נשמע פתאום,הוא נעמד בתחילת הפרוזדור.
גלי מחקה את חיוכה מנגבת את פיה מהגרעינים,היא הביטה בו המומה,
״מה זה…זה בדיחה?״שאל עומר מביט בו כשכפות ידיו מאוגרפות.
״לא עומר,אסי הוא הארוס שלי״היא אמרה ״נפגשנו בלוס אנג׳לס,שתי בודדים,החלטנו להשכיר דירה ביחד בתור ידידים,והתאהבנו שלא ברצון,הכרנו חברים משותפים בארצות הברית,ופחדנו מהתגובה שלכם,אז חסמנו אתכם כדי שנוכל להעלות תמונות.״
״כדי שנוכל להעלות תמונות…״עומר חזר אחריה מניד בראשו לשלילה,הוא תפס בראשו נושם נשימות כבדות.
״את צוחקת עלי ללי?״הוא צעק מסתובב אליה.
גלי נותרה קפואה,היא בהתה באוויר,האם זה באמת קורה לה?.
״בכלל לא עומר,בכלל לא״היא אמרה בקול שליו.
״איך את יכולה ?אני לא מבין אותך!״הוא הוסיף לצעוק.
גלי הביטה בו,הוא עמד שם נראה קפוא בדיוק כמוה,רק שהוא בהה בה,לבוש בחליפה מדוגמת כששעון זהב ויוקרתי על ידו,הוא נראה כל כך שונה מכל מראה שלו בעבר.
שום דבר שיכלה לדמיין לגביו לא היה נראה כמו איך שנראה באותו הרגע.
וללי?ללי שחזרה כל כך מתוחה מארצות הברית לפני חודשיים,עם כל הטלפונים והסמסים המסתוריים,עם הגמגומים וחוסר ההסברים לההיעלמות והחסימה שלהם,עכשיו הכל ברור.
ואיך היא לעזעזל מעזה לעמוד בשלווה ולהגיד את זה?ואיך היא מעזה להתחתן עם האקס המיתולוגי של החברה הכי טובה שלה?ואיך היא מסוגלת לעשות לה את זה?
ואיך הוא לעזעזל תמיד מופיע בזמן שלא מתאים,ואיך הוא תמיד יודע לבוא ולחורר לה את הלב.
״גלי,גלי מה איתך?״קולה של ללי העיר אותך ״את לא מדברת מהרגע שאסי הופיע״.
גלי הזיזה את מבטה ממנו אל ללי,שנראתה יוקרתית בדיוק כמוהו,היה ניתן לראות שהם זוג.
״אין לי שום דבר לומר,כנראה שלא רק אנשים טובים מתאימים אחד לשני,גם אנשים רעים…״היא אמרה בקול רועד,מהדקת את הקרטיגן על שמלה הדקיקה בעלת המחשוף,וצועדת אל יצאת הבית במהירות,כשכל גופה חלש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך