בלתי נשכחים-פרק 16

כותבתבליכותרת 01/10/2015 775 צפיות 2 תגובות

עוז עמד בכיתה הריקה,הוא הביט בשעון שהצביע על השעה 8:30.
הם לא הגיעו לפעולה שלו,הוא הביט במרחב שסידר,עמדת פלסטיישן שהביא מהבית,עמדת סנוקר שהלווה מחברת השכרה,עמדת סרטים,פיצוחים ושתיה עמדו מסודרים על השולחן.
הוא הניד את ראשו כלא מאמין,כל ההשקעה הזו לשווא.
הוא בעט בפופים שעמדו לידו מתחיל להטיח אותם בחוזקה ברגלו לקיר,הכל פשוט לא הלך לא,ואם הבת זונה הזו נכנסה ממנו להריון הוא אכל אותה.
הוא היה כל כך עצבני שחיפש את הנערים שזלזלו בו כך והבריזו,וזו ההזדמנות שלו להשתמש בכך ולגלות מה הם זוממים.
הוא צעד אל עבר מגרש הכדורגל מחפש אותם בעיניו ולא מצא אותם,הוא עבר בין המדשאות הגדולות כשאף ילד לא נמצא,דבר שהגדיל את החשד שלו,הוא החליט לצעוד הישר לחדרים,הסבלנות שלו החלה להעלם אט אט כשלא מצא אותם במקום אחר מקום.
הוא צעד לחדרו של גיל,בו הכי חשד,שומע שקט מוחלט,הוא בא לפתוח את החדר והדלת היתה נעולה,דבר שאסור לחניכי הפנימיה.
הוא תקתק ותקתק שומע התלחששויות,
״אם אתם לא פותחים עכשיו,אתם תשלמו על זה״הוא אמר,מרגיש שהם עושים אותו מטומטם.
הוא הוציא את מפתח המאסטר מכיסו,פותח את הדלת ורואה את חבורת הנערים מזנקים וכל אחד מסתיר משהו.
״למה אתם לא בפעולה שלי?״הוא שאל אותם,מריח ריח די מוזר.
״אתה לקחת לנו מהשעה החופשית,למה מה קרה?״סימן בידו עמרי.
״ועכשיו,למה אתם לא בפעולה שלי?״הוא התקרב אליהם מעט.
״אין לנו כח לשטויות האלו״השמיע דוד אחד מהנערים ״מה אנחנו ילדים קטנים,נמאס ממשחקי החברה״.
״תקשיבו לי טוב״עוז פצה את פיו מביט בנם בפנים רציניות,
״פעולת מדריך פעם בשבוע היא חובה,זו הפעולת פעם בשבוע שלי.אם אני אמרתי לכם להגיע אתם מגיעים,מה לא ברור?״הוא הרים את קולו.
״יאלה ימדריך דמיקולו נמאסת,כוסעמק״עמרי יצא בהליכה מהירה מהחדר.
עוז בלע את רוקו,קופא מעט במקומו.מביט בלירון שישב בשתיקה שידיו קמוצות לאגרוף גדול,כאילו מסתיר בתוך ידיו משהו.
״כולכם מיד אבל מיד עפים לכיתה שמונה במבנה ב׳״הוא אמר והנערים החלו לצקצק ״מי שלא הולך לשם,יושב בשקט ומחכה שאגיע יהיה מרותק השבת,אני מבטיח לדאוג לזה!״הוא צעק שידו על ליבו.
הנערים החלו לצאת בזה אחר זה מהחדר,כשגיל בא לצאת הוא עצר בעדו.
״אתה נשאר פה״הוא אמר.
״למה מה קרה״גיל עבר אותו אך עוז אחז בזרועו,
״תקשיב לי טוב,אני לא מדריך מהצופים. אתה נשאר פה וזו אפילו לא שאלה״עוז אמר מביט לתוך עיניו במבט רציני וחד.
גיל גלגל את עיניו מתיישב על אחת המיטות.
עוז הבחין בידיו של גיל שנשארו באגרוף.
״מה יש לך ביד?״הוא הביט בידו.
״כלום״אמר גיל כשפרצופו נסגר בהבעה ריקה.
״אז תפתח את הידיים,נתקע לך השריר?״עוז המשיך במבט הקשוח שלו.
״זה לא עניינך״גיל אמר מביט לצדדים.
״אתה באמת רוצה להתעסק איתי?״עוז שאל.
גיל קם והחל להתקדם ״אני הולך לחכות לך בכיתה״.
עוז אחז בזרועו של גיל מטיח אותו בקיר בחוזקה.
״מה אתה עושה יבן זונה?״צעק גיל.
״אם אני חושב שיש לך את מה שיש לך ביד,מותר לי גם לכבול אותך בעזיקים״אמר עוז מרגיש את דמו רותח.
״אל תגע בי יאפס אחד״ניער את ידיו של עוז גיל.
עוז איבד את הסבלנות המעטה שנשארה לו,הוא הצמיד את זרעותו של גיל לקיר מעל ראשו פותח את כפות ידיו בכוח כשמהם נופלות סיגריות קטנות ודקות.
״מה זה,אה?״עוז הביט בהלם לרצפה,הוא רכן להתכופף להרים את הסיגריות והוסיף,
״אם רק תעז לברוח או לעשות משהו,יהיה לך שנה לא נעימה אדון גיל״.
הוא הרים את הסיגריות פותח אותם במהרה מהגלגול שלהם,מריח את הטבק שבהחלט הריח כמריחואנה.
״אתה לא מתבייש?״הוא הביט בגיל ״לעשות סמים בפנימיה שרק רוצה ליישר את הדרך שלך?״.
״לך תזדיין אתה והפנימיה המסריחה הזו״גיל אמר יוצא מהחדר בריצה.
עוז הביט שוב בסיגריות,נזכר בימים בהם היה מכור אליהם.
״וואלה עוז החזקנו ממך,איזה חדר ז׳ורנאל!״צעק דוד אחד מהנערים שחיכו לעוז,
״סתום תפה!״צעק עוז כשנכנס.
הנערים הביטו בו המומים,בשתיקה דקה כחוט.
״אתם רוצים לעשות ממני טמבל?״הוא אמר שולף שקית שקופה בתוכה הסיגרים,הנערים העיפו מבטים לחוצים אחד בשני.
״תתביישו לכם״עוז פלט״ואני עוד החזקתי ממכם״.
הוא אמר והסתובב ללכת.
״מה אתה רוצה,חנוק פה,אי אפשר!״אמר עמרי בקול בכייני.
״אל תזדיין במוח עמרי!״עוז הסתובב וצעק ״כל אחד מכם פה,כי הוא יודע מה זה סמים,מה הם עושים לבן אדם.
אני רק מנסה להבין למה בכל פעם שאתם עולים מדרגה אחת,אתם חייבים לרדת בחזרה עשר!״הוא צרח
״יש לכם הרס עצמי,ואתם פשוט נותנים לצד הרע שבכם שאומר לכם שלא יצא ממכם כלום לנצח״.
הנערים הורידו את ראשם,
״קל לדבר״עמרי אמר בשקט שראשו שמוט.
״עמרי,אתה רוצה לחשוב שאני צפוני תחשוב,אני סיימתי לנסות לרצות ולהוכיח לכם,אתם כנראה ממש לא שווים את זה״הוא אמר והפעם באמת יצא מהכיתה.
הוא נכנס לחדרו,מחזיק בראשו,מסמס למנהלת שהוא צריך לדבר איתה בדחיפות.
ליה נאנחה כשהביטה במראה,גופה היה לבוש בשמלת מיני קצרה וצמודה,היא לא האמינה שהיא באמת מתכוונת לעשות את זה,אבל הזעם שלה כלפי עוז לא שקט לרגע.
היא הביטה בשעה שהצביעה על 2 וחצי,וקיבלה הודעה מאביתר שהוא בדרך לחדרה.
היא סידרה את השמלה שהיתה על גופה,והעבירה את אצבעותיה על שיערה שגלש על כתפיה.
״את יפה,למה?״אביתר שאל כשנכנס לחדרה.
״סתם״היא משכה בכתפיה,מרגישה את כפות ידיה מיוזעות.
״אני צריך לדבר איתך…״הוא אמר מתיישב על מיטתה.
היא הביטה בו,מתלבטת אם זה הדבר הנכון לכך.
אביתר היה לבוש בחולצת ג׳ינס שהיתה מעט צמודה חושפת חזה שרירי וחלק.
שיערו היה פרוע מעט על מצחו,וכפות ידיו השתפשפו על ברכיו,מסגירות אולי לחץ.
ליה חשבה שהוא נראה די טוב,ואפילו הרגישה מתח מיני באוויר,היא יכלה להבחין במבטים שבחנו את טקסטורת הגוף שלה,והסמיקה מעט.
היא לא הייתה רגילה לסטוצים,ובטח שלא עם אביתר.
הפעם היחידה שהתנשקו היתה שהיו מאוד שיכורים במסיבה.
״אני לא יכול איתך כבר״אביתר נשך את שפתיו.
״מה?״ליה שאלה במבט רציני וקשוח שגרם לאביתר להביט בה יותר.
״את פשוט מדהימה ליה״הוא התקרב אליה כשפניו נצמדות אליה,
״אביתר…״היא לחשה כשנשימותיו חיממו מעט את צווארה,
״אולי תגידי לי מה את רוצה ממני כבר?״הוא אמר לתוך אוזנה,מעביר את ידו על גופה באיטיות.
״לא יודעת״היא חייכה חצי חיוך,נהנת מכך להפתעתה כאילו שרוצה עוד.
הוא כמעט והתרחק ממנה,אך היא אחזה בפיסת החולצה שנחה על חזהו,מקמטת אותו ומושכת אותו אליה ומצמידה את שפתיהם.
״את בטוחה?״הוא שאל כשהתנתקו לשניה.
״אני לא יודעת,אבל אני רוצה״היא אמרה מצמידה אותו שוב אליה,
הפלאפון שלה החל לצלצל,היא בקושי הבחינה בו בין הנשיקות מלאות התשוקה שלהם.
״אולי תעני״סינן אביתר בין הנשיקות כשידיו מלטפות את ישבנה.
״לא…״היא מלמלה מביטה בצג ומופתעת כשהשם״עוז״ מופיעה עליו.
היא חייכה מרגישה עוד יותר ברצון לשכב עם אביתר,לנקום בעוז אפילו אם לא יודע.
היא עלתה מעל אביתר כשידיה כרוכות סביב צווארו וראשו קבור בצווארה.
״מי זה החופר הזה?״אביתר שאל.
״סתם אפס״ליה סיננה עוצמת את עיניה בהנאה.
המתח רק עלה והם הרגישו את המשיכה מתגברת ליה הכניסה את ידה לתוך החולצה המכופתרת מעבירה יד על חזהו.
ידיו של אביתר כרכו את רגליה של ליה בחוזקה סביב מותניו,והחלו להעלות את שמלתה לאט לאט.
״עוז״היא פלטה כשלשונו ליקקה את צווארה.
״מה?״אביתר נעצר.
״מה?כלום״היא אמרה.
״מי זה עוז?״אביתר הרים גבה.
״אין לי מושג,נו תמשיך כבר״היא חייכה מלטפת את ראשו.
תקתוקים נשמעו בדלת,
״את פותחת?״אביתר שאל.
״לא תמשיך״היא לחשה אליו שידעה שזה בטח עוז,היא נחשה שבטח ירצה להתנצל על הבוקר.
ידיו המשיכו להעלות את שמלתה שכבר הגיע למותנה וחשפה את תחתוניה.
״למה את לא פותחת???״שמעה צרחה ואז ליבה פעם כשראתה את פרצופו ההמום של עוז.
״רק רציתי להגיד לך ש…יש בעיה דחופה עם הבנים״הוא אמר בקושי לוחש ויצא במהרה מהחדר.
״עוז!״היא צעקה.
״אז זה עוז?״אביתר אמר מזיז את ליה מעליו מסדר את חולצתו.
״אני באמת לא מבין אותך ליה״הוא הוסיף במבט מאוכזב ויצא בהליכה מהירה מחדרם.


תגובות (2)

לאא. אני רוצה המשךך יקרה שלי!!

01/10/2015 23:05

תמשיכי!!!! זה מהמם!!!!!

02/10/2015 16:07
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך