כותבתבליכותרת
עכשיו שכבר הספקתם להכיר את הדמויות , אז... מיכאל או טהר , עומר או אריאל ? ❤️❤️❤️

בשדות שלהן – פרק 4

כותבתבליכותרת 12/08/2015 583 צפיות תגובה אחת
עכשיו שכבר הספקתם להכיר את הדמויות , אז... מיכאל או טהר , עומר או אריאל ? ❤️❤️❤️

מיכאל נכנסה לבית הספר עוברת את החברים של טהר בלי להביט , מאז התקרית עם בצלאל וטהר היא לא מסוגלת להביט לטהר או לחבריה בעיניים .
אריאל עקב בעיניו אחרי מיכאל שצעדה במהירות , הוא בקושי הקשיב לחבריו .
״אתה מקשיב לי?״צעקה לתוך אוזניו טהר כשסיפרה על הנחש שיצא מאחורי אחת מהגמבות.
״אהמ…כן״ הוא מלמל , הוא לא הבין מה היא רוצה ממנו , כל החברים עמדו והקשיבו לה , מה אכפת לה דווקא ממנו?.
״אתה לא באמת מקשיב , אולי תלך כבר ותדבר עם אחותי״טהר כבר לא יכלה להתאפק,היא שנאה את אחותה על כך שהילד שהיא מאוהבת בו מאוהב באחותה , היא רצתה לקבור את עצמה באדמה בכל פעם שהוא בהה באחותה בזמן שהיא היתה שם ממש מולו.
״מה את רוצה ממני טהר?״הוא התמם
״שתלך כבר , כולם פה יודעים שהיא היחידה שמעניינת אותך!״ טהר אמרה מביטה בחברים שעמדו מסביבם בהלם .
״וגם אותך״הוא אמר בנוקשות
״היא ממש לא מעניינת אותי , היא לא המיכאל שהיתה פעם״ אמרה טהר במשיכת כתפיים , פלאשבקים מהילדות עלו לה , איך מיכאל והיא היו נוהגות להתבדח אחת על השניה , וללכת לחממות כל פעם ששיעמם להן.
מיכאל התיישבה בכיתה כשהיא שומעת מוסיקה באוזניות , הדמעות ביקשו לצאת כששיר עצוב התנגן , היא נזכרה שוב ושוב במילה ״אוטיסטית״ , היא הניחה את ראשה על השולחן כשהראסטות מכסות את פניה ונתנה לעיניה להיעצם כשהדמעות ליטפו את לחייה.
היא הרגישה יד נוגעת בכתפייה , היא מיד ניגבה את הדמעות הקטנות שזלגו והרימה את ראשה , מולה עמד אריאל , מה הוא רוצה? היא חשבה לעצמה.
אריאל התיישב על הכיסא שליד מיכאל , הוא הבחין בעיניים המבריקות וידע שכנראה בכתה אבל בחר שלא לשאול .
״אפשר לשמוע איתך מוסיקה?״הוא שאל בלי לדבר יותר מדי.
מיכאל הרגישה לא בנוח , אבל משכה בכתפיה והגישה לו אוזניה אחת.
הם ישבו בשתיקה אחד ליד שניה שהאוזניות מנגנות להם את השירים האהובים על מיכאל,אריאל חייך חיוך קטן שהמוסיקה של מיכאל התנגנה , זה בדיוק הטעם שלו.
הוא רצה לומר לה שתקח אותו אל העולם שלה , שהוא כל כך מתגעגע לריח האפרסק שעל גופה , אבל בינתיים לשבת לידה ולשמוע מוסיקה הספיק לו.
טהר הציצה מבעד לדלת הכיתה , היא הרגישה איך ליבה מתכווץ כשראתה את הזוג יושבים ככה בשתיקה עם אוזניות,כמה רומנטי חשבה לעצמה.
עומר התפרץ מאחוריה מושך בזרועה .
״מה אתה חושב שאתה עושה״ היא משכה את ידה ממנו .
״את אוהבת את אריאל״הוא אמר ולא הבין מאיפה האומץ שלו.
״היה מת״היא הכחישה והרגישה את חום גופה עולה.
״טהר״ הוא הביט בה והעלה את אמתו על פניה , כשהיא מלטפת את נקודת החן שליד שפתיה.
טהר הורידה את עיניה אל אמתו , היא הרגישה נבוכה , לא רגילה שעומר מתנהג כמו הטיפוסים המחוספסים שהיא אוהבת .
״כן?״היא שאלה במבט נטרלי מסתירה כל טיפת רגש , היא היתה רגילה לעשות את זה , לימדה את עצמה להפסיק להראות רגשות לאנשים אחרי שאמא שלה החליטה לעזוב.
״אני יכול לנשק אותך?״עומר שאל , הוא הרגיש איך אבן ענקית יורדת מליבו , הוא חשב שגם אם תסרב , סוף סוף הוא התגבר על הפחד הענק הזה , הפוביה מאהבה .
טהר הביטה בו בהלם , ממתי עומר כזה ישיר,היא צריכה לשקול את זה , היא רגילה לאהוב את אריאל מה הוא נכנס לתמונה.
״אוי עומר מה אתה מסתלבט עלי , וחוץ מזה שאני לא אוהבת את אריאל , אריאל בכלל אוהב את מיכ…״ היא מלמלה במהירות כשהיא מעבירה מבטים מהירים לצדדים חוץ מלתוך עיניו , אך בתוך כמה שניות שפתיו נגעו בשפתיה ולשונו סיירה בתוך פיה,היא פלטה חיוך קטן נהנת מכל רגע.
אריאל הביט בפניה של מיכאל , שהיו רגועות,היא בהתה בקיר בשלווה והוא בהה בה .
״מיכאל״הוא קרא אליה בקול רם.
״אה?״היא השמיעה קול והורידה את עיניה מהקיר.
״בואי״הוא משך בזרעותיה כשהוא מתחיל לרוץ ואפילו עובר את טהר ועומר שהתנשקו.
מיכאל היתה מבולבלת היא התחילה לרוץ עם עומר , הם טיפסו מעל גדר תיכון המושב , והמשיכו לרוץ ולרוץ.
״זהו״ אריאל חייך ונזרק על אדמת שטחי הגמבה של אבא של מיכאל.
מיכאל הביטה בו בעיניים מחייכות , היא התנשפה בכבדות מרגישה איך הריצה הוציאה ממנה את כל הכאב ,
״אהההההההההההה״ היא צרחה בידיים פרושות כשראשה מביט לשמיים , היא הרגישה איך הכאב יוצא ממנה .
אריאל הרים את ראשו מביט בה , איך היא בעולם שלה , צורחת בחיוך והרוח מלטפת את גבה ומרחיבה עוד יותר את השרוואל הלבן שלה , הוא חשב לעצמו שאולי סוף סוף יזכה להיכנס לעולמה.
בצלאל פתח את המכתב בידיים רועדות , זה היה ממנה , והגיע מאמריקה .
הוא קרא את השורה הראשונה ״הי בצלאל , בעוד שבוע אגיע לארץ , ואקח את הבנות לחודשיים פה באמריקה״.
הוא הרגיש איך אבן נופלת על ראשו , הוא קרע את המכתב לגזרים ,
הוא שוב התפרץ בבכי , ניצל את העובדה שילדיו בבית הספר.
חשב איך היא עשתה מגבר חקלאי וקשוח לסמרטוט רצפה שכל הזמן בוכה …


תגובות (1)

מתה עליהן!! שתיהן! ואני לא מאמינה על החוצפנית הזו?! היא חושבת שהיא יכולה פשוט לבוא ולקחת?? הכל באשמתה אז שתתנדף לגמרי ונגמור את זה! תמשיכי!

12/08/2015 20:24
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך