כותבתבליכותרת
הפגישה עם המשפחה של בר! תודה על כל התגובות המפרגנות,כלום לא מובן מאליו❤️❤️

גלגל החיים-פרק 24

כותבתבליכותרת 30/01/2016 875 צפיות 2 תגובות
הפגישה עם המשפחה של בר! תודה על כל התגובות המפרגנות,כלום לא מובן מאליו❤️❤️

הבטנו מהם מתוחים,שתיקה חדה וארוכה הייתה.
עייני עגל הביטו בי,סוקרים אותי מכף רגל ועד ראש.
הייתי לבושה בשמלה בעלת שרוולים פתוחים,צנועה ולא מעוררת בבעיות,אפילו חייכתי חיוך מרוח שנכנסתי,השתדלתי לנסות להשמיד כל תירוץ או האשמה שהם יוכלו להטיח בי.
״אתה צוחק עלינו,נכון?״לפתע פצתה את פיה,בחורה צעירה יפיפה כמעט כמו בר.
היא היתה אחותו כנראה,מעולם לא שמעתי על משפחתו אז היה קשה לי לנחש מי הוא כל אחד.
היה לה את השיער השחור שמאפיין את בר,ועיניי העורב שמתכווצות כמשהו לא מוצא חן בעיניהם,ואני?לא מצאתי חן בעיני הבחןרה הזו.
״בר,מה זה אמור להביע?״שאלה המבוגרת מביניהם,שעמדה ליד גבר בטווח הגילאים שבגילה.
הם קרוב לוודאי היו ההורים שלו,האישה היתה לא דומה לבר.
עיניה היו ירוקות,ושיערה היה בהיר.
דמיינתי את בר עם עיניים בצבע מטורף כמו שלה,ועדיין רציתי לחזור אל המוכר והאהוב.
הוא היה צריך להיוולד ככה,עם העיניים השחורות המיוחדות בצורה מדהימה.
״אני לא מבין נפרדת ממיראל?״שאל האבא,גורם לי לגחך.זה תמיד ככה האבא תמיד לא מעודכן במתרחש בבית,אתה יכול להיות בצבא והוא ישאל איך הולך לך בבית ספר.
העיניים של כולם חזרו להביט בי,הם כנראה לא צחקו מהשאלה של האבא,אבל בר הניח את ידו על שלי מסמן לי שהכל בסדר.
״אז מתי החתונה?״שאל בחור צעיר,לא יכלתי לזהות בדיוק באיזה גיל הוא אבל הוא היה נראה בגיל הטיפש עשרה.
הוא היה הורס למדי,אם חשבתי שבר חתיך,הוא לא היה קרוב לדבר האלוהי שישב מולי.
הוא היה דומה לבר בתווי הפנים,היו לו את עצמות הלחיים הבולטות,והמראה האלגנטי.
הגבות שלו היו שחורות משחור,ועל פניו זיפים מעוטרות.
עיניו היו ירוקות כמו של האמא,אבל המבט הרעב של העורבים היה נוכח גם שם.
״אתם מוכנים לסתום תפה?״בר לפתע אמר,והטון המאופק והקשוח שלו כלא היה פתאום.
ראשי הסתובב ישר אליו,ולא יכלתי להסתיר את ההפתעה שעל פניי.
״זאת ליאן״הוא נרגע בטון שלו ומבטו השחור נרגע וחזר להיות מאופק.
״הכרנו באולם,היא ממלצרת״הוסיף.
הנער גיחך,הבחורה היפה פערה את פיה,האמא ענדה על פניה מבט עצבני,והאב הביט בנו במבט ריקני.
״את בהריון ממנו?״שאל הנער.
״דין!״בר גרם לו להביט בו שוב ״היא לא בהריון ממני״.
״אז למה?אנחנו לא מכירים אותה בכלל,למה כל כך מהר?מה עם מיראל?״שאלה האמא.
״הוא החליט לזרוק אותה״מחתה הבחורה בגלגול עיניים,
״כנראה שנמאס לו ממנה,אז תירץ שזה בגלל שהיא מפלרטטת עם בנים״.
״אני מבין שהיא חברה ממש טובה שלך אור,אבל יש דברים שרק אני ומיראל יודעים. ותעשי את השיקולים שלך,מי אומר את האמת,אני או היא״אמר בר בבת אחת.
הבטתי בהם מהופנטת,מגלה פרטים חדשים.
לא ידעתי שאחותו והאקסית הם חברות טובות,חשבתי שבר והיא היו חברים טובים.
״אתה לא הערכת את מה שיש לך בידיים,בר״היא השליכה אצבע מאשימה לעברו.
אני רק חשבתי שאם ידעו את העובדה על מיקה,הם עוד יותר לא יאהבו את הרעיון.
״אפשר לדבר?״שאלתי את בר.
הוא הביט בי במבט מופתע,לא ידעתי מה אני רוצה להגיד,אבל הרגשתי צורך עז לגלגל על הלשון מילים שירגיעו אותם או לפחות יסבירו להם מי אני.


תגובות (2)

יהיי! הם מתקדמים! אני לא מאמינה שאחותו מעדיפה את מיראל ממנה! ונחמד שבר עומד על שלו! תמשיכי דחוףף

30/01/2016 23:48

למה פרק כזה קצר?? ומה הבעיה של המשפחה שלו לעזאזל? קצת פירגון!

01/02/2016 23:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך