כותבתבליכותרת
פרק שונה מאוד מהכתיבה הרגילה שלי,מקווה שהוא מספיק מובן למרות שהוא קצת מסובך. אשמח שתאמרו לי מה אתן חושבות❤️

גלגל החיים-פרק 3

כותבתבליכותרת 30/11/2015 916 צפיות 6 תגובות
פרק שונה מאוד מהכתיבה הרגילה שלי,מקווה שהוא מספיק מובן למרות שהוא קצת מסובך. אשמח שתאמרו לי מה אתן חושבות❤️

את הלילה הזה אני לא אשכח לעולם,הדמעות לא מפסיקות לזלוג,יותר מלילה רגיל.
ומאי,יושבת לידי המסכנה הקטנה ומנסה לחלץ טיפת מידע,אבל אני לא אגרום לה להזיל דמעה אחת בגללי.
״מאי,תשאירי אותי לבד.״אני מסננת מבעד לדמעות המרטיבות את הכרית.
״את בטוחה שאת לא רוצה לספר לי?״היא שואלת כשהיא כבר קמה מהמיטה שלי.
״לא״אני אומרת בפשטות ומנגבת את הדמעות.
״תיהי חזקה ליאני,את אמא״היא אומרת את המשפט הקבוע שלה ויוצאת מחדרי.
העיניים שלי עוברות להיתקע בתקרה והזכרונות הרבים ששנאתי כל כך,מציפים אותי בגלל ערב של מלצרות.
״סליחה?״גבר בן 28 בפינת השולחן פונה אלי,
אני מניחה את הצלחות שהתחלתי להערים אחת על השניה במטרה לפנות,ומתקרבת אליו.
הוא נאה,ונראה בטוח בעצמו.
״אני מסתכל עליך כל הערב,את המלצרית הכי יפה שראיתי בחיי״הוא אומר.
אני מסננת תודה ומתרחקת,מעוותת את פני לריח האלכוהול הנודף ממנו.
אני עומדת מחוץ לשירותי האורחים המפוארים מחכה שיצאו על מנת לקחת מטליות נקיות,עד שאני מרגישה בזרועות מונחות על מותניי,גורמות לגופי לזנק מבהלה.
״ששש…זה אני״הוא אומר,אותו בן 28 מסריח מאלכוהול.
״אחלה,תשחרר אותי בבקשה״אני אומרת בלחץ,מחפשת זוג עיניים שיקלוט את הנעשה.
״את כל כך סקסית״הוא לוחש באוזני,גורם לקיא לעלות בגרוני,וידיו עוברות ללטף את פני.
״תעוף ממני כבר!״אני צועקת,אך רעש המוסיקה מקשה עלי למצוא את תשומת הלב של אחד האנשים.
״מה את כל כך כבדה?״הוא שואל ומתחיל להתפרץ בצחוק שיכור.
אני מרגישה את הלחץ מהדהד,
״די סע ממני״אני צועקת שוב,מבחינה פתאום בבר שמתקרב בהליכה מהירה אלינו.
הוא כנראה שם לב לאיש שנמרח עלי,הוא התקרב עוד דוחף אותו ממני דחיפה חזקה.
״אחי מה קרה לך?״השיכור שואל,כשגופו מתנדנד מהדחיפה.
״סתום תפה!״הוא צורח עליו ״את בסדר?״ הוא מעיף מבט אל עיניי המביטות בו בהלם.
אני לא משיבה,קפואה במקומי.
״תשב פה בבקשה,אני רוצה לראות מה עם עושים איתך״הוא אומר בנחישות,מדבר במהירות אל האוזניה שלו.
״אחי אחי אני לא יודע מה לעשות,יש פה איזה מזדיין אחד מטריד מלצרית שלי״אני שומעת אותו אומר אל האוזנייה.
והזכרון פתאום עולה לי,מכאן אתה כל כך מוכר לי.
״נו מה הקטע שלך ליאן?״הוא מתחנן אלי כשאני עומדת בבר ומחכה לעוד צ׳ייסר כדי לשכוח את הבגידות הרגילות שלו בי.
״תעוף מפה אפס״אני מסננת אליו,מעבירה את שיערי הבלונדיני והארוך אל הצד השני.
״חיים שלי,היא כלום.אף אחד לא תגיע אלייך״הוא אומר ואני לוגמת בבת אחת בצ׳ייסר.
מתעלמת ממנו,וצועדת על הרחבה רוקדת בשמלת המיני המנוצנצת,מושכת אלי את כל המבטים כמו תמיד.
הוא מביט בי במבט הקנאי שלו שעון על הבר,ועיניו מפשיטות את גופי,גורם כמו תמיד לליבי לצאת ממקומו.
עוד אחד לוחש לי באוזן והשני מבקש מספר,ואני נאנחת,צועדת אל האפס כמו ילדה קטנה.
והוא מניף את חיוך הניצחון שלו,
״שלא תחשוב שאני סולחת לך,נמאס לי שכל פרחה קטנה גורמת לך לשכוח שנתיים של קשר״אני צועקת אל תוך אוזנו מנסה להתגבר על המוסיקה החזקה.
״גם אלף בנות,לא יצליחו לגרום לי לשכוח אותך״הוא מביט אל תוך עיניי במבט הכל כך בטוח שלו.
ואז שותים עוד צ׳ייסר,ועוד אחד,
אני מחליטה לצאת החוצה לנשום את האוויר הקר,מרגישה מעט מסוחררת.
״חבל״אני שומעת כשאני נשענת על אחד מהקשתות המפרידות בין הכביש לבין המדרכה.
״מה?״אני מסתובבת,
״בת כמה את?״בחור בעל עיניים שחורות ונחושות,ושיער שחור וקצר מביט בי.
״18״אני מסננת,אוחזת בראשי המסוחרר.
״אני רואה איך הוא משחק בך,איך כולם מסביבך ואת רואה רק אותו״הוא אמר בבת אחת,
״מה אתה רוצה?״אני עונה לו בזלזול בטון הגאוותני של הילדה בת ה18 היפה,שכל העולם בכיס שלה.
״את ילדה,את תביני הכל בעוד חצי שעה״הוא מסנן ומדליק סיגריה,מתרחק ממני.
אני שותקת,הכבדות של האלכוהול בראשי לא רוצה לעזוב.
״בן כמה אתה שאתה משחק אותה כל כך מבין?״אני מתקדמת אליו
״אני חייל,אבל זה לא הגיל,זה התרגיל״הוא אומר ונושף את אוויר הסיגריה,שפת הגוף האדישה והבטוחה שלו גורמת לי להתרגז.
״ראית אותו בוגד בי?״הקול החשדן שלי מתחיל להתעורר.
״פשוט תתעורי ילדה״הוא מסנן בלי להביט בי.
״תתעסק עם ילדות בגיל שלך״אני אומרת בעצבים וצועדת אל המועדון.
מחפשת את הבגידה הבאה,ותופסת אותו יושב על הבר לבדו.
אני מתקדמת אליו,והוא מנשק אותי נשיקה חושנית.
״תגיד לי שאתה לא בוגד בי״אני מסננת תוך כדי הנשיקה.
״אני אגיד לך את זה בשירותים״הוא לוחש ומרים אותי גורם לי לצחקק.
כשאנחנו מסיימים,הוא עוזר לי לצאת מהתא,ושוב צועדים אל החברים.
אני מתיישבת,לא מסוגלת לרקוד יותר,האלכוהול והוא ביחד מחקו אותי.
אני קמה לשירותים,שוטפת את פניי,ושומעת את הצחקוקים שלו בוקעים מתוך תא אחד.
מבחינה בנעליו ובעקבים אדומים,של מישהי אחרת,מישהי שהיא לא אני.
אני יושבת מול התא,תופסת את ראשי בין ידי. והוא מבחין מבעד לרווח הקטן של התא בנעליים שלי,והצחקוקים נעלמים,והוא יוצא מהתא חצי לבוש,עם אישה חצי ערומה.
״אני…ליאן״הוא כבר לא מנסה להסביר.
״לא השתמשנו בקונדום!״אני צורחת ויוצאת מתנדנדת מבעד לדמעות.
כנראה שגם היופי שלי,לא תמיד יציל אותי מהדברים הרעים.
והבחור הנחוש עם העיניים השחורות מרים אותי מהמדרכה,שוטף את פניי מהבכי.
ואוסף אותי הביתה.
״את בסדר?״הוא שואל כשאנחנו מגיעים לביתי.
והזכרון היחיד שנותר לי מהבחור שהציל אותי באותו ערב בבר,שנכנסתי להריון מהחבר המניאק שלי,שיכורה וזרוקה על מדרכה.
הוא העיינים הנחושות והבטוחות בעצמן,וצבען שחור.
״לנה…הכל בסדר?״אני מרגישה את כף ידו נוגעת בי ומעירה אותי מפלשבק הזיכרון.
״אתה זוכר אותי?״אני מרימה את עיניי ומביטה בו.
״אתה לקחת אותי הביתה מהמועדון,היה לי חבר מניאק שידעת שבגד בי…״
״מה…לנה…הבחור הזה נגע בך,אני חייב שתגידי שהכל בסדר״הוא אומר.
״תתעסק עם ילדות בגיל שלך,זה מה שאמרתי לך״אמרתי מביטה בעיניו.
הוא כיווץ את גבותיו,
״אני זוכר אותך״הוא אמר מביט בי בעיניו השחורות.


תגובות (6)

אהבתי מאוד את הכתיבה שלך!! תהיי בטוחה בעצמך תמיד כי את כותבת ממש יפה ותמיד כיף וטוב להתנסות במשהו חדש!

30/11/2015 20:23

    תודה רבה,אני חייבת להגיד לך שאת מדהימה,ואת כל פעם מעלה לי את הביטחון מחדש.❤️❤️❤️

    05/12/2015 20:09

הבנתי..אחלה פרק כמו תמיד!!פליז תמשיכי מהרר

30/11/2015 21:16

וואוווו מושלם!!!!!!!!
טוב, נתחיל מההתחלה: אני תמיד קראתי את הסיפורים שלך ותמיד אהבתי אותם פשוט לא הצלחתי להתחבר ולהגיב לך!
את כותבת כל כך יפה, ודברים מיוחדים כל כך…
כל הסופים הלא צפויים, והעלילות המוזרות שמשאירות מתח אמיתי בגלל שאף פעם לא קראתי סיפורים מיוחדים כמו שלך.
בכל מקרה, אני מאוד מאוד מאוד אוהבת!!
ואני חייבת המשך במהירותת חח

01/12/2015 23:01

    וואו תודה תודה תודה,כל כך לשמוע כל פעם מקוראת שלא שמעתי קודם,את דעתה ומה היא חושבת.
    ואני מאוד משתדלת באמת לייחד את הסיפורים שלי מסיפורים אחרים,להיות אפילו קצת מוזרה.
    אני כל כך שמחה שאת אוהבת,ומעריכה אותך על שהגבת❤️❤️❤️

    05/12/2015 20:07
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך