בקי
ד"ר זיו הוכנס לסודה המצמרר של ורד והוא מבקש לעזור ככל יכולתו ♥♥♥

ג ע ג ו ע פרק כ"ח

בקי 16/11/2011 518 צפיות אין תגובות
ד"ר זיו הוכנס לסודה המצמרר של ורד והוא מבקש לעזור ככל יכולתו ♥♥♥

נמשיך ללוות את טרד ובתה גילה וכעבר שבוע ימים בדיוק התייצבו שתיהן אצל ד"ר זיו רופא הילדים שאיבחן מיידית כי גילי חלתה במחלת האדמת מחלת ילדים שאינה מסוכנת כלל ועיקר..

הרופא קיבל את שתיהן בסבר יפות ודבר ראשון שאל את האמא ורד האם נרגעה?, כן ד"ר זיו אכן נרגעתי מאחר וכפי שאמרת לאחר שעות ספורות התמלא גופה ופניה של גילי בפצעים קטנטנים והבנתי שזו מחלת האדמת".

אוקי ועכשיו נבדוק את גילי החמודה, הוא העלה אותה על המיטה ובדק ביסודיות באם אכן המחלה חלפה ושמח להודיע לורד שהמחלה ממש מאחוריהן וכן היא חלפה יחסית בקלות מאחר והילדה לא ביקשה כל הזמן שיגרדו לה הפנים בפרט שם יש צורך לגרוד ולעיתים הפצעים משאירים סימנים לא נעימים שכמעט ולא חולפים אך זה לא המקרה וטוב שכך.

הרופא רשם אישור לגן הילדים שהילדה רשאית לבקר בגן לאחר שחלתה באדמת וכעת בריאה לחלוטין.

"תודה ד"ר זיו, אני ממש ממש מודה לך על היחס הנפלא כלפינו ועכשיו הגיע מועד התשלום".

את לא תברחי לי אל תדאגי השיב לה הרופא אך מדוע אינכן חברות בקופ"ח כזו או אחרת?" סיפור ארוך השיבה ורד" פנה אליה ברשמיות האם אמרתי משהו שהעציב אותך כל כך, אני מיצר על כך ומתנצל"

ורד ניסתה להשתלט על הדמעות הסוררות וחייכה אל הרופא, "לא מה פתאום, לא אמרת לי מאומה אלא שאצלי בלב תקוע משהו מאד כואב".

"האם מדובר במצב כלכלי קשה? אולי המצב הזה מאד מטריד אותך, אזי אני מוותר על התשלום שמגיע לי כי ההנאה לפגוש ילדה כזו מהממת כמו בתך המקסימה שווה עשרת מונים".

"ד"ר זיו השיבה ורד : אני כן רוצה לפתוח את סגור לבי בפניך אך קודם לכל עליך להבטיח לי שזה ישאר נצור בחדר זה ולא יצא מכן"

"מבטיח השיב הרופא" , ואז ורד סיפרה לרופא את כל מה שארע לרון בעלה ואת העזיבה של הבסיס שבו גרו ולאחר שסיימה חשה הקלה עצומה "וואו איזה תיק את סוחבת ורד היקרה, ואוו ואני עוד חומד איתך לצון ומנסה להרגיע אך כאן המצב הוא מעבר ללצון ומעבר לפוביה כאן המצב חמור מאד ולא נותר לי אלא לאחל לך שבמהרה תזכי לבכות על הכתף הכי אהובה עליך מטבע הדברים, וזו כמובן הכתף של בן זוגך"

למרבה הפלא לאחר שהשתרר שקט במרפאתו של הרופא הוא ביקש מורד שאם תזדקק למשהו מעבר קשור לבתה הפעוטה ישמח מאד מאד לתת יד ככל שאצליח וכמובן שהיא תישאר רגועה הסוד הכואב הזה שהיא חילקה אתו נשאר רק ביניהם.

"תודה ד"ר זיו עזרת לי רבות ועכשיו מקווה אני שלא תחייב את חשבוני גם על היותך פסיכיאטר לשעה קלה חחחחחחחחחחחחח ???????????"

המשך יבוא
.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך