בקי



מעניין אם מישהו קרא את הרומן שלי ואולי אפילו ואני אומרת בזהירות מירבית אולי מישהו גם נהנה ???

ד"ר לורן ופרופסור רוני יובל פרק 22

בקי 24/07/2012 582 צפיות 2 תגובות



מעניין אם מישהו קרא את הרומן שלי ואולי אפילו ואני אומרת בזהירות מירבית אולי מישהו גם נהנה ???

רינת נשארה עם פה פעור "ואת רוצה לומר לי שנסעת אתו לבית מלון"???

"אני רוצה לומר לך שכן נסעתי איתו לבית המלון דן אכדייה"

"ו-

"ו- כלום , הגענו לבית המלון והוא ניגש כשאני בחברתו לדלפק הקבלה וביקש להוביל אותנו לאולם הכנס שמתקיים עכשיו לרופאי עיניים בארץ ובעולם"

"חשתי פיק בירכיים וכה אומללה כי לא סמכתי עליו, כשדלת האולם נפתחה לפת שלומי את ידי וביקש כי נצא החוצה"!!!!

"לורן אמר לי אני גר כמה דקות מכאן ואם לא תפחדי לסעוד ארוחת צהרים בחברתי אני מזמין אותך באם לא תרגישי בנוח אני אבין ואת רשאית ללכת כלעומת שבאת"!!!

"אני אשמח לסעוד בחברתך ויש לי גם שאלה ענקית מפה ועד הודעה חדשה מדוע החלטת שלא להיכנס לכנס מה קרה שם?? מי הפחיד אותך חחחח".

הוא לא השיב לי ואכן הגענו לביתו זה לא בית זה ארמון משהו שלא רואים יום יום. החניתי את האוטו בחנייה הפרטית שלו ונכנסו פנימה.

הוא ביקש ממני שאסתובב בדירה ובעוד דקות ספורות תהיה ארוחת הצהרים מוכנה למי שרעב חחחח.

הארמון היה מרוהט בצורה אריסטוקרטית עם ספות רכות ציורים עיטרו את הקירות ציורים של גדולי הציירים מאז ועד עתה .

לאחר כמה דקות הוא ביקש ממני להצטרף לארוחה ומסתבר שהוא שף א' א'.

בטרם התחלנו לאכול ביקשתי ממנו להסביר מה קרה בכנס והוא ענה לי כך.
"רוני בעלך היה בכנס ודבר אחרון שרציתי לעשות בשבילך זה שהוא יראה אותך בחברתי."

"רינת אני מאוהבת בו אני מאושרת אני מאוהבת בו מעמק הלב אחותי המתוקה"

המשך יבוא


תגובות (2)

אני קוראת את הרומן שלך וממש נהנת אני מחכה כל הזמן לפרק הבא

24/07/2012 13:57

תודה רבה רבה ♥♥♥♥

25/07/2012 03:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך