לילי אסרף
אין לי מושג איזה שם כדאי לי לבחור לסיפור, באיזה קטגוריה לשים או אם הוא בכלל טוב. לא יודעת. משאירה את זה לשיפוטכם.. בבקשה תגיבו ^^ נ.ב. אני צריכה דמויות, הן יכולות להיות כל אחד, ילדים, מורים, עוזרים, סתם אנשים ברחוב שהחליטו להצטרף לסיפור. הממ אין לי ממש משהו ספציפי שאני צריכה או שום כיוון ואני אנסה להכניס את כולם

האחיות מסנט ג'ורג'(?) הקדמה+ הרשמה

לילי אסרף 17/03/2014 623 צפיות 13 תגובות
אין לי מושג איזה שם כדאי לי לבחור לסיפור, באיזה קטגוריה לשים או אם הוא בכלל טוב. לא יודעת. משאירה את זה לשיפוטכם.. בבקשה תגיבו ^^ נ.ב. אני צריכה דמויות, הן יכולות להיות כל אחד, ילדים, מורים, עוזרים, סתם אנשים ברחוב שהחליטו להצטרף לסיפור. הממ אין לי ממש משהו ספציפי שאני צריכה או שום כיוון ואני אנסה להכניס את כולם

3.2.2012- בית היתומים סנט ג'ורג' באנגליה
ליה נכנסה לחדרה לאחר יום מתסכל, קרה בו כל כך הרבה. היא גילתה שאן… לא היא לא יכולה להודות בזה, איך אחותה הדרדרה למצב כזה? ליה כנראה לא הייתה מודה בזה או רוצה להודות בזה. אבל העניין הזה, היה יותר עניין של כבוד, מאשר דאגה לאחותה. לליה יש שם טוב, היא ילדה טובה והיא באמת דואגת לה. אבל כמו לרוב האנשים בעולם… הדבר החשוב לה הוא כבוד. הדבר גורם לתהות… האם כל אחד מאיתנו רודף כבוד? רודף שאנשים יכבדו אותו? איך ליה, זאת שתמיד חשבה שהאנשים רודפי הכבוד הם האנשים הכי פתטיים, הפכה להיות אחת מהם? "היא רק ילדה…” כמה יאמרו, אבל ילדה ללא הורים שעברה הרבה. כנראה אפשר להבין איך הפכה לרודפת כבוד. היא נולדה כשהוריה נטשו אותה, זה פגיעה בכבודה… איך הם לא רוצו אותה? היא הבת שלהם! מאז כל מעשיה הם להחזרת כבודה המצולק. היא שרדה את מזג האוויר הקפוא של אנגליה, עוד לפני שמלאו לה שנה! היא תלמידה מאייות, תמיד חביבת המורים. אך שלא תבינו לא נכון, זה שהיא חביבת המורים לא אומר שהיא אינה אהובה על ידי תלמידי כיתתה. ההפך הוא הנכון. ועכשיו, עכשיו אחותה התאומה, הדבר הקרוב לה ביותר, היא… היא עדיין מסרבת להודות. ליה מעולם לא חשבה הרבה. היא תמיד הייתה פועלת, לא חושבת לרגע. כל המעשים האלה לא פעלו מתוך חשיבה עמוקה של 'זה בטח יחזיר לי את כבודי האבוד' או 'אולי ככה אקבל את אהדת כולם' היא פעלה מתוך אינסטינקט. יש לה מזל גדול שהאינסטינקט הזה, מגיע מילדה חכמה, הדבר הופך את ההחלטות החפוזות שלה לפחות מסוכנות או מטופשות. אך בכל זאת ליה מגושמת במעט. מי שכן חשבה מבין שתי האחיות היא לא אחרת מאשר אן. אם היו שואלים כל אחד ברחוב, מה הדבר הבולט ביותר אצל אן? הם כולם היו עונים ללא היסוס. העיניים שלה. “אני ראיתי הרבה אנשים בעלי עיניים בצבעים שונים, אך של אן, ללא ספק שונה מכל אחד ואחד מהן. יש בהן משהו מיוחד, שגורם לך לרצות לבהות בתוך עיניה במשך שעות. העיניים שלה בהירות אך עדיין יש בהן עוצמה וכוח. היא ילדה מיוחדת. בדיוק כמו עינייה. זה שילוב נדיר, אתם יודעים, שילוב הצבעים כחול וירוק. וגם היא ילדה נדירה, ילדה שלא הרבה אנשים פגשו אדם כמותה. רק צריך לפתוח את ליבכם אליה והיא תפתח גם אליכם. היא ילדה טובה מאוד,” מנהלת בית היתומים הייתה מספרת בקול שליו לכל מי שרוצה לשמוע, אך שנימת קולה לא תבלבל אותכם, היא לא הייתה שליוה מבפנים, היא הייתה מלאת אהבה, יראת כבוד ודאגה. אן תמיד הייתה מאופרת בעיפרון שחור ובאודם בהיר.ליה ואן היו עניות, חוץ מצמידי זהב שיקרו מאוד לשתיהן, הוריהן לא השאירו להן דבר. ולכן אף אחד לא הבין איך השיגה את כל דבריה, אף אחד עד היום. אן וליה נקלעו למריבה ענקית בעיקבות זה. אף אחד מהן לא חשבה. הן צעקו דברים שלא היו צריכים להאמר, ובכל זאת נאמרו, שתיהן הצטערו מאוד על כך לאחר מכן, אבל אז היה זה מאוחר מדי. אן ידעה שליה הולכת לחדרן ולכן הלכה לספריה בראש מושפל ובגרירת רגליים. היה אפשר לחשוב שליה היא זאת שתלך לספריה, הרי היא זאת שאוהבת לקרו בין השתיים. אבל היא לא חשבה על זה עד הסוף. הדחף הראשוני שלה היה ללכת לחדר.


תגובות (13)

תמשיכי!

17/03/2014 11:28

תשמרי לי את אן או את ליה, מי שתרצי.

17/03/2014 11:32

    אני צריכה דמויות אחרות.. לא את הדמויות הראשיות כי אותן יש לי

    17/03/2014 11:34

תשמרי דמות!

17/03/2014 11:36

דמות אחת מיד מגיעה ^^

17/03/2014 11:37

ייקח לי בערך רבע שעה או עשרים דקות…

17/03/2014 11:38

תשמרי לי. אני אכתוב לך עוד מעט ^^

17/03/2014 11:40

תשמרי לי גם אחת!

17/03/2014 11:42

1) תמשיכי
2) דמות! (תחיליטי מי את רוצה שהדמות תהיה, לא אכפת לי :) אבל אשמח אם היא תהיה חלק מהסיפור)
שם: גריר לולה סקוט(זו בת)
גיל: 14-16 (תחליטי את)
מראה חיצוני: שיערה שנע בין בלונדיני- שטני ולג'נג'י, קשה מאוד להגדיר אותו. הוא גלי מגיע בערך עד לקו המותניים. הפנים שלה עגולות ונראות כמעט שמנמנות, למען האמת. העיינים שלה בצבע ירוק-חום דהוי מאוד. כמעט אפור-חום, אבל ניתן להבחין בניצוץ ירוק. צורת העיינים כמו שקד, אבל גדול יותר. פי 2 גדול יותר כמעט. האף שלה ישר ומנומש ושפתייה רזות ודקות, אבל אדומות כדם. עורה ורדרד- לבנבן. הצוואר שלה ארוך יחסית. היא תמיד לובשת שמלות ארוכות שמכסות את רזונה המחריד, את ידייה שנראותכ מו ספגטי, שיש להן אצבעות אורוכת שמנגנות על פסנתר כול רגע פנוי, חזה שטוח ורגליים דקות ורזות, וסרכיים בולטות. היא גבוה יחסית. אבל תמדי נועלת עקבים, משום מה. צנועים- אבל עקבים.
אופי: מנומסת ושקטה. יהירה קצת- אבל מנזה להסתיר זאת. דעותיה מאוד נחרצות ואם היא חושבת לנכון להיגד משהו- היא תגיד. אוהבת מאוד תה. יכולה להפוצץ מרוב כעס. נאמנה, לרוב לאחרים- אבל אסור לאף אחד ליפול בקסמה, כי היא יכולה בקלות לנעוץ למישהו סכין בגב. זה קורה כאשר היא אמנה לעצמה ולעקרונות המסתוריים שלה.
רקע: הוריה חיו תמיד במין גירסא מעוות של ימי הביינים, בתוך טירה אדירה שרחוקה מאוד מכול מקום של צוויליזציה. העה לה אח קטן, שבגלל שהוא גנב פעם מאימו תכשיט בכדי לתת אותו לילדה שהכיר במקרה, כאשר יצא לטייל, רחוק מהבית- כעונש על גניבה הם כרתו לו את היד, ובגלל שלא ידו איך לטפל בגדם- הילד מת מאיבוד דם. הוא היה אז בן 9. חודשים מעטים לאחר מיכן, גריר נעלמה במיסתוריות מהבית, ושלושה ימים לאחר העלימותה נמצאה בפנימייה, ליד מיטה שעליה שכבה ילדה, עיניה עצומות, ואינה נושמת. כאשר אחת מהטפלות נכנסה, היא נדהמה למראה שנגלה לעיניה, אבל גריר ישבה בשלווה וליטפה את ידה של הילדה ואמרה בלחש:
"היא הורעלה, מצאתי אותה ככה לפני שהגעתי, אני שמחה שבאת. עכשיו אני יכולה לישון כאן, במקומה, נכון?"
דברים ראויים לציון: מעולה בקרבות- פיזיים ומנטליים. חרבות בעיקר. שקרנית למופת.

מקווה שהדמות בסדר! תמשיכי!
<3 אלין

17/03/2014 11:43

גם לי

17/03/2014 11:49

שם: אורין ג'ונס
גיל: 15 [נתון לשינוי]
מראה: שיער ג'ינג'י קצר, חלק, דהוי עם פסים לבנים, עיניים ירוקות גדולות ומרובעות כמעט, משקפיים, רזה ולא גבוהה במיוחד, נמשים.
אופי: מרדנית, לא אוהבת ללמוד למרות המראה שלה, מתוקה ונחמדה לכולם.
רקע: ההורים שלה נרצחו, היא עברה לגור אצל הסבים ואז הם מתו מהתקף לב, אורין הועברה לסנט ג'ורג' כשהייתה בת חמש.

17/03/2014 11:50

מה. איך. אבל.
טוב נו רייצ'ל אני אסלח לך שהשתמשת בשם שלי ^^'
שם: סאפירה "סאפי" ריי
גיל: 13 (אפשר לשנות, אם את רוצה)
מראה: שיער חום-אגוז דליל וחלק עד סוף הצוואר, (תספורת קצוצה), פוני בובה המכסה לה את המצח, עיינים חומות בהירות, היא גבוהה לגילה ורזה, מרבה ללבוש מגפיים.
אופי: בעלת חוש הומור מוזר, אוהבת לישון, מרדנית, עוקצת, לא רצינית.
רקע: הוריה של סאפירה נעלמו כשהייתה בת 5, היא גרה אצל דודתה פני, וכשהייתה בת 8 דודתה העבירה אותה לסנט ג'ורג'.

17/03/2014 12:00

שם: וולף גלימר
גיל: כמו התאומות
מראה: שיער אפור-כסוף עיניים כחולות בהירות ועור חיוור. הוא בגובה ממוצע ורזה כמו מקל.
אופי: שקט, מופנם, יש לו חוכמת חיים. הוא עדין בנפשו, גופו, ודיבורו. קולו נעים ומנחם. מזגו נעים אך במידה ויפגעו בחבריו הוא עשוי להפוך ללוחמני להפליא. קצת פסיבי מידי אך תמיד יכול לתת עצה טובה, חבר נאמן ויודע להקשיב היטב. לא יפגע לעולם באדם חסר ישע גם אם הוא אויב מסוכן.
את הרקע אני אכתוב יותר מאוחר, אני פשוט חייבת לזוז ^^

17/03/2014 12:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך