חַיִּים שֶׁל נֶצַח
אשמח לראות אותות חיים מהקוראים בדמות תגובות/הערות/הארות ????

המקום האמיתי – המשך מס׳ 2

אשמח לראות אותות חיים מהקוראים בדמות תגובות/הערות/הארות ????

״בכל אופן, יש בנות שעשו את הלא יאומן וכעת הן הולכות לשחק אותה
ב – ג – ד – ו – ל״ (שורות אחרונות בקטע הקודם).

– המשך –

התהליך חזר על עצמו בכל אחת מארבע ההגרלות הבאות. אף אחת מחברותי לא זכתה בשתי ההגרלות הראשונות של יא׳. גם אני לא. לפני ההגרלה האחרונה, המנהלת מסבירה שלכאורה בהגרלה רגילה יש מעין ׳גֶּזֶל׳ – לוקחים מבן אדם תשלום עבור משהו – לא מחייב שהוא ישיג את המשהו הזה. בהגרלה על כרטיס לרבי אין מצב כזה. כל מי שהשתתפה בהגרלה, גם אם היא נשארה בארץ, היא בְּרוּחָהּ זוכה להיות ב770 (!) לכם זה נשמע מעודד אבל – וזאת יודע כל חבדני״ק – לפני נסיעה לרבי צריכים לעשות ׳ה-כ-נ-ה׳, וכן, זה גם אם אתם נוסעים רק ב׳רוחכם׳. בקיצור, אוכלים אותה פעמיים ????.
עכשיו ברצינות, למה עושים את ההכנה הזו, ומה זה בכלל? ובכן, נניח שאתם מגשימים את החלום ומוצאים את עצמכם בשכונת ברוקלין שבניו יורק ברחוב Eastern Pkwy מול הבית האהוב שלראשו שלושה משולשים. זה לא משנה מתי הגעתם, למרות שבחגים למשל תרגישו את זה יותר – ישנו שפע רוחני במקום. אתם צריכים להכניס את השפע הזה לתוככם (באתם לקבל ׳כוחות׳ מהרבי, לא?) וכדי שזה יקרה, אתם צריכים להפוך ל׳כלי׳ שלתוכו יכנס השפע. איך אתם הופכים את עצמכם לכלי? פה נכנסת לתמונה ההכנה שאותה אתם עושים כבר בארץ או בכל מקום אחר בעולם שאינו 770 ☺️. אז הבנו מתי ואיפה אנחנו עושים את ה׳הכנה׳ האמורה. אבל איך זה באמת עובד? נכון לעכשיו תצטרכו להשאר במתח כי אני לא מאלה שמלמדים את כל התורה על רגל אחת…

אהממ… אחזנו בהגרלה האחרונה של השכבה שלי. אני בשלב הזה כבר איבדתי מהביטחון העצמי שלי ולא האמנתי שאזכה. אבל כשהמנהלת אמרה את שם הכיתה של הזוכה, ניצתה בי תקווה מחודשת.

״היא מכיתה יא׳ 5״

אופה! הכיתה שלי (שכמובן החלה להשמיע תרועות ניצחון).

״קוראים לה ׳חיה מושקא׳ ״

אז יצא לי לראות בספרים את הביטוי ״ליבי החסיר פעימה״ ועכשיו גם חויתי על בשרי.
אולי עוד לא גיליתי לכם, אבל השם הפרטי שלי הוא ׳חיה מושקא׳… לא יאומן. אני? זוכה??

יש לפולנים גישה כזו שתמיד יש לצפות לגרוע מכל. מקסימום תופתעו לטובה. לא כל כך שעיתי לעצה הזו למרות שנוכחתי בתועלת שלה כמה וכמה פעמים.
במקרה דנן, הצרה היתה שעד כמה שהשם שלי נשמע לכם מיוחד ולא שיגרתי, בחסידות חב״ד מדובר באחד מהשמות הפופולאריים כי בניגוד לשם של הזוכה מיב׳ (זוכרים אותה, מהקטע הקודם?) דווקא מדובר בשם של רבנית הלא היא הרבנית האחרונה בשושלת = הרבנית ש-ל-נ-ו. בואו נתרגם את זה לפסים מעשיים: ההסתברות שאני אסובב את ראשי לשווא כשאשמע מישהי קוראת ׳חיה מושקא׳ מאחורי גבי היא 0.83 וגרוע מכך, ההסתברות שאני ׳חיה מושקא׳ הזוכה מיא׳ 5 היא רק 0.17 (הבנתם כבר שאני חנונית רצינית).


תגובות (3)

היי :) הכתיבה שלך מאוד יפה.

05/01/2017 02:46

תודה ????

05/01/2017 09:33

אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך!!
אני במתח לדעת אם טסת בסוף ל'תשרי'…רצה לקרוא את הפרק הבא…

04/08/2019 03:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך