המקום האמיתי

בס״ד

ימים אחרונים בשבוע האחרון שלפני תחילת השנה העברית.
אז כן. אחרי שבוע שלא היה לנו חיים היא הגיעה. הגרלת השנה.
מאיזה כיוון שלא נסתכל, אפשר לומר שהתעלנו על עצמנו: בנות שכבת יב׳ הצליחו לחלוב מאיתנו ומאומללים נוספים סכום המספיק לכיסוי שישה כרטיסי טיסה – המידע שהודלף לי בקשר למספרם התברר כמהימן ברגע האמת. אנחנו הסכמנו לזרום איתן ולרוקן את הכיסים מכל מטבע קיים (אפילו של עשר אגורות, בכנות!), וכמובן, כולנו – והכוונה היא לכל יצור חי מבת ארבע עשרה חביבה ועד שמיניסטית מדופלמת – הפכנו לצדיקות הדור וקיבלנו על עצמנו החלטות טובות למכביר בכדי שאלוקים יחנון אותנו באחד מהשישה הנחשקים.
בקיצור, ישבתי שם עם עוד בנות. (טוב, אני לא אמורה לדעת כמה תלמידות יש בבצפר… ????) והתפללנו לזכייתנו, לזכיית החברות וגם אלו שאינן חברות – הרי החלטנו ״להתחזק באהבת ישראל״… חיפשתי את ה׳בסט פרנד׳ שלי (כלומר, חברתי הטובה ביותר) כי שכחתי את השם של אמא שלה וכדי להתפלל על מישהו צריך לדעת את השם שלו ואת השם של אמא שלו.
את השם של החברה שלי אני דווקא זוכרת ????, אבל בשביל צנעת הפרט אני אתן לה שם בדוי – רבקי. ואת השם של אמא שלה למה צריך? כי בשמיים אין כזה דבר שמות משפחה, ויש בלי עין הרע הרבה בנות עם השם רבקי אז צריך איזשהו סימן מזהה… ויש לזה סיבה עמוקה יותר, אבל אין לי כח עכשיו לחקור את זה, אז נחזור כרגע להגרלה.
הטקס התחיל. שרנו כמה ניגונים לכבוד המעמד ובקשר אליו ואני אאריך על זה בהמשך, אחרי זה כדי למתוח את העצבים ואולי כדי שיהיה לנו עוד קצת זמן לתפילות ולבקשות עשו כמה הגרלות סיניות, ואז היתה ההגרלה על הכרטיס הראשון. כאן אני אקדים, שהזוכות בששת הכרטיסים הן רק משתי השכבות הגבוהות והכרטיסים מתחלקים בין שתי השכבות האלו מה שאומר שמהשכבה שלי (יא׳) אמורות להיות שלוש זוכות, והזוכות הן חברתי, עוד מישהי שבקשה ממני להתפלל עליה, ואנוכי. אמן כן יהי רצון.
בכל אופן ההגרלה הראשונה היא של שכבת יב׳ אז לא נותר לי כרגע אלא לאחל למכרותי שם את הטוב מכל – כרטיס טיסה ל-770!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך