הפעם פחות התחברתי לפרק שכתבתי אבל אין החזרים אבל מקווה שאתם כן התחברתם לפרק! אז אני ממשיכה ביום שאני יכולה כי יש לי לוז צפוף בשבועים הקרובים אולי אני יצליח למצוא זמן מתאים כדי לכתוב את הפרק הבא אז שהיה לכם קריאה מהנה ♡

הגשמה פרק 2

08/06/2015 1137 צפיות 2 תגובות
הפעם פחות התחברתי לפרק שכתבתי אבל אין החזרים אבל מקווה שאתם כן התחברתם לפרק! אז אני ממשיכה ביום שאני יכולה כי יש לי לוז צפוף בשבועים הקרובים אולי אני יצליח למצוא זמן מתאים כדי לכתוב את הפרק הבא אז שהיה לכם קריאה מהנה ♡

לפני שאני מתחילה לכתוב לכם את הפרק, אני רוצה לומר לכם כמה דברים..
דבר ראשון -מצטערת שרק עכשיו אני מעלה את הפרק.פשוט יום אחד הייתי במצב רוח לא טוב ויום אחר הייתי עסוקה והשאר הימים לא היה לי זמן..אז מצטערת!
דבר שני – שכחתי מה רציתי לומר אז שנתחיל?

פרק שני :
עברו כמה שנים ואני עדיין חושבת
על הורי שהתגרשו..
שנאתי שריחמו עליי בגלל הורי שהתגרשו !
אי אפשר לתאר את זה, יש שואלים אותי אם אני בסדר, יש שואלים אותי איך אני מסתדרת.. וכ'ו
חוץ מזה, לפעמים אני חושבת
'איך אבי הסתדר? ' או ' איפה הוא גר '
כי אימי לא בקשר איתו, אפילו לא מעלים שיחה על זה בבית כי אימי עדיין קצת מדיכאון.
אני לא יודעת כבר מה לעשות ,הרבה דברים נסיתי אך לרוע המזל, לא הצלחתי..
בכל מקרה יש דבר אחד שזכרתי שהייתי קטנה בערך שהתחלתי לרקוד באותו שנה ושבוע הורי התגרשו וזה למה זה גורם לי לא לחזור לריקוד ,גם את זה לא מעלים לבית את הנושא . אמא כבר יודעת את הסיבה כי כבר לא יכולתי לא לומר לה כי היא אמא שלי!
אנחנו כמו חברות הכי טובות, אין דבר שאני מסתירה ממנה והיא ממני ,טוב אולי
לפעמים כן תלוי מה זה.
ויש עוד דבר שלא סיפרתי על עצמי ..
מה אני אוהבת לעשות יש רשימה של דברים שאני אוהבת לעשות אבל מה שאני הכי אוהבת לעשות זה לעצב בגדים!
כל פעם שאני רוצה לעצב משהו אני הולכת לחדר שלי , יש לי פינה של עיצובים ובזמן שאני מעצבת אני שומעת שירים ברקע כדי לתת לי השראה קטנה על הדרך.
חוץ מזה אני לומדת בחטיבה הביניים ,בכיתה ח'. אבל לדבר היחיד שאני מחכה זה החופש הגדול..טוב על מה אני מדברת כל אחד מחכה לזה!
בנוסף הספר על המראה שלי אבל אני חושבת שזה מיותר לגמרי אומרים לי שיש לי שיער דומה לשיער של אימי, יש לי שיער בצבע חום בהיר אך לא מדי אולי התכוונתי לשטני אבל לי זה לא משנה,והעיניים שתי טיפות מים לאבא שלי אך לזכור לי איך הוא נראה מלבד העיניים שכבר סיפרו לי בקיצור העיניים שלי בצבע כחול עמוק.. הגובה שלי ממוצע לגילי ואני רזה אך אומרים לי שאני צריכה לאכול יותר, אני עושה זאת וזה לא עוזר.
זה נשמע שאני שביצרית (כתבתי נכון?) אבל אני לא פשוט רק סיפרתי לכם איך אני נראת כמו שהבטחתי!
טוב בכל מקרה אני אוהבת לשומע מוזיקה, לעצב כמו שאמרתי וזהו נראה לי.
אני רוצה לספר על החברות שלי, אנחנו מן שלישיה כזאת סתיו, רותם ואני אוליביה בהמשך הפרט עליהן יותר …


תגובות (2)

נשמע יפה! וכתובים שוויצרית*, אני מחכה לפרק הבא!

08/06/2015 21:57

    תודה לרגע שכחתי..
    שמחה לשמוע שאת אוהבת: )
    ימשיך רק שיוכל ואולי בקרוב
    מאוד, לילה טוב!

    08/06/2015 22:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך