Mrs. Pancakes
מעכשיו יהיו פרקים עד כאן XD
ונעמה, הבטחתי לך שאני לא אכתוב שום פרק עד שתחזרי, נכון?
מקווה שאהבתם (:

הזאבה הנודדת פרק 14 נעמה יוצאת לחופשה חלק א'

Mrs. Pancakes 04/08/2013 483 צפיות 9 תגובות
מעכשיו יהיו פרקים עד כאן XD
ונעמה, הבטחתי לך שאני לא אכתוב שום פרק עד שתחזרי, נכון?
מקווה שאהבתם (:

ביינתים התיישבנו בבית ולא עשינו כלום, ספיר הדליקה טלוויזיה, שרית התעסקה בפלאפון, קאנקו בהתה בחלון רק מריה הסתכלה עלי במבט של 'את צריכה חופשה'. "נעמה, את.." אמרה מריה, קטעתי אותה. "אני לא יוצאת לחופשה, זהו" אמרתי וחייכתי בניצחון. "דרך אגב, מה עם הינטה?" שמעתי את קולה של קאנקו מאחורי, מה שגרם לי לקפוץ בבהלה. "הבהלת אותי!" צעקתי, קאנקו רק חייכה חיוך ניצחון, לפתע הטלפון צילצל. "זה בטח מבית החולים" אמרה שרית וניגשה אל הטלפון, מיד אחרי שסיימה את השיחה היא התחילה לרוץ ולקפוץ במעגלים. "היא חוזרת!! היא חוזרת!!" צרחה שרית. "מתי?" שאלה מריה ברוב טימטומה, ספיר כיבתה את הטלוויזיה. "מה?" אמרה ספיר, כמעט התפקענו מצחוק. "הינטה חוזרת מחר" אמרה שרית. "יש!!" צעקתי, וכולנו התחלנו לרקוד, טוב, חוץ מקאנקו. "אני עייפה.." פיהקה קאנקו ונפלה אל הספה, גם אני הייתי עייפה מעט. "כדאי שנלך לישון" אמרתי, כולנו הלכנו לחדר שלי, כיבינו את האור וישנו. עכשיו כבר אמצע הבוקר, עדיין ישנו, טוב, כולם חוץ ממריה. "הולה אמיגוס!!" צרחה מריה, כולנו קמנו בעצבים. "מה עכשיו?" שאלה קאנקו וחזרה למיטה, ספיר פיהקה וחזרה למיטה. "היום החופשה של נעמה!! נעמה, את לא שמחה?" אמרה מריה, הזעפתי פנים. "אני לא צריכה חופשה" אמרתי. "אבל נעמה, את נלחמת יותר מדי" אמרה מריה, ברגע זה רציתי להוציא לה את הראש. "לא, אני לא" אמרתי. "טוב, זה כבר לא משנה, ארגנתי לך טיסה לספרד, יהיה כיף" אמרה מריה, אני בבעיה. "מה?! היית צריכה לקבל ממני אישור!!" צרחתי עליה, ידעתי שבסוף יקרה משהו רע. "תרגעי קצת, יהיה כיף" אמרה מריה, ובחוסר כוח הלכתי להתלבש. "ואתן, קומו על הרגליים, היום הינטה חוזרת" אמרה מריה, כולן קמו בחוסר רצון והלכו להתלבש. "מריה תרגעי קצת" אמרה קאנקו בעצבנות, מריה התעלמה. "קאנקו, אולי נמציא לך כינוי?" שאלה שרית, קאנקו סימנה לה שכן. "מה עם מאיו?" שאלה, קאנקו הינהנה. ביינתים הייתי עסוקה בלחפש את הגרביים שלי. "נו, לעזאזל, איפה זה?" אמרתי בעצבנות. שרית הלכה לספר לכולם, ועל הדרך מצאה את הגרביים שלי. "נו כבר, בנות, עוד מעט היא יוצאת" אמרה מריה בטון שחצני ומעצבן. "אוהו תסתמי כבר" אמרה מאיו (קאנקו). "אבל אנחנו ממהרים" אמרה מריה, ברגע הזה מאיו כמעט רצחה אותה. לפתע נשמעה דפיקה על הדלת, פתחתי, זו הייתה הינטה. "הינטה!!" צרחנו וקפצנו עליה. "התגעגעתי" אמרה. "נעמה, המטוס יוצא עוד מעט! תצאי כבר!!" צרחה מריה. ללא רצון השארתי אותה עם הינטה והשאר. "אני אתגעגע" אמרתי, ויצאתי.


תגובות (9)

יעיייי אני התגעגעתי ♥

04/08/2013 05:41

גם אני ♥

04/08/2013 05:42

הווווו.
זה כזה מעניין!

04/08/2013 06:02

מה הוו? XD

04/08/2013 06:03

כולנו התגעגענו לנעמה!

04/08/2013 06:03

למה לא שלחת אותה ליפן?
נ.ב-מי זאת הינטה הזאת שהופיעה משום מקום?
לפני פרק 13 לא הזכרת אותה בכלל!

04/08/2013 06:05

תקרא אותו שוב, שכל

04/08/2013 06:05

אוקיי עצלנית.
ולמה שינית את השם שלך? ואיך בכלל משנים?

04/08/2013 06:13

שאש ליאת עוד מילה אחת ואני מזמינה את הזאב

05/08/2013 12:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך