moran-direction
מה דעתכם?
להמשיך?

החייל פרק ~1~ תגיבו אם להמשיך…

moran-direction 09/10/2013 226 צפיות 3 תגובות
מה דעתכם?
להמשיך?

היו פעם שני ילדים, מרים, קראו לילדה ואהרון היה שמו של הילד. שתי הילדים, נולדו כל אחד מהם במקום אחר בעולם.
השנים הן שנות החמישים, הם הכירו בארץ, שניהם היו ילדים בני פחות מעשור.
הם תמיד נהגו לשחק יחד, הם היו עוזרים האחד לשני בכל דבר. ההורים שלהם נהגו לומר שהם כמו "בעל ואישה", אך אף אחד לא ידע שבעתיד זה יקרה.

עברו שנים, מרים ואהרון גדלו יחד, הם חברים טובים מאז ילדותם.
כיום הם בני עשרים, הם התבגרו, אך בליבם, כל הילדות המשותפת זכורה וצרורה בלב ובנשמה. הם שנאו שהיו אומרים להם שהם "זוג אוהבים", הם שנאו את זה בגלל שזה היה נכון. הם תמיד אהבו האחד את השניה, אך לאף אחד מהם לא היה האומץ להצהיר על אהבתו לאחר, ולכן, שמרו על זה בסוד האחד מהשניה, עד שביום אחד, שהם היו שניהם בני עשרים ואחת שנים, אהרון כרע ברך בארוחת שישי משותפת שלו ושל מרים והציע לה להינשא לו. מרים הסכימה ללא היסוס, כעבור חודשיים שבהם היו אהרון ומרים מאורסים, הם קיימו חתונה צנועה שבה השתתפו שתי המשפחות וכל החברים, אהרון ומרים היו מאוד מאושרים בגלל האיחוד המרגש שלהם, למרות שברוב חייהם הם היו יחד, מבחינתם הנישואין היו פתיחה של דף חדש בחייהם שבו הם מתחילים להכיר אחד את השניה יותר לעומק ומקימים משפחה חדשה ומדהימה.


תגובות (3)

אהבתי מאוד תמשיכי

09/10/2013 23:28

תמשיכי(: אני גאה בך שהחלטת להעלות אותו בכל זאת!
מצפה להמשך בקוצר רוח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/10/2013 05:48

תמשיכי!! אני מחכה!!

31/10/2013 08:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך