החיים על פי הילה- פרק 13

TamarXD 16/09/2013 535 צפיות תגובה אחת

נקודת מבט אבא של הילה, ג'ורג':
"או, יופי, הגעת! תחסלי אותו בשבילי! אני צריך לעוף להילה, שלא תחשוד!" אמר הבחור והלך, מתוך הצללים הגיחה דמות, שערה הבלונדיני התנפנף יחד עם רוח המאוורר, לאט לאט התבהרה הדמות. אני ישבתי שם המום, מבוהל.

נקודת מבט הילה:
"נו, תיכנס כבר! אתה מאבד זמן יקר!" צעקתי על אלכס. הבן אדם זחל, רק כדי לא לנשק אף אחד.
"טוב!" צעק והתיישב על הכיסא. הוא הדליק את המחשב והתחיל בעבודתו.
"זה ייקח הרבה זמן?" שאלתי והתיישבתי על מיטתי.
"שעה…" אמר והקליד משהו במחשב.
"אוף!" אמרתי ונשכבתי על המיטה, לאט לאט הרגשתי איך עיניי נעצמות ונרדמתי.

לאחר זמן מה, התעוררתי למשמע קולות מצלמה, וגיליתי, להפתעתי שאני יושנת מחובקת עם דניאל.
קמתי במהירות והסתכלתי לצדדים, הסתכלתי על אלכס שעמד וצחק עלינו, תוך כדי שהוא שומר את התמונות שצילם.
"היי! תמחק את זה!" אמרתי וחטפתי את הפלאפון מידיו.
"מאוחר מידי, כבר פרסמתי בבלוג של בית ספר" אמר בגאווה. הסתכלתי עליו בכעס וסטרתי לו.
"אוי לי, עד כמה מטומטם בן אדם יכול להיות?" שאלתי.
"כמה שצריך" ענה.
"טוב נו, זאת לא הצרה הכי גדולה שלי עכשיו" אמרתי. "נו, סיימת?" שאלתי.
"כן. תעירי את דניאל שנצפה בזה כולנו." אמר.
טלטלתי מעט את דניאל, לאחר שגיליתי שזה לא כל כך עוזר, צעקתי לו באוזן בחוזקה.
"מה? מה קורה פה?" שאל דניאל ושפשף את עיניו.
"בוא! נצפה במצלמות אבטחה!" צעקתי עליו.
כולנו הצטופפנו סביב המחשב הקטן, אלכס הריץ אחורה עד לאותה שיחה שלי עם אבי.
התחלנו לצפות באותה קלטת מחרידה.

נקודת מבט אבא של הילה, ג'ורג':


תגובות (1)

יפה מאוד

16/09/2013 08:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך