אני מתחננת שתגיבו כי אני לא יודעת אם כדאי לי להמשיך!

היהלום של פוליון פרק 1

18/06/2014 622 צפיות אין תגובות
אני מתחננת שתגיבו כי אני לא יודעת אם כדאי לי להמשיך!

כבר שבועיים שאני תקוע בגיהינום הזה. אש ובזלת בכל מקום, אדמה יבשה, סדוקה ולוהטת, שמיים אדומים כמו דם שממטירים גשם חומצתי בהפרשי זמן לא קבועים ולרוב גם לא צפויים, המזיקים אוכלי האדם שעורבים בכל פינה, והכי גרוע: הנטל הכבד שאני נושא בתיק שעל גבי, שמושך את כל אלה כמו מגנט צרות גדול. הצד החיובי: אני לא לבד. לפחות לעת עתה. היינו קבוצה של שישה נערים: אני ארידן, אחותי הקטנה מיה, החבר הכי טוב שלי פפר, אחי הגדול ריין, חברתי הטובה ביותר לידה, וילדה אחת בשם קרן שמצאנו בבית נטוש. לצערי הרב, בשבוע הראשון קרן נשברה. ארס המזיקים ועוצמת הייאוש שקורנת מכל מקום שברו את התודעה החלשה ממילא שלה וגרמו לה לרוץ הישר אל תוך קן מזיקים ולהיאכל. כוכב הלכת שלנו, פוליון, איפה שאני והחברה נמצאים עכשיו, היה פעם מקום יפה. אבל פרזיט מזיק בשם אקירים השתלט על הכוכב שלנו והפך אותו לגיהינום עלי אדמות. בתיק שאני נושא על גבי, חבוי יהלום אדום כדם, בגודל של ציפורן זרת, אבל במשקל של ערימת סלעים ועם הילת אנרגיה רותחת שמעלה שלפוחיות בגב שלי. אימא ואבא נתנו לי את היהלום הזה ואמרו לי לברוח. הדבר האחרון שאני זוכר מהם הוא את התולעת האקירית מזדחלת אל תוך הבית שלי…ואז אבא שיגר אותי משם והלך להצטרף אל אימא. כנראה שהם מתים. אימא אמרה לי שהאקירים נמשכים אל האנרגיה של היהלום ושעלי לשמור עליו בכל מחיר. "תזכור ארידן, אם הוא יגיע לידיים (או לרגליים) הלא נכונות, הסיכוי היחיד להציל את פוליון ירד לטמיון מאז שקיבלתי את היהלום, אני וריין התחלנו לפתח כוחות על מיוחדים. אבא הזהיר אותנו שלא נספר לאף אחד על הכוחות. ריין קיבל שלוש יכולות שאני חושב שהן מגניבות למדי: הוא מסוגל לזמן צמחים שלא נובלים בחום (היה קשה מאוד לשכנע את שאר החברה שזה זן מיוחד של צמחים ולא משהו על-טבעי,) הוא מסוגל לטהר את המים המזוהמים מגשמי החומצה ולהפוך אותם לניתנים לשתייה, ובנוסף הוא מסוגל לראות נהדר גם בחושך מוחלט. אני קיבלתי שלוש יכולות אחרות: אני מסוגל לשלוט באש, אני חסין לחום (חוץ מלחום של היהלום. לא ברור לי למה אבל זה בהחלט אומר משהו.) ואני יכול לרפא כוויות ופציעות שנגרמו מחום או אש. זה למה השלפוחיות שלי נעלמות חצי שעה לאחר שהן מופיעות. אני וריין יודעים שליכולות שלנו יש מטרה אחת: לעזור לנו במסע למקום היחיד שבו ליהלום שלנו יהיה שימוש אמיתי שיכול לעזור לכוכב שלנו: הליבה של פוליון. המקום היחיד בכוכב הזה, שבו יכולים להתקיים חיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך