היטושי פרק 11

מאקס כותב 03/08/2013 495 צפיות 3 תגובות

"היטושי,קום!" קרא ג'ייד ובעט בהיטושי.
"מה?!" שאל היטושי."השעה רק 7:00 מה אתה רוצה?!"
"שתלך להתארגן לבית הספר" הוא חייך חיוך זדוני."טוב" מלמל היטושי.
הוא התקלח וירד למטה,לארוחת הבוקר.
"בוקר טוב היטושי-קון" חייכה אמו.הוא אכל את האורז והחביטה,ויצא החוצה.
"עכשיו רק 7:20.זה הכרחי?" שאל היטושי את ג'ייד.
ג'ייד לא ענה,ורק חייך חיוך זדוני."תלבש את המגפיים" אמר.
היטושי לבש אותם,והתחיל לרוץ במהירות מטורפת.
במרחק של כמה רחובות משם,נערה עם שיער לבן ארוך וחלק הלכה לה.היא הייתה לבושה באותם מדי בית הספר כמו אלה של היטושי.עיניה היו חומות.היא הלכה לה בשקט ואכלה שוקולד,כשבמהירות מישהו רץ והפיל אותה על הפנים.הוא השאיר אחריו רק אבק."לעזאזל איתך מי שלא תיהיה!" היא צרחה וקמה.
היטושי המשיך לרוץ,עד שהגיע אל המבנה.כולם בהו בו,אך לא היה לו אכפת.
"תראו תראו,אז מישהו כאן ממש מהיר" צחק מישהו.היטושי הסתובב,וראה את ריוגה עם החברה שלו.
"קיטו-סאן,תרחם על הילד.אל תשכח,הוא חשב שאתה עומד להרוג אותו" צחקה הנערה שהייתה עם ריוגה.
פניו ועינו של היטושי היו כעת חסרות הבעה,והוא לבש את הכפפות."מה אתה רוצה ריוגה?" אמר היטושי בקול מלגלג.
"אז,החלטת לעצבן אותי?" שאל ריוגה.הוא הרים את האקדח צעצוע שלו,אך היטושי רץ וותפס באקדח.
הוא מחץ אותו עם היד,והאקדח נשבר.כולם הופתעו.
ג'ייד עמד על גג בית הספר וצפה במה שהתרחש.הוא חייך,והציץ בשעונו."תעכב אותו רק עוד 2 דקות" לחש לעצמו.
ריוגה שלח אגרוף מהיר אל היטושי,אך הוא זז ימינה וחמק.
"היטושי,קיטו" נשמע קול מוכר.שניהם הסתובבו לעבר המבנה,וגריי עמד שם.
"תעצרו ברגע זה" אמר והתקדם.פניו ועיניו של היטושי שוב הראו הבעה,והוא שאל:"גריי,מה אתה עושה?"
"כן אידיוט,מה נראה לך שאתה עושה?" שאל ריוגה בעצבנות.
"אתם שניכם תעצרו ברגע זה" אמר בקשיחות.
"שתי דקות עברו" חייך ג'ייד מלמעלה.
אדם ענקי בגובה ארבע מטרים עם שרירים גדולים יצא מהמבנה.
הוא התקדם לעבר היטושי."מה?" שאל היטושי בבלבול."היי,מי אתה?" העיר גריי לעברו.
האיש הענקי תפס בכתפו שלך גריי,והעיף אותו הצידה.
"מה?" שאל ריוגה בהפתעה."קדימה היטושי.תראה מה אתה מסוגל לעשות" לחש ג'ייד מהגג.
עיניו ופניו של היטושי לא הראו עוד הבעה,והוא במהירות שלח אגרוף לענק.
הענק חסם את האגרוף,ודחף את היטושי אחורה.ריוגה בעט בענק,והענק נפל.
גריי קפץ ממקומו,ונתן בעיטה גם הוא.הענק עף שוב.היטושי רץ ממקומו,ונתן בעיטה אחרונה על הענק,לפני שהענק עף אחורה והתנגש באדמה.
הוא קם אחרי כמה שניות,מביט לעבר שלושת הבחורים האלו.
"המטרה אותרה.משימה:להשמיד את שלושתם" אמר הענק בקול רובוט.
העור על ידיו נקרע,ושתי ידיים מתכתיות נחשפו.הוא נעלם לשנייה,והופיע מול שלושתם.הוא נתן להם אגרוף עם ידו,ופגע בשלושתם יחד.
"אתה!" קראה אורין בזעם.היא וג'ייד עמדו על הגג."מה נראה לך שאתה עושה?" שאלה בזעם וכיוונה אקדח אל גבו של ג'ייד."שלחת עליהם מכונת הרג?!"
"אל תדאגי" חייך ג'ייד."היטושי יטפל בו.אם לא,אני בעצמי ארד לשם".
"לא אם אני אהרוג אותך לפני" אמרה בזעם.
"אם תהרגי אותי,אם היטושי יפסיד לא יהיה מי שיעצור את מכונת ההרג" אמר בחיוך.
"זו הדרך המהירה ביותר לחשוף את יכולתיו של היטושי.כל תלמיד שלי עבר את המבחן הזה" אמר.
היטושי,,ריוגה וגריי עמדו מול המכונה.עיניה של המכונה זהרו באדום.
"לעזאזל" קראו שלושתם.


תגובות (3)

אני עומדת לירות בג'ייד!! XDDDD

03/08/2013 12:13

טוב שנזכרת באמת -.- תמשיך ^.^!!!

03/08/2013 13:43

חחחח לא יכולתי להעלות פרק כי חבר שלי היה פה ועשה כל מיני דברים על המחשב!

03/08/2013 13:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך