אורפז עזר
החלטתי לכתוב המשך לסיפור הזה. ההמשך לא כתוב באותו השם אלא קוראים לו "חייבת לגלות" מקווה שאהבתם את זה ותאהבו את השני גם. אשמח אם תמשיכו לעקוב(:

הכל על כתיפיה

אורפז עזר 28/11/2014 649 צפיות 11 תגובות
החלטתי לכתוב המשך לסיפור הזה. ההמשך לא כתוב באותו השם אלא קוראים לו "חייבת לגלות" מקווה שאהבתם את זה ותאהבו את השני גם. אשמח אם תמשיכו לעקוב(:

\"דיי\" נשמע לפתע קולה של אלכסנדרה מחדרה.
\"תפסיק לשחק לי ברגשות, לא נמאס לך? אולי הגיע הזמן שניפרד\".
אלכסנדרה יצאה מחדרה בוכה, היא לא ידעה כבר מה לעשות, משהו קרה לה כי אלכסנדרה מעולם לא בכתה ככה.
לאלכסנדרה היה חבר בשם מוטי, הם היו ביחד שנתיים וחצי ואלכסנדרה אהבה אותו מאוד. בשנה האחרונה שלהם ביחד התחילו מעידות כאלה ואחרות בקשר שלהם ומוטי התחיל לאבד עניין בקשר שלהם. עם זאת, הם לא נפרדו והם המשיכו יחדיו.
\"אלכסנדרה!\" קרא מוטי. \"אלכסנדרה חכי!\" הוא המשיך אך אלכסנדרה לא התייחסה והמשיכה ללכת. מוטי רץ אחריה עד שהשיג אותה. מתנשף כולו הוא אמר לה: \"אני מצטער, את צדקת ואני טעיתי היה אסור לי לפגוע בך ככה, עכשיו אני מבין שהיה אסור לי לסנן אותך בתקופה בה את נמצאת, אני מצטער אלכסנדרה אני מצטער.\"
אלכסנדרה נשמה נשימה עמוקה, היא לא ידעה מה לומר אבל לבסוף סלחה לו.
מה שאלכסנדרה לא ידעה זה שמוטי בעצם בוגד בה עם אחת בשם סופי ולכן הוא ממעיט לדבר איתה.
היא חזרה הביתה ולפתע צרחה מכאב בבטנה. היא מיד התקשרה למוטי ומוטי הגיע עם אמבולנס במהירות. אלכסנדרה הייתה בהריון מתקדם וזה היה זמנה ללדת. באמצע הלידה נשמע צלצול הטלפון של מוטי וזאת הייתה סופי המאהבת שלו.
\"מזל טוב\" אמרו הרופאים לאלכסנדרה בצאת התינוקת היפיפייה מבטנה. היא הייתה כל כך יפה היו לה עיניים כחולות כמו הים, שיער שתני מושלם והיא הייתה כל כך קטנה.
בצאתם של אלכסנדרה ומוטי מבית החולים שאלה אלכסנדרה מי היה בטלפון. מוטי גמגם ולאחר מכן אמר כי זה היה אביו.
אלכסנדרה ומוטי לא היו נשואים אך במקרה נכנסה אלכסנדרה להריון והיא לא הייתה מוכנה לוותר על מי שנמצא בבטנה. הוריה כעסו בהתחלה אך לבסוף תמכו בה.
ביום למחרת חיטטה אלכסנדרה בטלפון של מוטי וראתה כי זה לא היה אביו שצלצל אלא אחת בשם סופי ולא רק זה אלא גם היה כתוב \"סופי אהובתי\".
אלכסנדרה נדהמה, היא לא ידעה מה לעשות, רק הרגע נולדה להם תינוקת יפיפייה. היא נתנה את התינוקת להוריה והסתגרה בחדרה. במשך כל היום היא לא יצאה משם.
ביום למחרת הלכה אלכסנדרה לבית הספר עם התינוקת בידיה, היא פנתה למוטי ואמרה:
\"אתה רואה את הילדה הזאת? אתה בחיים!! לא תראה אותה שוב\" והלכה.
מוטי לא הבין מאיפה זה בא לו, הוא לא הבין מדוע ישנן דמעות על עיניה של אלכסנדרה או מדוע היא באה עם התינוקת לבית הספר אך הוא לא עשה דבר בכדי לגלות.
מאוחר יותר הגיע מוטי אל ביתה של אלכסנדרה, היא נתנה לו להיכנס.
\"מה יש אלכסנדרה? את בדיכאון אחרי לידה?\" הוא שאל בתמימות.
\"אני בדיכאון אחריך. זה נגמר מוטי אני ואתה גמרנו! שכח מהילדה אני אגדל אותה בעצמי\" היא ענתה לו.
\"אני לא מבין, מה כבר עשיתי?\" הוא שאל. אלכסנדרה לקחה את הטלפון שלו והראתה לו את השיחה שהוא קיבל מסופי אהובתו.
\"זה מה שקרה. לא רק ששיקרת לי, אתה גם בוגד בי?? שקרן עלוב! תסתלק מהבית שלי!!\" היא אמרה וניסתה לדחוף אותו החוצה מחדרה.
\"אני מצטער.\"
אלכסנדרה לא הגיבה היא ידעה כי זה לא אמתי, רק דמעות היו על עיניה היא ידעה כי התינוקת תצטרך לחיות ללא אבא והדבר ציער אותנה מאוד.
מוטי הביט באלכסנדרה וראה כי היא אינה מתכוונת לחזור בה בדבריה ובכך הבין כי מעכשיו תחנוניו מיותרים וכי אין סיכוי שהיא תסלח לו ולכן עזב.
אלכסנדרה נשארה לטפל בילדה לבדה תוך כדי לימודים בבית הספר והיא רק בת 16.
לאחר חודש נשלחה התינוקת לבית אומנה, אלכסנדרה לא יכלה לגדל את התינוקת לבדה.
מעתה, התינוקת תצטרך להסתגל לחייה החדשים. חיים ללא הוריה האמיתיים.


תגובות (11)

יפה מהממם אורפזוש חולה עלייך

28/11/2014 21:55

הרעיון יפה ויש לך פוטנציאל אדיר.. אבל משהו הרגיש לי שזה מתקדם מהר מידיי, סליחה. אבל עדיין אהבתי את הרעיון❤️ אני תמיד מנסה לתת לך ביקורת בונה, ועם זה שאת חברה שלי, אני לא יכולה לשקר… מבינה? סליחה אם זה פגע

29/11/2014 11:36

    חחח ממש ממש ממש לא פגעת בי.
    אם יש דבר שפוגע בי זה שמשקרים לי אני מעדיפה לשמוע אמת כואבת (לא שזאת אמת כואבת) מאשר שקר נחמד. ישלי שיר על זה חחח "רגע של אמת"
    אני אוהבת אותך ותודה רבה אני אחפש איך לסדר את זה(:

    29/11/2014 20:18

    איך זה עכשיו??

    29/11/2014 20:35

אפילו יותר יפה…. זה מושלם…..

29/11/2014 21:18

וואו זה ממש יפה!! הרבה יותר טוב מאשר הגרסה הקודמת! ממש אהבתי ♥

29/11/2014 21:58

היי וזה P:
דבר ראשון – שפה יפה ונקייה, כפית.
שני – לא מתה על סיפורי אהבה אז אה….
שלישי – מצטרפת לזו שאמרה שזה מהיר מדי. נסי לחשוב על הסיפור בראשך קודם ועל מה שהולך להתרחש. כשקורה משהו, נסי להסביר עליו באופן מסודר ולא בחלקים שונים באופן מפוזר כי זה קוטע את הרצף.
רביעי – קשור לשלישי. אם את רוצה שאנשים יתחברו אל הגיבורים בסיפור נסי להסביר עליהם יותר – מבע הפנים שלהם, פירוט סצנות חשובות, רגשות וכו

חוץ מזה – יש בך פוטנציאל. אם תלטשי אותו תוכלי אפילו להוציא כמה ספרים ^^
וקראתי את הפרופיל שלך… גיטרה?
יש לנו אהבה משותפת!

03/12/2014 18:15

    דבר ראשון, תודה(:
    שני, לא שמתי לב אפילו שזה סיפור אהבה, השני שונה לגמרי.
    שלישי, אני אנסה להביא
    רביעי, אנסה להבא

    חוץ מזה, תודה רבה אני אנסה ואני מוציאה ספר בקרוב בעזרת ה'
    וברור גיטרה זה אהבת חיי ולוס אנג'לס!! 3>

    03/12/2014 18:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך