בקי
נאחל שהזכרון לגבר המקסים ישוב אליו במלואו ויוכל לאתר את בנו ולהתייחד עמו הלוואי !!!!!

המחלקה לטיפול נמרץ פרק תשיעי

בקי 25/09/2011 488 צפיות 2 תגובות
נאחל שהזכרון לגבר המקסים ישוב אליו במלואו ויוכל לאתר את בנו ולהתייחד עמו הלוואי !!!!!

wניר רצה לומר לשי על הזמנתו של הפרופסור לביתו והנה היא הגיעה ממש לקראתו.

" ניר בוא נעבור על הכתובות ושמות המשפחה מה דעתך ? "אני רוצה לספר לך משהו פרופ' רון הזמין אותי להתגורר בדירתו ואני פשוט לא יודע כיצד ארגיש, אני בדילמה גדולה"

"אני מבינה את תחושתך אך תדע לך שהפרופ' ובת זוגתו הם אנשים בלתי רגילים , האנרגייה החיובית פורצת גבולות, הם נפלאים" "אם הייתי נזכר אם הייתי נזכר מה שמו של בני והיכן הוא נמצא אם רק הייתי נזכר"

:"ניר אמרה לו שי : אסור לך להכנס ללחצים זאת ממש אסור לך , שחלילה לא תזיק לעצמךעליך לחשוב על חצי הכוס המלאה את כל מה שהצלחת את ההגעה למצב זה, כמו כן הזיכרון שב אליך בצורה נפלאה כך שגם יתרת יבקר אותך בקרוב מאד מאד" את חושבת כך שי"? "אני לא חושבת אני בטוחה". "אני לא אוכל להתראות איתך " נכון ?" "למה לא" אני אקנה עבורך טלפון נייד לא הכי חדיש בעולם, אך תוכל לייצור בעזרתו קשר לעולם החיצון חחחח" שי אבל כיצד אחזיר לך את העלות שלו " ? ניר אנא בבקשה צא מזה" אני מאד מאד מאד רוצה שיהיה לך טוב בלב , אך אתה חייב לעזור לעצמך , פשוט לא להכנס לפינות שמהן יקשה עליך לצאת "שי תודה ♥♥♥.

"הפרופ' רון הדרז להגיע ושאל יש פה מישהו או מישהי או שניהם ביחד שרוצה לנסוע איתי? "כן יש אחד מישהו ואחת מישהי " שי את יודעת מה אני מזמין אותך שתבואי אלינו עכשיו נשתה משהו נדאג שלניר יהיה טוב ואני מתחייב להחזיר אותך הביתה, או לחילופין את יכולה להשאר ללון אצלנו יש לנו חדרים אך אין לנו כיצד לאכלסם" "נו מה דעתך "

"אבל פרופ' אולי כדאי להודיע לדליה שאתה מסיע הביתה שני רעבים מאד מאד "? " אוקי הלוא אני תמיד שומע בקולך ואני מציע לך ניר שגם אתה תמיד תקשיב לשי היא אדם עם ראייה כוללנית,היא בפירוש אדם במלוא מובן המלה, ההתייחסות שלה אם נקח לדוגמא על חולים, על מבריאים על כל מה שקשור לעבודה, היא יודעת הראשונה מה יש לו/ה וכל מה שקשור לכך.

פרופ' רון אני עוד ארצה להתגורר אצלך ולהחזיר את הדירונת שלי בחזרה לבעל הבית ששבתות לבקרים מעלה את שכר הדירה" הפרופ' לא שמע את כל המשפט מאחר ודליה ענתה לו כן מאמי ? אתה בא הביתה" דליה מתוקה שלי יש לי בשבילך הפתעה, אני מביא היום הביתה שני אנשים משכמם ומעלה" אז סליחה אתה צריך רשות ממני חחח חשבתי שאתה ילד גדול כבר " בוא יחד איתם ואני מיד אוסיף עוד כוס מים למרק ויהיה לכולנו בשפע גם המנה העיקרית יכולה להספיק לגדוד שלם ממתינה לכם ביי והטלפון נדם.

נו "מה אמרתי לכם " דליה היא אחת ויחידה היא המנוף שמניף אותי אל על , אך גם יודעת לנווט מתי צריך להנמיכו,, מתי צריך כלל לא להפעילו וכו'. המשמרת השנייה התייצבה וכולם התפלאו לראות את את ניר, וואו , לא יאומן, ניר אתה הולך הביתה " "כן" אך אינני נפרד מכם מאחר ואני רוצה לרכז את כולכם באחד מימי השישי להרים כוסית ולהודות לכל אחד ואחת מכם על היחס הבלתי רגיל שהתייחסם כלפי" ברוכים תהיו!!

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים :) תמשיכי :)

26/09/2011 04:56

תודה רבה רבה רותם החביבה

ממני בקי ♥♥♥♥♥

26/09/2011 06:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך