rachel the killer
סיימתי את הבריחה, ווהו!

המכשפות מפוקס פלייס, הקדמה והרשמה.

rachel the killer 09/12/2013 707 צפיות 15 תגובות
סיימתי את הבריחה, ווהו!

זה סיפור על שתי אחיות, הן החברות הכי טובות והן חיות יחד עם אמא שלהן בבית קטן בעיירה קטנה בשם פוקס פלייס.
לאחות הראשונה קוראים סנדרה ולשנייה רובין.
השלטון המתון והסובלני בעיירה בהנהגת אנדי פוקס משתנה כשאנדי נהרג בתאונת דרכים ובמקומו עולה לשלטון קנדל שמיט, אדם מרושע ומשוגע מעט, רודף מכשפות מילדותו אשר מחליט לטהר את העיירה ממכשפות ורודף אותן אחת אחת.
לאחר שקנדל תופס את אימן של האחיות והורג אותה הן נותרות לבד, קנדל מנסה להוכיח שהם מכשפות אבל לא מצליח, בו בזמן האחיות מנסות לרקוח שיקוי שאימן החלה לפני שנתלתה די ליצור שער שיוביל אותן משם למקום חדש שבו יוכלו לחיות באושר ועושר.
עוד סנדרה המסודרת והמחושבת מנסה לעבוד על השיקוי, רובין המבולגנת והשובבה מקבלת מקנדל מכתב הקורא לה לבוא לפגוש אותו ולדבר איתו לארוחת צהריים אחת, במהלך הארוחה קנדל מצליח לגרום לרובין להישבע בשבועה הכי חשובה בעיירה שתגרום לה להיות חייבת לעשות כל מה שהוא ירצה למשך עשרים וארבע שעות.
אני לא רוצה לספר את כל העלילה כי אני גם רוצה לכתוב את הפרקים על זה כך שאני אפסיק כאן את התקציר.
אז זהו…


תגובות (15)

מעניין…. תתחילי.

09/12/2013 07:38

תודה. אני אתחיל את הפרק הראשון בעוד תגובה, את יודעת בשביל הקטע.

09/12/2013 07:39

טיפה נעלבתי שלא קיבלתי שום דמות, אני אחכה חמש דקות ואתחיל לכתוב, מי שיכתוב לי דמות אחרי זה ישתלב בפרק השני, כי אני כבר מתה להתחיל…

09/12/2013 07:48

טוב, דמות… לכתוב מכשף או סתם רגיל?

09/12/2013 07:49

לא אכפת לי, מה שתרצי..

09/12/2013 07:51

אוקי.
שם: ניר…. אני גרועה בשמות משפחה….
גיל: מה שצריך.
מראה: שיער שחור קצוץ, עיניים אפורות.
אופי: מעצבן, מצחיק, חכם, אחראי מאוד ובוגר.
רקע: אחותו היתה מכשפה אבל הרגו אותה, מאז הוא חושד שהוא מכשף ומנסה להוכיח את זה. כדי שלא יהרגו אותו אם הוא באמת מכשף (הוא לא) אז הוא ברח מהעיירה וחוזר אליה מדי פעם.

09/12/2013 07:56

אני רוצה להרשם בבקשה …
שם: סיליה
גיל: כמו שכולם
היא מכשפה שלא תפסו (אם לא אכפת לך).
סיליה מנהיגה מרד נגד השלטון עם צבא של מכשפות טוב לא ממש צבא אלה יותר כל אלה שמתנגדים לשלטון ומכשפות שלא בא להן למות
תאור : היא יודעת לשכנע טוב מאד והרבה נסחפים אחריה ,לוחמנית וקשוחה אך עדינה ורגישה
מראה חיצוני: עייניה כחולות כים, ושיערה לבן כשלג (עם יש בעיה עם הצבע של השיער תשני….)
היא רזה ולא ממש גבוה וצבע עורה לבן כקרח וחלק כמו שמיים התכולים

09/12/2013 08:00

שם המשפחה של סיליה הוא גיליס ….. גם אני לא טובה בשמות משפחה

09/12/2013 08:02

אני לא אשנה את צבע השיער, אבל אני ארצה לשנות משהו אם לא יפריע לך, אני פשוט אשנה את מנהיגת המרד לעוזרת להכנת השער, כי אני לא ממש רוצה שיהיו הרבה דמויות… אם לא אכפת לך.
ואני אוסיף את ניר.. תודה לכל מי שנרשם!

09/12/2013 08:06

אפשר גם?

09/12/2013 08:55

ברור. תמיד.

09/12/2013 09:13

לא משנה… אבל תודה בכל זאת

09/12/2013 09:20

נשמע ממש מעניין.
אליאנה אחלה דמות!
שם: אנני ג'ורדן
גיל: 108 (חחח! סתם, אני לא יודעת איך זה הולך עם מכשפות אבל אם הן לא בנות כמה מאות שנים אז אנני בת 11
אופי: חמודה, קטנה, תמימה, נתפסה ע"י מישהו -לא יודעת על ידי מי-
מראה: שיער חום בהיר, עיניים חומות צהבהבות, מטר שלושים ותשע.
רקע: מוחזקת על ידי -מישהו- כבר שנתיים -עכשיו היא בת 11- שתי אחיותיה הגדולות, רוזלינד ואמרלד מנסות להציל אותה כבר שנתיים. אביהן מת במלחמה כך סיפרו להם ואימן התאבדה.
שם: רוזלינד ג'ורדן
אופי: קשוחה, מכשפה מתחילה, ולא יודעת אין לי כוח. חכמה.
מראה: שיער בלונדיני, רזה, לוחמת, מטר שבעים ושלוש, עיניים כחולות ירוקות.
גיל: 19
רקע: אביה נרצח, אמה התאבדה, אחותה נחטפה והיא לומדת מאחותה הצעירה כשפים.
שם: אמרלד ג'ורדן
אופי: חזקה, תמימה, מכשפה טובה, ממושמעת, ביישנית.
מראה: שיער חום כהה מטר שבעים, עיניים כחולות צהבהבות, חרשנית, רזה -כולם רזים בגלל שמיט-
גיל: 17
רקע: היא מלמדת את אחותה הגדולה כשפים, אביה נרצח, אימה התאבדה, קשה לה אבל היא לא מראה זאת. אחותה הקטנה נחטפה והיא די נשברה.
שם: אנדי טרק
אופי: יהיר, מעצבן, חמום מוח, נחמד, אדיב, תמים.
גיל: 14
מראה: שיער חום כהה, רזה, עיניים חומות, מטר שישים.
רקע: נחטף לפני שנה וחצי, חבר לכלא של אנני. אמו גוועה ברעב ומתה ואביו מנסה לפרנס את המשפחה, כלומר את ג'סי.
שם: ג'סי טרק
גיל: 18
מראה: שיער שחור, שרירי, מטר שבעים ושש.
רקע: אחיו נחטף עי ידי מישהו -תמציאי כמובן- לפני שנה וחצי. אמו מתה מרעב ומחלה ואביו עובד בשוק.
דרכם של ג'סי ושל אמרלד ורוזלינד נפגשות וג'סי מתאהב באמרלד, רוזלינד מתאהבת בג'סי ואמרלד נשארת עיוורת למתרחש סביבה מרוב פחד.
מקווה שתוסיפי אותם למרות האיחור! :)
נ.ב.
שמות חיבה:
רוזי\רוז
ג'ז
אמי\אם
אנד
אן

11/12/2013 08:27

לא ג'ז ג'ס

11/12/2013 08:27

אגב, רוזלינד היא מכשפה שלא כול הכוחות שלה 'התפרצו' אמרלד היא מכשפה שהכוחות שלה 'התפרצו' במלואן, אנני לא יודעת שהיא מכשפה אבל כך היא תצא מבית הכלא.
ג'סי לא מכשף, אנדי לא מכשף.
אם את מחליטה לא להוסיף אותם אין לי בעיה ואני פשוט אעשה סיפור משל עצמי. מצחיק, הדמויות הכי טובות יוצאות לי לאחרים…

11/12/2013 08:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך