קצת משוגעת
הערות התקבלו בשמחה

הצד השני פרק 1

קצת משוגעת 31/08/2015 667 צפיות תגובה אחת
הערות התקבלו בשמחה

פרק 1
שבוע אחרון לחופש אני לא מאמינה קמתי מהמיטה שיט השעה עשר בבוקר עוד חצי שעה אבא שלי קם אני חייבת לעוף התלבשתי הכי מהר שאני יכולה לקחתי קפה ומפתח ויצאתי בריצה מהבית אני הלך לשני או לדני חשבתי לעצמי אני הילך לשני דני עוד ישן בטח ואת שני אני יכולה להעיר (שני היא היחידה שיודעת מההורים שלי…) התקשרתי לשני ושמעתי בקול שלה שהרגע הערתי אותה מהשינה הערתי אותך אמרתי בצחוק קטן שני ענתה לי באותו קול קצת מסומם כן כרגיל טוב את באה כן כן עניתי לה רק רציתי לבדוק ש.. אבל היא קטעה אותי ואמרה את יודעת שאת יכולה לבוא גם אם אני ישנה אמא שלי מתה אלייך, והיא צדקה אמא שלה אהבה אותי מאוד היא הייתה כמו האמא האמיתית שלי, טוב טוב אז אני אצלך עוד חמש דקות אמרתי וניתקתי את הטלפון התחלתי ללכת לפארק בדרך הקיצור הרגילה שלי שפתאום הבחנתי בדני דנייי שכחתי שהוא עושה היום ריצת בוקר, הוא לא שם לב אליי אז החלטתי ללכת להביל אותו רצת אליו כשהוא היה עם הב אליי וקפצתי אליו דנייי צעקתי כשהוא הסתובב או היי ליאור מה קורה הוא ענה עם קול קצת מאוכזב הכל בסדר מאמי שאלתי אותו ישר כן כן הוא ענה מה את עושה פה סתם בדרך לשני וראיתי אותך למה אתה עצרת פה אתה בחיים לא עוצר בריצה שאלתי ואז שמעתי קול נשי אומר כן חח הוא עצר בגללי היי אני נועה הסתכלתי לצד הייתה שם ילדה עם שער חום עיניים ירוקות קצת יותר נמוכה ממני היא הייתה מהממת התחלתי קצת לפחד היא הייתה כל כך יפה ולמה דן לא סיפר לי עליה אולי יש לו קטע איתה אולי הוא רוצה להיפרד ממני בגללה כבר לא אהבתי אותה אבל ניסיתי להיות נחמדה בכל זאת אבל גם להראות לה שהוא שלי אז אמרתי לה בקצת התנשאות אבל באמת ממש קצת היי נועה אני ליאור החברה של דן מאיפה את את לא מוכרת לי כל כך שאלתי ראיתי אכזבה בעיניים שלה ידעתי היא נדלקה עליו אותה אני מסמנת לי חשבתי לי וישר חזרתי להקשיב ששמעתי את הקול שלה אני חדשה עברתי לפני שבוע אני עוברת ללמוד בבית הספר שלכם אם אתם לומדים באותו בית ספר היא אמרה הה מעולה עניתי אז אני יעזור לך קצת שם שתביני מה החבורות ומה הסדר בבית הספר טוב ביי דני ביי נועה הלכתי לשני אמרתי והלכתי משם במהירות בהליכת דוגמנית אתם מכירים את הליכה הזאת ההליכה שמי שמאחוריך חייב להסתכל אלייך עד שלא רואים אותך יותר, זאת ההליכה שמראה שאתה בטוח בעצמך יותר מאחרים, שאתה עצמך יותר מאחרים אז ככה הלכתי בהליכה הבטוחה הזאת הרגשתי קצת טוב וקצת רגשות אשם אולי היא לא התכוונה לרע בכל זאת היא לא ידע שיש לו חברה אולי אי כן יעזור לה בעצם אני יארגן מחר שכמה ילדים יבואו אליי לבריכה ואני יזמין אותה כן זה יעזור קצת ככה תיכננתי הכל עשיתי קבוצה בווצאפ ביקשתי מדני את המספר שלה והודעתי להם הכל הייתי שקועה כל כך בטלפון עד שהגעתי לשער ונתקעתי בו כי לא ראיתי אבל שני ראיתי וצחקה אלי יופי סתומה היא צעקה לי מהחלון וירדה לפתוח לי את הדלת חיכיתי עד שהא תבוא עד שאני יענה לה תשובה מחוכמת אבל זה היה נשמע הרבה יותר טוב בראש שלי בסך הכל הייתי אצל שני עד איזה שעה ארבע דיברנו על החופש ושחוזרים ללמודים אמרתי לה מה קרה לי עכשיו ולמה פתחתי את הקבוצה על זה שנועה הופתעה שהוספתי אותה לקבוצה ולזה שאדם כל כך שמח שהיצתרפה עוד בת לחבורה כדי שיוכל להיות איתה ולא רק שאנחנו ניהיה בפוצי מוצי (לשני אין חבר אבל יש מישהו שהוא איתנו כל הזמן בבית הספר ובכללי והם מאוהבים ברמותתתת) ובארבע שתינו יצאנו לקניון לקנות בגד ים חדש כדי להראות מעולה למחר בכל זאת שנועה קצת תקנא ניכנסנו לקניון ולא האמנתי למה שראיתי נועה ודן ביחד שהיא נמרחת אליו כמו חתיכת זונה אני יראה לה מזה מחר…


תגובות (1)

את לא כותבת סימני פיסוק, ככה קשה מאוד לקרוא את הסיפור. חוץ מי זה הכול מעולה:)

22/09/2015 19:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך