הריון עונש או מתנה? פרק 39

chat_noir 29/09/2017 498 צפיות אין תגובות

פרק 39:

כל היום התרגשתי, גם בדרך לבדיקות ממש התרגשתי. רעדתי מרוב התרגשות. אני יודעת שאמרתי על נתן שהוא סתם סטוץ של שיכורים ושאני בכלל לא מכירה אותו ועכשיו זה כבר לא מעניין אני מאוהבת בנתן, באבא של שני התינוקות שלי.

שחזרתי הביתה האכלתי את התאומים, קלחתי החלפתי להם. הייתי אמא עם כוח יותר מתמיד."קטנטנים שלי היום אבא יבוא סוף סוף לפגוש אתכם אחרי מלא זמן" אמרתי שאני קורנת מאושר.
#בזז, בזז# צליל של הודעה הגיעה מהטלפון שלי

'מצטער אני לא יכול להגיע היום יש לי פגישה עד מאוחר'. התעצבנתי כל כך כמה חצוף.

'אם אין לך זמן אל תבוא עכשיו ולא אף פעם לא מאמינה שאמנתי לך שאתה רוצה לקחת חלק אני כזאת טיפשה כל פעם נופלת בתכסיסים שלך'. אני שולחת את בהודעה והטלפון נישמט מידי. הרגשת האכזבה ממנו גדלה מפעם לפעם.

אני מתמותת על רצפה לא מסוגלת לזוז, אני בוכה בשקט כדי לא להעיר את התינוקות כף היד שלי מונחת על הפה בולמת את קול הבכי המייסר, קול האכזבה שגדלה 'כגודל וצפיה גודל האכזבה' המשפט הזה הדהד לי בראש.

#בזז, בזז# 'אני נשבע ביקר לי הוסיפו לי עוד פגישה ואני כן רוצה חלק במשפחה'

אני רוצה להגיד לו שילך להזדיין אבל נראלי שהוא כבר עושה את זה אז אין טעם.

#בזז, בזז# 'לא אכפת לי מה את חושבת שטני עושה עכשיו ובגלל זה את לא מגיבה אני בעבודה'

'אם אתה בעבודה איך זה שאתה מתכתב כל היום. נתן תחסוך ממך וממני את ההשפלה שלך אם היית רציני הייתה אומר להם שכבר יש לך פגישה בשעה ההיא ושלא תוכל לקחת חלק כי משפחה זה מעל לכל חשבתי שתבוא וסוף סוף נבחר שם לילדים שלנו אבל כנראה שאיתך זה לא יקרה כנראה שגם העבודה שלך, הבת זוג החדשה שלך יותר חשובים לך מהילדים שלך, שים אותי שנייה הצד הבן והבת שלך שלא ראית כמעט חודשיים מה איתם שהם יגדלו מה אני אגיד להם אבא העדיף לעבוד מאשר להיות איתכם?! אנחנו צריכים להתקדם העלה אתה לא חושב??'

'אוקי..'

ההמשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך