הריון עונש או מתנה? פרק 8

chat_noir 25/06/2016 631 צפיות אין תגובות

הריון עונש או מתנה?
מהפרק הקודם:

וסיפרתי לה הכל גם על ההריון היא הייתה בשוק \"סשה אני לא מאמינה איך לא נזהרת\" \"אני הייתי שיכורה סבתא אני ממש מצטערת\" \"סשה את חייבת….\"
פרק 8:

\"סשה את חייבת לשמור אותו אסור לך בשום פנים ואופן להפיל אותו\" סבתא שלי אמרה ומשכה אותי לחיבוק היא כל כך חמודה.

אחרי שהייה מרובה אצל סבתא החלטתי ללכת לקניון כדי לקנות לי בגדים כי באמת ניראתי זוועה. סבתא שלי ממש חמודה ותומכת והיא היחידה יודעת על ההריון הזה.

נסעתי לקניון אבל המחשבות שוב נדדו להן ושוב פעם במקום לנסוע שרציתי נסעתי למקום אחר נסעתי לבית האחווה של מור, שון ונתן. לא רציתי שנתן יראה אותי וממש רציתי לדבר עם מור על אתמול בערב. נכנסתי לבית האחווה הבנים שהכירו אותי שם בירכו אותי לשלום ואני אותם. הגעתי לקומה שבו התגוררו מור ונתן. חיפשתי את החדר של מור אבל לא מצאתי.

לפתעה החדר של נתן ניפתח ורצתי להתחבא נכנסתי לחדר הראשון שלא היה נעול (ניסיתי לפתוח חדרים) ושם חיכתה לי עוד הפתעה, מור התגלה כלא תמים בכלל.

#סוטה#
הוא שכב על המיטה ערום ועליו ישבה אחת הבנות מבית האחווה שלי. טוב בואו נגיד שהיא לא ישבה – היא יותר רכבה עליו. כשגופה חסר בגדים.

עוד שנייה הקאתי מהמראה לא חשבתי על זה שמור הוא כזה. הצצתי למחוץ לדלת לראות שנתן כבר לא שם. מור פתאום קלט שאני בחדר וקפץ בבהלה \"סשה מה את עושה פה?\" הוא קרא בקול \"כלום באתי לשאול אותך משהו אבל אתה עסוק אז לא משנה והינה נתן נעלם אז אני הולכת ביי\" אמרתי ולא הסתכלתי עליו וישר אחר כך ברחתי. מהחדר לכיוון האוטו שלי.

נכנסתי אליו ונסעתי לכיוון הקניון נכנסתי לחניות היקרות שלי קניתי 3 שמלות פעמו,ן 4 חולצות נופלות, 4 חציות,7 זוגות מכנסי ג´ינס, 3 זוגות נעלי עקב,4 זוגות נעלי בובה וכפכפים והכי חשוב 5 ביקנים. יצאתי מהקניון ויצאתי לכיון ה´בית´

הגעתי ´הביתה´ נכנסתי אליו ומצאתי את…

ההמשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך