אופוסומן
אם יש למישהו הערות או הצעות להמשך אני אשמח לשמוע...

הרפתקאות אופוסומן | הקדמה

אופוסומן 20/12/2014 768 צפיות 13 תגובות
אם יש למישהו הערות או הצעות להמשך אני אשמח לשמוע...

אז ככה…

סוומפילנד רוצים להשתלט על העולם. אני יודע, אני יודע… אתם בטח אומרים לעצמכם "סוומפילנד?! יש בכלל ארץ שיש לה שם כל כך מוזר?!"
אז, הפתעה! היא אמתית, והיא ממוקמת באזור הימני של דרום פפריקה (כן, כן, זה הדבר הקטן הזה שצמוד לים).
וברגעים אלה… ממש עכשיו… הם מנסים לבנות את נשק יום הדין! כן, כן, אני יודע, אתם בטח שוב חושבים שאני משוגע (מה שנכון…). אבל הם לא בונים אחד, הם בונים שלושה! יש להם שניים, שנראים בדיוק אותו דבר, סוס מכני ענקי, ומעופף ששורף כל מה שהוא נוגע בו, יורק אש, וכשהסוס נהרס הוא מפעיל את הפצצה, הפצצה משמידה רבע מהעולם.
והשלישי-חצי משולש שמחובר לעיגול, עם כל מיני אורות(ירוק, אדום, ובורדו), ודברים שפולטים רדיו אקטיבי. הפצצה של זה משמידה חצי מהעולם ושומרת על סוומפילנד בריאה ושלמה.
ביינתים הארגון ראע"ש (רשעים אדירים עם שכל) הם פעולת הסחה של סוומפילנד.
ועכשיו אתם בטח שואלים עוד שאלות. כגון "איך זה שפפריקה הדרומית צמודה אליה, ולא יודעת שום דבר?" אז זהו… שהם כן יודעים. הם לא משתפים איתם פעולה, אבל מלך סוומפילנד (יוהונו) אמר שאם, אחד מהם אומר משהו, על סוומפילנד, אז הוא ימצא אותו, וישמור אותו בחיים, ויענה אותו, יכריח אותו להסתכל איך מענים את משפחתו, וכו'…
דרך אגב… נכון יש את האי "שפדגסקר" ליד סוומפילנד? נכון. זה האזור שבו הם עושים את כל הניסויים של הנשק.
כמובן שהם לא חשבו על זה שזה מקום קטן מדי, אז המקום הזה עכשיו הרוס לגמרי. וכל התיירים שבאים לביקור, ורואים שהמקום הרוס, אז פשוט אומרים להם מה שאמרו ל"דרום פפריקאים".
אזור הניסויים החדש של סוומפילנד הוא, הקוטב הצפוני.
הם עשו שם ניסויים כבר די הרבה זמן, ומשהו ממש מוזר קרה שם… השמיים התחילו פשוט לזהור בצבעים!
וזה היה די בעייתי בתכנית שלהם. אז הם פשוט המציאו את החרטא, שאנחנו מכירים כ-הזוהר הצפוני. בהמשך הניסויים הם מצאו סוג של אנשי מערות, אבל של הקוטב הצפוני, וכולם שם היו חברים, ולמנהיג שלהם (שקיבל את פני הסוומפילנדים בברכה) קראו סולתן. אז סוומפילנד החליטו לקרוא להם סולתן וחברים. ועכשיו הם משתפים אחד עם השני פעולה. הם מביאים להם אוכל, והם מביאים להם אבן נדירה, שיש רק בקוטב הצפוני שיכולה לעזור מאוד כמקור אנרגיה לנשק יום הדין האחרון.

המשך יבוא…


תגובות (13)

אהבתי יפה מאוד!

20/12/2014 23:41

וואו. הכתיבה ממש יפה.
מצפה לפרק הבא

21/12/2014 16:51

    חחחח תודה, ג'ק, אבל אני עשיתי את ההמשך… :)

    21/12/2014 18:25

אהבתי! כל הכבוד, בשביל סיפור ראשון זה מעולה! (זה מעולה גם בלי קשר לסיפור ראשון)

22/12/2014 13:45

סיפור מצוין תמשיל לכתוב ואל תתייאש… מצפה לפרק הבא! D:

22/12/2014 17:00

    תודה רבה, אבל כבר עשיתי את הפרקים הבאים חחחח XD

    22/12/2014 17:01

סיפור מוזר ומעניין

23/12/2014 14:25

עשית מעולה! מצפה שתסיים את הסידרה! אם תגמור אותה מתישהו!

24/12/2014 15:35

עוד עוד עוד עוד… אחלה סיפור

25/12/2014 19:33

ייהי!
עוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרקעוד-פרק!!!

26/12/2014 12:40

וואי ממש יפה

13/01/2015 22:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך