mikenk
סליחה זה קצר פשוט אני לא יודע עם אתם אוהבים את זה או לא עם תגיבו אז אני ימשיך ויעשה פרקים יותר ארוכיםXD
-N.K-

השמועה-עונה 2:פרק 1(בבקשה תקראו!!)

mikenk 23/02/2013 725 צפיות 4 תגובות
סליחה זה קצר פשוט אני לא יודע עם אתם אוהבים את זה או לא עם תגיבו אז אני ימשיך ויעשה פרקים יותר ארוכיםXD
-N.K-

-נקודת המבט של רועי-

״אתה מוכן???״ שאל אותי אלון החבר הכי טוב שלי שעמד מאחוריי דלת חדרי ״עוד שנייה״ עניתי לו במהירות ״אנחנו מאחרים לפנימייה״ הוא אמר לי בלחישה כשיצאתי מהדלת ראיתי להפתעתי גם את נורי(חברה שלי) ליידו כשהיא ראה אותי היא קפצה עליי וחיבקה אותי. אלון הרגיש לא שייך ולכן התרחק כמה צעדים, לא הרגשתי טוב עם עצמי כי מאז שאני ונורי חברים אני ואלון קצת התרחקנו.

באוטו ישבתי לייד נורי ואלון ומקדימה ישבה אחותי ואבא שלי שהסיע אותנו לפנימייה, הנסיעה התמשכה רק שעה אבל היא נראתה כמו נצח.
השתיקה סררה באוטו כבר 30 דקות ואז אבא שלי אמר לנו ״הגענו״ השקט הפסיק וכולנו הסתכלנו על הפנמייה ואמרנו ״וואו!!!!״ הפנמייה הייתה גדולה מאוד וכבר בכניסה עמד פלזמה ענקית שבה רשום את החדשות של הבוקר ״וואו,איזה יפה פה אפילו נוכל להתחדש״ אמרה אדר ״רק זה מה שאני צריך עכשיו!!״ אמר אלון בציניות ואז ראינו אישה שמתקרבת אלינו היה לה שער שחור ארוך האסוף בגולגול ועניים חומות גדולות ״שלום אני גברת לוי, ואני המנהלת שלכם״ אמרה האישה שהתקרבה אלינו ״ נעים מאוד״ נורי אמרה ״טוב, עם אתה צריכים עזרה תפנו אליי ועוד מעט החונך שלכם יבוא ויסביר לכם הכול.״ אמרה תוך כדי שהסתובבה והלכה.
מיד אחריה בא נער גבוהה עם שער בלונדיני קצר ועניים חומות קטנות ״שלום אני אור, אני החונך שלכם״ הוא אמר לנו בזלזול ׳אוף זה מה שחסר לי נער מעצבן!!׳ חברתי לעצי כשהוא התחיל לדבר ולהסביר על ההיסטוריה של הפנמייה הזאתי ״וואו זה מעניין!!״ שמעתי את רנן מאחוריי, מייד אחרי שהוא הסביר הלכתי אל רנן כדי שיסביר לי מה הוא אמר בדיוק והוא אמר לי שהוא סתם סיפר להם על ההיסטוריה של הפנמייה ועל החוקים שלה ״מה למשל?!?״ שאלתי אותו בחשדנות ״שאסור לצאת מהחדר אחרי 11 בלילה אהההה ושאסור להיכנס לקומה השנייה!״ ואז חשבתי לעצמי ׳אז היום בלילה אני יבדוק מה יש בקומה השנייה…..׳


תגובות (4)

זה ברור לך שאתה ממשיך את הדבר המושלם הזה כן?!
חסר לך שלא

23/02/2013 14:37

את הסיפורים שלך אני תמיד אוהב ^^
אם אני לא מגיב זה אומר שלא ראיתי, או שלא הייתי כאן.. תודיע לי אם פספסתי פרק >_>
אהבתי מאוד תמשיך :)

23/02/2013 14:40

חברתי לעצי = חשבתי לעצמי (!?)
תמשיך (:

23/02/2013 23:22

תודה רבה על התגובות המהממות:-)
אני ימשיך עוד היום…..XD
-N.K-

24/02/2013 06:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך