השם שלי ברשותי.
מקווה שאהבתם (:
עוד ארבעה פרקים ומגיעים לסיוווום.. /:
7+ תגובות וממשיכה <3
שבוע טוב <3

התחלה חדשה- עונה 2- פרק 31-

השם שלי ברשותי. 01/06/2013 1521 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם (:
עוד ארבעה פרקים ומגיעים לסיוווום.. /:
7+ תגובות וממשיכה <3
שבוע טוב <3

עבר עוד יום. נופר שכנעה את ההורים ללכת לטיול ג׳יפים, והדבר האחרון שהייתי צריכה זה עוד רעש, אז וויתרתי על זה והלכתי לגבעה שרוי הראה לי שלשום.
״אני יודע למצוא מקומות שקטים אה?״ שמעתי את הקול של רוי מאחוריי. השעה הייתה כבר ארבע בצהריים, ידעתי שאני צריכה להתחיל לחזור. ״כן״ אמרתי והסתכלתי על הנוף. הוא התיישב לידי. ״אנחנו חוזרים היום הביתה״ אמרתי. ״כן?״ הוא שאל. ״כן״ אמרתי. ״עוד חצי שעה ההורים שלי אמורים לקחת אותי מכאן״ אמרתי. ״לפחות נהנית?״ הוא שאל אותי בחיוך. ״מאוד. זה השכיח לי דברים לכמה זמן״ אמרתי. ״זה הכי חשוב״ הוא אמר.
עברה חצי שעה, וההורים שלי היו צריכים לבוא כבר. קמתי מהדשא. ״אני צריכה ללכת״ אמרתי. ״חכי שנייה״ הוא אמר וקם. הוא הסתכל עליי. ״ביי״ הוא אמר וחיבק אותי. ״ביי״ אמרתי בחיוך. הוא התנתק ממני ונישק אותי. ״רוי, יש לי חבר״ מלמלתי והתנתקתי ממנו. לא יכולתי להעיף לו סטירה כי לא אמרתי לו שיש לי חבר. ״אה״ הוא מלמל. ״אני מצטערת, הייתי צר..״ ״לא לא, אני מצטער. קפצתי מהר מדי״ הוא אמר בחצי חיוך. ההורים שלי הגיעו וצפצפו לנו. ״היה נעים להכיר אותך״ אמרתי. ״גם אותך״ הוא אמר. הנהנתי ונכנסתי לאוטו. ״רצה אותך?״ ״כן״ מלמלתי לנופר. מה אני אמורה לעשות עכשיו? לספר לגיא שאיזה בחור מהצפון נישק אותי?
הגעתי הביתה, וישר הלכתי לבית הקפה שאנחנו יושבים בו, ׳דפנה׳. ״איך היה בצימר?״ תמר שאלה אותי בחיוך. הסתכלתי על נועה. ״די! היא הכירה מישהו חתיך. את הכרת מישהו חתיך?״ נועה שאלה בחיוך. ״כן״ מלמלתי. ״אל תדברו על זה עכשיו, חן, גיא ויונתן בדרך.״ תמר אמרה. ״בקצרה״ התחננתי. ״נו״ היא זירזה אותי. ״הבן של המארחת בתימר היה ממש נחמד והכל והוא הכיר לי את האזור, חצי שעה לפני שההורים לקחו אותי הביתה, דיברנו ואז הוא נישק אותי״ אמרתי. ״את לא נורמלית״ נועה מלמלה. ״אני לא יודעת אם לספר לגיא או לא״ אמרתי. ״ספרי״ תמר אמרה. ״חבל שתשמרי את זה בבטן״ היא הוסיפה. ״ואז תהיו פיטים״ נועה אמרה בחיוך. ״היי״ גיא אמר לי בחיוך ונישק אותי. ״היי״ אמרתי בחיוך. מתי לספר לו? מחר. מחר זה אחלה יום. היום הראשון בשבוע האחרון של הלימודים. ״איך היה?״ הוא שאל והתיישב לידי. ״אחלה״ אמרתי. ״את מרגישה יותר טוב?״ הוא שאל והחזיק בידי. ״אממ כן״ אמרתי. ״הכרת איזה בחור שם?״ חן שאל בחיוך והתיישב בין נועה לתמר. ״לא״ אמרתי במהירות. ״עזבי אותו, הוא בהיי. המאמן אמר לו שהוא אחד השחקנים הטובים ביותר שהוא אי פעם אימן״ יונתן אמר. ״יפה חן, מישהו חושב שאתה שחקן טוב״ אמרתי בחיוך. ״הוא אומר את זה לכולם, שבוע שעבר הוא אמר את זה לגיא״ נועה אמרה. ״רגע, איפה רונה?״ שאלתי. כולם היו בשקט. ״אני עוד שנייה חוזרת״ תמר אמרה והלכה לשירותים. ״נפרדנו״ חן אמר. ״מה? למה?״ שאלתי. ״סיבוכים״ הוא אמר והשפיל מבט.
בסוף הערב, נועה ויונתן היו חייבים ללכת. ״אני חייב ללכת, בן דוד שלי הגיע אלינו ומכריחים אותי להכיר לו את האזור״ גיא אמר לי ונישק אותי. ״ביי״ אמרתי בחיוך. ״גיאצ׳וק, יש מצב אתה לוקח אותי הביתה?״ תמר שאלה. ״ברור״ הוא אמר לה. ״ביי״ היא אמרה לי בחיוך וחבקה אותי. ״ביי״ היא אמרה לחן והלכה. ״עכשיו ספר לי מה זה סיבוכים״ אמרתי לחן. ״סיבוכים.. לא רוצה אותה יותר״ הוא אמר. ״אתה חייב להפסיק להשתמש בתירוץ הזה״ אמרתי. ״זה לא תירוץ״ הוא אמר בעצבנות. ״יש איזה בחורה שמעניינת אותי״ הוא אמר. ״אז תגיד את זה ככה״ אמרתי בחיוך. ״מישהי שאני מכירה?״ שאלתי. ״כן. וזה לא שהיא לא רוצה אותי, אנחנו לא יכולים כרגע להגיד כלום״ הוא אמר. ״אוקיי, תשכח שדיברנו על זה״ אמרתי. ״נו, איך היה בצימר?״ הוא שאל. ״בסדר״ אמרתי. ״אז למה את נשמעת ככה?״ הוא שאל. ״קרה שם משהו. ואני צריכה לספר את זה לגיא״ אמרתי. ״זיינת מישהו?״ הוא שאל. ״לא!״ אמרתי בעצבנות והסמקתי. ״מישהו נישק אותי״ אמרתי. ״אה. בהצלחה עם זה״ הוא אמר בחיוך.
עברו יומיים. נשארו שלושה ימים עד לסוף השנה, והייתי חייבת לספר לגיא על הנשיקה עם רוי. בערב, הלכתי לבית שלו, כי ידעתי שהוא כבר חזר מהאימון. דפקתי בדלת, ואז ראיתי אותו. ראיתי את רוי.


תגובות (7)

תמשיכיייי

01/06/2013 08:32

לא!!!!!! לא רוצה סיום!!!!! המשך!!!!!!

01/06/2013 08:33

המשךךךךךךך

01/06/2013 08:35

תמשיכי

01/06/2013 08:42

תמשיכייי!!

01/06/2013 08:55

חוחחח

01/06/2013 12:14

אומייגאד הייתי לי הרגשה שזה הוא כשאמרת שבן דוד של גיא מגיע
אוי לא!!
תמשיכיייייייי?

04/06/2013 09:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך