MICHAL209
התחלה לסיפור שאני עובדת עליו. מקווה שתהנו, אם תבקשו יהיה המשך !

התקדמות

MICHAL209 25/10/2014 563 צפיות אין תגובות
התחלה לסיפור שאני עובדת עליו. מקווה שתהנו, אם תבקשו יהיה המשך !

ישבנו שמונה ליד תחנת הרכבת שתינו הרבה בירה ואכלנו קצת לימון בצד, הרגשנו שאנחנו חיים את הרגע ושסוף סוף המסע נגמר.
ראינו אנשים מסתובבים בתחנה, מחכים לרכבת, הרגשתי שכולם זזים וכולם ממשיכים, אבל אני אחרי המסע הארוך והקשה שהיה לי נתקע ולא מוצא את ההמשך.
היה לי קשה, אפילו מאוד, לא ידעתי איפה בדיוק אני עומד או אם אני בטוח.
דאגתי בעיקר לעצמי, העתיד שלי קרא לי אבל אני פחדתי להתקרב חשבתי שקצת מרחק מהבית יעזור לי לקחת תנופה ולהתרומם, אבל טעיתי ואפילו בגדול אני פשוט לא יודע איך נתתי לכל מה שהיה וקרה סביבי להשפיע אלי ולגרור אותי לכיוון אחר, לכיוון שאליו אף פעם לא חשבתי.
אני לא יכול להחזיר את הגלגל אחורה אבל אני יכול לתקן ולשפר את העתיד, אני פשוט מפחד ואפילו לא יודע ממה.
אני צריך שמישהו יגיד לי מה לעשות ואם אני בסדר, אני צריך שיכוונו אותי ישר למטרה ! אבל כרגע אני לא יודע מה היא ואני לא יודע מה הצעד הבא וזה מלחיץ אותי ! מה מלחיץ אותי ? האי ידיע מה יקרה, מה יהיה . אף פעם לא דאגתי ככה, ואולי זה בסדר לדאוג ?
אלו ברואשי אלפי שאלות, אבל נתתי לבירה להשפיע אלי כדי שאוכל לישון בשקט לפחות לילה אחד.
חזרנו הביתה היה שקט, דוני ישבה על הספה וחיבקה את מוקה במבט אוהב, דוני הייתה תמיד אישה שהערצתי, היא ידע תמיד מה צריך להגיד ומתי והיא תמיד הייתה שם בשבילי, טוב כמעט תמיד.
קרן ואייל נכנסו לחדר שלי והתחילו לצחוק- כנראה שהבירה באמת הייתה חזקה, אני החלתתי לשרוף את מדור הספורט עם המצית (כי ראייל הפסידו 0-3 לברצלונה) ועליתי לישון.
עד לפני שנה החיים שלי היו נראים די רגילים, אבל אחרי מה שהיה שום דבר כבר לא רגיל, בעיקר לא אני.

קמתי בבוקר ב- 9:00 ישבתי על המיטה וניסיתי להיזכר בכל מה שקרה לי אתמול בלילה אבל הדבר היחיד שעיניין אותי זה הכאב ראש הרציני שקיבלתי.
ירדתי לחצר, אייל בדיוק יצא לעבודה קרן המשיכה לישון ודוני שתתה קפה בחצר, ידעתי שזאת ההזדמנות שלי לדבר איתה.
נכנסתי לחצר ולפני שהספקתי לנשום דוני הקפיצה אותי ואמרה: אמא שלך דואגת היא התקשרה אלי 50 פעמים תחזור אליה.
אני ניסיתי לעכל את זה שאמא שלי דואגת לי ?
ישר הבנתי שמשהו לא בסדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך