תהנוווווו
ושבת שלום לכולםםםם
ווציירתי את זירו טוב קנמה אבל יצא זירו
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/s720x720/576520_557980634226103_725314374_n.jpg?dl=1
איך? :)

ומפיר נייט פרק 8

08/03/2013 772 צפיות 7 תגובות
תהנוווווו
ושבת שלום לכולםםםם
ווציירתי את זירו טוב קנמה אבל יצא זירו
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/s720x720/576520_557980634226103_725314374_n.jpg?dl=1
איך? :)

״קנמה זה אתה?״ שאלתי בקול חלש,בוהה בעיניו המהפנטות.
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי אותו והוא חייך ״באתי לברך את החדשים הרי אני נשיא כיתת הלילה לא?״ השיב וחיוכו התרחב
״הם ממש נחמדים״אמרתי בחיוך ״במיוחד אביה ,דיברתי איתה שעתיים ״ הוספתי לדבריי
״אני שמח לשמוע שנהנת ״ אמר ושחרר אותי מאחיזתו שקצת כאבה. 
״טוב אני חייבת ללכת ,אני מתה מעייפות ובטח קאי..זאת אומרת אבא ידאג״ אמרתי ופיהוק קטן נפלט מפי.
״לילה טוב יוקי״ אמר ונישק למצחי ״דרך הגב את השתנת לטובה בפניימיה הזאת אבל די התגעגעתי אלייך באותו זמן״
ואז הלך.
הסמקתי,כולי נהייתי עגבנייה.
הפעם האחרונה שנישק אותי הייתה שהייתי בת 5 ,מבוהלת מאותו לילה בו כמעט מתתי על ידי ערפד מרושע.
אני זוכרת שקמתי שוב פעם מסיוט על אותו לילה והוא בא מהר והרגיע אותי ״הכל בסדר יוקי,קנמה פה״ אמר ,דבר זה הרגיע אותי.
הוא התחיל
לשיר לי שיר ערש ישן ושראה כי עמדתי להירדם נישק למצחי,כיסה אותי בפוך המחמם והתיישב בכיסא שהיה מול מיטתי ,בוהה בי,שומר עלי.
באותו לילה נרדמתי בזכותו.
לאחר שהתנערתי מזכרונות העבר שלי הבחנתי כי כבר הייתי מתחת למשקוף אחוזת קרוס.
״כנראה הלכתי תוך פלאשבקים?מוזר..״ סיננתי בלחש לעצמי ,פותחת את הדלת והולכת לכיוון המקלחת.
הבחנתי בקאין ישן על השפה בתנוחה עוברית,מנסה לשמור על חום גופו.
לקחתי שמיכה עבה וכיסתי אותו ומלמלת ״ תודה על הכל אבא״ .
הבחנתי בחיוך שעלה על פניו ברגע שאמרתי ״אבא״.
גחכתי והמשכתי במסעי לחדרי כאשר ראיתי שדלתו של זירו פתוחה מעט מה שהיה נדיר מאותו לילה…בו נישק אותי.
״זירו אתה ער?״ שאלתי בלחש והתקדמתי למיטתו ,מבחינה בו ישן
״סליחה ״ מלמלתי ויצאתי במהירות מהחדר,הולכת לכיוון חדרי.
הוצאתי שורט טרניג שחור,סט הלבשה תחתונה בצבע תכלת בהיר וחולצה כחולה חלקה שגדולה עלי בכמה מידות.
נגשתי למקלחת,פושטת את בגדי ונכנסת מתחת לדוש שהזרים מים רותחים נעימים,סיבנתי את גופי וחפפתי את ראשי.
בזמן שהמים שטפו את הסבון והליכלוך ממהלך היום מחשבותי נדדו לאותו לילה.
״שלג לבן ,דם אדום אך למה השלג לא אדום״
לפתע הגיח גבר בשנות העשרים לחיו 
״ילדה איפה ההורים שלך?״ שאל בנחמדות ״אני לא מוצאת אותם״ סיננה הילדה בת החמש.
האיש התקרב אלייה בצעדים גדולים ״לא לימדו אותך לא לדבר עם זרים?״ שאל וחיוך מרושע עלה על פניו בעודו מזנק אל צווארה של הילדה ״לא בבקשה אל תהרוג אותי״ בכתה הילדה ובאותו רגע השלג הלבן והטהור נהפך לאדום מזוהם. פקחתי את עיניי במהירות ״מה קורה לי,למה אותו לילה חוזר שוב ושוב בזיכרונותיי,דמעות זולגות מעייני אך מיהרתי לנגבם,לסגור את המים ולצאת שמגבת עטופה לגופי.
התנגבתי והתלבשתי מהר ,כשבאתי ללבוש את החולה שם עמד זירו שמהר מאוד הסתובב ומלמל״ סליחה לא ראיתי כלום נשבע״ בעוד אני מנסה ללבוש את החולצה בשיא המהירות.
שסיימתי הוא הסתובב,מושך אותי אליו בחיבוק חזק ומזיל דמעה.
הייתי בהלם,זירו בכה רק פעמים מאז שהוא פה,ביום שהגיע ותפסתי אותו אוחז תמונה משפחתי הצולמה לאחרונה ובוכה.
באותו יום שרתי לו את השיר ערש הניחרט בזיכרוני.
״מה קרה זירו?״ שאלתי וליטפתי את ראשו ״אני לא מרגיש טוב,בזמן האחרון אני מפנטז על שתיית דמך אבל אתת-״ הוא התחיל להתקווץ מכאב ״חשובה לי" סיים את דבריו ונפל על הרצפה.
״זירו אני רוצה שתדתה מדמי״ אמרתי והצבעתי על צווארי 
״יוקי אני -לא ״ אמר בכעס
״זה יעזור לך״ סננתי בבכי ״אני יפגע בך״ סינן בכעס או פחד.
״אני סומכת עלייך״ אמרתי והדבר הבא שהרגשתי היה השיינים החדות של זירו ננעצות בצווארי ודמי החם התחיל לזלוג.
לאחר כמה רגעים הרגשתי מעורפלת והתמוטתי בידיו.


תגובות (7)

תמשיייייייכייי! יואו תמשיכי מהר מהר מהר! אם לא תמשיכי אשתגעעע! התמכרתי לסיפוררר! הבטחתי לעצמי שלא אתמכר אך לא הצלחתתתתי! אז מכיוון שהתמכרתי *באשמתך* אז את חייבת לי פיצוי! P: אני דורשת את ההמשך כפיצוי!

08/03/2013 08:32

תמשיייייייכייי! יואו תמשיכי מהר מהר מהר! אם לא תמשיכי אשתגעעע! התמכרתי לסיפוררר! הבטחתי לעצמי שלא אתמכר אך לא הצלחתתתתי! אז מכיוון שהתמכרתי *באשמתך* אז את חייבת לי פיצוי! P: אני דורשת את ההמשך כפיצוי!

08/03/2013 08:33

חחחחחח תודה רבה אני ימשיך יותר מאוחר

08/03/2013 08:36

ישששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!! אני מאושרת.. ט'נקס כי עשית לי את היום! ^.^

08/03/2013 08:53

תמשיכי !

08/03/2013 11:02

תמשיכייייי

08/03/2013 14:30

תמשיכייייי

09/03/2013 00:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך