HOPE
אני רוצה להודות לפיטר שלקח חלק בכתיבה של הסיפור!

חברים-פרק 7-החלטה פזיזה.

HOPE 02/09/2014 788 צפיות 5 תגובות
אני רוצה להודות לפיטר שלקח חלק בכתיבה של הסיפור!

חברים-פרק 7-החלטה פזיזה
הקשבתי בסופו של דבר לרואן וגיליתי להפתעתי את ההודעה שלי באימייל.
לא יודעת למה, ולא ציפיתי לזה אך התרגשתי ממש. אני לא יודעת איך לתאר בכלל את מה שעבר עליי באותו רגע.
זה היה לרגע אחד, החיים שלפני ההודעה, והחיים שאחרי. אני לא ידעתי כל כך למי לפנות, הייתי בהלם לזמן קצר, וניסיתי להסדיר את נשימתי.
השעה הייתה בבוקר. הייתי צריכה לצאת לגן החיות שלי, לפגוש את כלוב הבהמות הראשי-הכיתה שלי. גם הם יופתעו אם הם ישמעו, אני בטוחה.
אבל הבטחתי לעצמי להתאפק, לשמור על קור רוח, ולא לספר לאף אחד. עד שלפחות אני אגיע לאודישנים מול השופטים. מפני שלפני זה יש שלבי ליהוק.
כרגע אף אחד לא יודע, חוץ ממני.

חייכתי ברוב היום, אנשים לא הבינו למה, והילדים מהכיתה שלי חשבו שזה בגללם. (ש"חכמים" כמוהם יחשבו דבר כזה? לא, ממש לא).
הייתי ממש אופטימית הצלחתי להקשיב לכל השיעורים.
ואז נזכרתי במקרה שלי עם רואן, לא ידעתי איך להשיב. יכול להיות שיצאתי כפויית טובה כשחסמתי אותה?
אחרי הכל היא רשמה שם את כל הפרטים שלי וחשפה אותי ללא רצוני, ומצד שני, יכול להיות שהיא עשתה זאת לטובתי, וזה מעצבן כי אני לא מכירה אותה כלומר, דיברתי איתה רק בשיחות קוליות , וידיאו וכמובן בצ'אט.
למרות שעמדתי לעשות לעצמי הפסקה, החלטתי לשבור אותה.
הייתי צריכה לדבר עם רואן, להבין למה בדיוק היא החליטה לעשות זאת בעצמה. לרשום אותי מבלי לפנות אלי קודם ולשאול אותי.אני חושבת שלא עשיתי את המעשה הנכון, והחלטה שלי הייתה פזיזה מידי לחסום אותה.
ואז החלטתי שאני אשוחח איתה בנוגע לזה.

ראיתי אלפי הודעות מקבוצת העיתון, החליפו את אמיליוס (המרושע) במנהלת, שמה היה לילי.
היא לא חששה לחשוף את עצמה, ושמה את תמונת הפרופיל האמיתית שלה, ביחד עם המנהלת החדשה,
הייתה כתבת שהציגה את עצמה, שמה היה אסתר, רוס שאל אותה אם היא יהודיה והיא ענתה שכן, ואם יש לו בעיות עם זה, היא הייתה מאוד ישירה ותקיפה, כנראה היא לא רצתה לפגוש באנטישמיות.
רוס ענה לה שאין לו בעיה עם זה, הוא רק סתם זרק את השאלה הזו (לפחות ככה הוא טען).
לילי נראתה די חברותית, רואן חשבה שיש לה פרצוף נאה, ופוני חמוד.
היא הייתה הרבה פחות מלחיצה מאמיליוס המרושע.

'ג'ולין ג'ולין את פה?' ראיתי את ההודעה של רואן שכתבה לפני יומיים, לאחר שהסרתי ממנה את החסימה בסקייפ.
'ג'ולין, תקשיבי אני ממש מצטערת, אני יודעת שזה לא היה מעשה אחראי מצידי, אבל אני באמת מודעת למה שאת יכולה להיות, ובאמת שיש לך פוטנציאל. זה פשוט מעצבן אותי שאנשים לא מנצלים וחיים את החיים שלהם, כל עוד הם יכולים. וכשאלוהים נותן להם מתנה, הם לא משתמשים בו. וחשבתי שאם לא אעשה את הצעד הזה יותר, זה יראה לי כאילו לעולם לא היית עושה את הצעד הזה, והייתי מבואסת מכך מאוד.
אז אני מצטערת מאוד, אפילו שחשת לא בנעימות ששלחתי את הוידיאו שבו שרת לי, את ילדה יפה והיית שם יפה, ואין לך צורך לדאוג.' היא כתבה לי דקה לאחר ההודעה הקודמת. ואז הוסיפה עוד הודעה-
'אני מקווה שיום אחד תראי את ההודעה הזו…' היא כתבה
'ג'ולין!' היא כתבה ברגע שראתה אותי מסירה אותה מהחסימה שלה.
'אני מוכנה לסלוח לך, אבל אל תעשי את זה שוב, בבקשה.' כתבתי לה.
'אני מצטערת ולעולם לא אעשה את זה שוב..' היא כתבה.
'מבטיחה לי?' אמרתי לה כדי להטיל ספק.
'מבטיחה.' היא ענתה.

'אני לא רוצה לפתוח פה לשטן, אבל אני בטוחה שתעברי את זה.' היא כתבה.
'ממש.' כתבתי לה.
'רוצה להתערב?' היא שאלה.
'כן בטח, על מה את רוצה להתערב?' שאלתי אותה בציניות
'על מה שאת רוצה.'היא השיבה לי.
'על כל מה שאני רוצה? אוקי, תני לי לחשוב על זה.' השבתי לה.
חשבתי על משהו, משהו שהייתי רוצה לעשות עם רואן ועם שאר החברים האנונימים המון זמן.
'אני אשמע אולי פדופילית, אבל אני רוצה להיפגש אתכם, בתנאי שאני עוברת את האודישן. כתבתי לה.
'כשאת אומרת אתכם למה את מתכוונת?' היא שואלת.
'את, רוס ופליפ.' אני אומרת לה.
'אוקיי.' היא ענתה.
'ואם לא תעברי?'היא שאלה
'את תעמדי בהתערבות?' הטלתי בה ספק.
'כן.' היא כתבה.
'אני רוצה לראות את זה.' הוספתי סמיילי מגחך.


תגובות (5)

הו גאד. פיטררר התגעגעתי אליו!
תמשיכיי אני אוהבת את לילי!!!

02/09/2014 21:37

    והיית צריכה להשלים את הגרש בסוף של הזה שהיא מודיעה להם על האודישן^^

    02/09/2014 21:39

הם לא משתמשים בו= *הם לא משתמשים בה [מתנה זה בנקבה].
אמגד
אמגד
הם יפגשו סוף סוף:)
פליפ תעשה לי ילדדדXD [אין לי שמץ למה אני כל כך אוהבת אותו~~].
המשך!

03/09/2014 00:07

קוראת חדשה
ופיליפ כזה חמוד שבא לי לנשק אותו
תמשיכי

03/09/2014 09:36

חמדמודה!!!
יש לי שיעורי בית T-T
אבל – אני בכיתה ז' ולומדת אנגלית לטתניקים!
אבל – יש מלא שיעורי בית T-T
אני הולכת לעשות שיעורי בית (וברור שT-T)

מיס ריק.
(T-T)

03/09/2014 15:02
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך