רוצים לדעת מה קרה לשחר ומי עוד בסיפור? מה יקרה לאסול? לאן הכל יגרר ואיך הן יתחברו אם בכלל?! תקראו ותגלו!! מקווה שאהבם ושתקראו את.הסיפור(: אשמח לתגובות!!

יומני היקר- הקדמה

25/10/2014 705 צפיות 5 תגובות
רוצים לדעת מה קרה לשחר ומי עוד בסיפור? מה יקרה לאסול? לאן הכל יגרר ואיך הן יתחברו אם בכלל?! תקראו ותגלו!! מקווה שאהבם ושתקראו את.הסיפור(: אשמח לתגובות!!

#קטע מיומנה של אסול#
אני אסול,בת 16 ממיאמי.אני לומדת בתיכון מלקולם בעיר.
יש לי שיער שטני ועיניים ירוקות,יש לי יומן שבו אני כותבת את כל מה שקורה לי ומה אני חושבת,החלום שלי הוא להיות רקדנית אבל ההורים שלי חושבים שזה לא מתאים לי..הם מחליטים לי הרבה ומצפים ממני להיות הילדה המושלמת..כמו אחותי,מור..מה שמציל אותי מכל זה הם הריקוד והטיפוח..
חברתי הטובה אושר בעלת שיער חום כהה ועיניים חומות,אושר יותר בקטע של טיפוח מאשר ריקוד,אבל אין מה לעשות אני מתה על הילדה הזאת

# קטע מיומנה של שחר#
אני שחר,בת 16 ממיאמי.אני לומדת בתיכון מלקולם בעיר שלי:)
ישלי שיער זהוב ועיניים חומות,
אני אוהבת לשיר יחד עם חברתי הטובה סתיו, יש לה שיער חום ועיניים חומות. לאחרונה גיליתי ש…
*נשמעה לפתע צעקה מהחדר הסמוך שקטעה את כתיבתה..*


תגובות (5)

אל תוסיפי שתי נקודות בסוף כשאין צורך… אני הייתי רוצה רק מנקודת מבט כללית, אולי תכתבי ברגיל, בלי קטע של יומנים, ולפעמים באמצע הפרק תוסיפי קטע מהיומן של אחת הבנות. הרעיון די יפה סה"כ. רק תאריכי קצת את הפרק פעם הבאה.
בהצלחה!

25/10/2014 12:37

    היי :)
    אני חושבת שהקטע של היומנים ממש מוסיף תחושות, רגשות וכו'.
    זה לא פרק, זאת הקדמה. ובגלל זה זה קצר.
    וכנראה שבגלל שיש כמה נקודות מבט כנראה שיש לכל אחד סיפור שונה. מה שגורם לסיפור להיות יותר מעניין.

    25/10/2014 14:16

    תודה רבה על הביקורת, אני מאוד מעריכה את זה(:
    אקח את ההערה של הנקודות, זה נכון כנראה לא שמתי לב. חלק מהפרקים כבר מוכנים כי פרסמתי במקום אחר, ויש פרקים מאוד ארוכים. יש לציין שזה לא היה פרק,זו הייתה רק ההקדמה כדי להכניס אתכם-הקוראים, לעלילת הסיפור.

    25/10/2014 20:50

אני מאחלת לך בהצלחה. אוהבת אותך הכי הכי בעולם <3
א'

25/10/2014 14:18

    אוהבת אותך>3 (ל-א')

    25/10/2014 20:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך