טארו סאטולנה
התחלתי סיפור חדש ואני יודעת שכשתקראו את הפרק זה יראה שאני לא צריכה דמויות אבל אני צריכה עוד:
7 נערים - נערות בני 16 ליחידה נוספת
ו3 דמוית של סוכנים מבוגרים יותר בגיל 20+
אז בבקשה תכתבו לי דמויות לפי הקריטריונים הבאים:
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע קצר (לא חובה):
וpandonet אני ממשיכה את וונג נייט אני פשוט כותבת את הסיפור הזה תוך כדי.
תודה לכל מי שייתן דמות :)

יחידה xo7 – הקדמה + הרשמה

טארו סאטולנה 10/10/2013 665 צפיות 9 תגובות
התחלתי סיפור חדש ואני יודעת שכשתקראו את הפרק זה יראה שאני לא צריכה דמויות אבל אני צריכה עוד:
7 נערים - נערות בני 16 ליחידה נוספת
ו3 דמוית של סוכנים מבוגרים יותר בגיל 20+
אז בבקשה תכתבו לי דמויות לפי הקריטריונים הבאים:
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע קצר (לא חובה):
וpandonet אני ממשיכה את וונג נייט אני פשוט כותבת את הסיפור הזה תוך כדי.
תודה לכל מי שייתן דמות :)

לקרוא קודם את הרציתי להוסיף

אדם מבוגר נכנס לחדר והתיישב לאחר כמה דקות נכנס אדם זקן והתיישב מולו "הבאת את התיקים??" שאל האדם הזקן. "בוודאי אחרת למה לי לבוא??" "יופי כולם בני 16?" "כן אדוני היה יותר קשה למצוא אותם ככה אבל לבסוף הצלחנו" "אז בוא נתחיל…" האדם פתח את המזוודה והוציא ממנה תיקייה חומה והגיש אותה לזקן . "ג'יין קולר שחקנית ושקרנית מעולה בחורה מאוד פופולארית בקיצור ילדה עם יותר יופי מאופי" בתיקייה הייתה גם תמונה של נערה גבוהה עם שיער חום גלי ועיניים סגולות לבושה בגופייה סגולה וג'ינס שורט כהה. "נחמדה שם הקוד שלה יהיה lie" אמר האדם הזקן. "אני שמח שאהבת אותה" אמר האדם והגיש לזקן תיקייה נוספת. "שיין קולאז' ילד פופולארי ספורטאי מצטיין נחשב לחתיך כביכול" בתמונה היה נער עם שחור פרועתווי פנים חדים עיניים כחולות לבוש בטי שירט לבנה פשוטה ג'ינס ארוך ונעלי ספורט נמוכות. "יפה, בדיוק הבחור שאני צריך שם הקוד שלו יהיה xj" "אתה מתכוון xj2 כן?" "בטח, אבל בוא נתקדם אני לחוץ בזמן" "כן בהחלט טוב אז… ספיר פרפקט נערה מאוד לא מקובלת חכמה במיוחד וחנונית מחשבית לא אוהבת תשומת לב ומאוד טובה בלחשוב ולחשב" הזקן שלף מהתיקייה תמונה ובה הנערה עם שיער בצבע תכלת ועיניים חומות גדולות כמו אגודים עם משקפיים מרובעות עליהן לבושה בטרנינג ורוד ומצויידת באייפוד ואוזניות. "נחמדשה ויהיה קל להעלים אותה בכל פעם שנצטרך אותה שם הקוד שלה יהיה computer brain" "אוקיי אדוני עכשיו הילד הבא, סטיב ברקו ילד מתבודד מאוד לא פופולארי ולכן אף אחד לא יודע עד כמה חכם ואסטרטגי הילד, בעל חזיונות מוזרים שגורמים לו לראות דברים לפני שהם קורים" בתמונה היה נער גבוה עם תווי פנים חדים שיער חום קצר ועם זאת פרוע מאוד עיניים ירוקות שובות ושתי גומות לבוש חולצת טריקו ומכנס חאקי רחב שלושת רבע רכוס על סקייטבורד. "בחור נחמד הוא יהיה שומר סודות מעולה הכינוי שלו יהיה aloner" "מעולה נשארו רק עוד שלושה" אמר האדם והגיש לזקן תיקייה נוספת הפעם התיקייה הייתה לבנה. "מה קרה נגמרו התיקיות?" שאל הזקן. "לא פשוט מצאנו אולטרה סוכנת, ניאומה סטריאו חכמה מאוד יודעת הרבה דברים לפני אחרים פשוט מחוננת ואם זאת קשוחה אלימה ואדישה כשהיא הייתה קטנה היא למדה סייף ואת כל סוגיי אומניות הלחימה. היא גדלה ללא הורים ולכן גדלה בכנופיית רוצחים ולמדה להשתמש בכל כלי הנשק בייחוד באקדחים" הוא שלף תמונה של בחורה עם שיער בלונדיני ופוני סתור בעלת עיניים אדומות לבושה בגופייה אדומה רפויה בטייץ שחור צמוד ונעלי אולסטאר אדומות גבוהות. "וואו זה מדהים שעוד יש בחורות כאלו היום! ולכן הכינוי שלה הוא dark angel" "מעולה נמשיך, אנדרו טריאו קשוח אדיש ויש לו בעיות כעס ואלימות חמורות לרב משתמש רק באגרופים שלו" בתמונה היה נער גבוה ושרירי מאוד עם קוצים גדולים וגבוהים צבועים לאדום ועגיל באף לבוש בגופיה לבנה מלוכלכת וג'ינס שחור. "בחור כלבבי ממש שם הקוד שלו יהיה 007 עכשיו חסר לי רק מנהיג" "והוא כבר מגיע האו יותר נכון מגיעה, קליאו נובה פופולארית שתלטנית ועם זאת מנהיגה מעולה כל החיים שלה היא הצליחה לגרום לאנשים להתאסף סביבה" בתמונה הייתה נערה עם שיער ורוד ועיניים תכולות שלובשת חולצה קצרה כחולה וטייץ ארוך צמוד בצבע תכלת. "מושלם! מנהיגה לעניין הכינוי שלה יהיה Brain Leader" "מעולה אתה צריך עוד משהו בוס?" "לא זה בסדר השלמנו את יחידה xo7, עכשיו אני קצת ממהר אז תאסוף את כולם מחר זה ברור?" "כן אדוני!" אמר האדם ושניהם יצאו מהחדר.


תגובות (9)

שם:יוקה קאזאמי
גיל:המממ..מה שבא לך ^^
מראה:שיער ירוק בהיר שמגיע עד למותנייה, עיינים באותו הצבע
אופי:חברותית, אדישה מעט, מתחברת לאנשים בקלות

10/10/2013 07:19

טנקס אורין רק שאלה אחת את רוצה אותה ביחידה השנייה או בסוכנים??

10/10/2013 07:22

שם: ג'ורג' דווין (הוא קורא לעצמו אייס)
גיל: בגיל של הדמות שלך
מראה: שיער שחור עניים כחולות כהות עור חיוור פנים יפיפיים אבל מפחידים שרירי וחזק רוב העור שלו מוסתר בבגדים כל הזמן אף אחד לא יודע למה (זה כתוב ברקע) משהו במראה שלו גורם לך לחשוב על סופת שלגים
אופי: סוער, קיצוני, זועף, מתעצבן בקלות, לא סומך על אנשים, לא חברותי, די דיכאוני.
הוא אלים ושתיין. פסימי. גאון (בעיקר בגלל שיש לו זיכרון צילומי ראייה מרחבית מחשבה מהירנ עין ננעלת ועוד כל מיני דברים כאלה). אבל בקלות הוא יכול לאבד כל שמץ של היגיון במהלך התקף זעם. הוא לא מבטא את הרגשות שלו ועצם העבדה שיש לו רגשות מפחידה אותו. ככה שהוא שומר אותם בבטן או מתרגם אותם לזעם. אין לו נטייה לפגיעה עצמית

רקע: אמא שלו נפטרה שהוא היה קטן והוא בקושי זוכר אותה. הוא שנא את אבא שלו שלא ממש הפגין בו עניין. והוא התרחק ממנו כמה שאפשר רוב היום הוא לא ממש היה בבית והוא הסתובב אם הרבה אנשים מבוגרים. ואם הרבה ילדים בגיל שלו שהשפיעו אליו לרעה בכל האנשים האלה היה איש טוב אחד בשם בן. הוא לא היה פושע אבל לא ממש ביחסי ידידות אם המשטרה, הוא הרגיש אחראי לאייס ושמר אליו מצרות ככה שהוא היה מן שילוב בין דמות אבהית לחבר טוב. אבל לא משנה מה הוא היה הם היו מאוד קרובים
עד שיום אחד שהוא היה בן 11 בן הקפיץ את אייס לבית שלו הייתה תאונה.
שניהם היו מאושפזי בבית חולים שבוע עד שהם יכלו בכלל לדבר . ואז בן אמר לאייס משהו שהוא לא ישכח לעולם.
"ג'ורג' אתה חייב להבטיח לי שלא תיתן לאף אחד לשנות אותך. לא משנה מה"
אלא היו הדברים האחרונים שהוא אי פעם אמר לו
אייס נשאר עם כוויות נוראיות על כל הגוף (בגלל זה הוא לובש בגדים ארוכים כל הזמן)
אחרי התאונה הוא ברח מהבית ודאג לעצמו עד שהוא הצליח למצוא עבודה ולשכור דירה עלובה

10/10/2013 07:24

מה שבא לך ^^

10/10/2013 07:26

שם: אתנה מגרוליס.
גיל: 16
מראה: שיער חום קצר, עיניים ירוקות, שזופה, תמיד יש סקרנות בעיניה, גבוה ממוצע.
אופי: סקרנית, חכמה, מתוחכמת, מהירה, חזקה יחסית לאיך שהיא נראית, אמיצה, מעט קנאית, רצינית, אכפתית, כריזמטית, חשדנית.
רקע קצר (לא חובה): נולדה ביוון, והוריה העניקו לה את שמה אתנה, על שם אלת החוכמה היוונית – אתנה. הוריה העריכו אותה, ותמיד קנו מה שהיא אוהבת.
היו לה מעט מאוד חברים, כי חשבו שהיא מוזרה. היא ראתה רוצח שרצח את אביה מול העיניים, אימה התרחקה ממנה, כי חשבה שהיא עשתה זאת, אפילו שניסתה לשכנע אותה מלא פעמים.
נזרקה לרחוב, וגדלה שם. כל פעם בלילה, היא הייתה מתפללת לאתנה, שתיתן לה חיים טובים יותר. כאשר הייתה בת 13 זוג אמריקאי צעיר, אימץ אותה, וטיפל בה.
היא לא ממש מחבבת אותם, אך אין לה עוד דרך אחרת.

10/10/2013 07:29

מרגרט רוז
היא בת 36 סוכנת
שיער ארוך תמיד אסוף לקוקו מתוך בלונדיני על גבול הלבן.. רזה גבוהה, תווי פנים חדים ורציניים עור לבנבן. עיניים כחולות קרח קרות.
רצינית, קשוחה, ממוקדת, מתוחכמת, חזקה, כוחנית, כריזמטית, חשדנית, חכמה, שתלטנית.
הערות: בבקשה שתיהייה בין הראשיים בסוכנים, מתכננת דברים, לפעמים צורחת או נובחת על אנשים הוראות, בדרך כלל שקטה ורצינית אבל לפעמים מתפרצת. אין לה ממש חברים אבל היא לא רוצה. שלא תביני לא נכון היא מעולה בעבודה (להיות סוכנת) פשוט היא תמיד ממהרת וקשוחה.

10/10/2013 07:42

תודה חסרים לי רק 2 סוכנים ו3 נערים/נערות אבל עד עכשיו כולם נכנסו תודה על הדמויות :)

10/10/2013 09:04

אני יעשה לך עוד אחת (:

שם: קיירו צ'רטר.
גיל: כמו הדמות שלך..
מראה: שיער שחור כזפת, פרוע, תויי פנים קרים, חיוור, גבוה, עיניים אפורות כסערה, שלפעמים משנות צבע לשחור או אפור בהיר.
אופי: סקרן, חכם, אטום, סגור, לא בטוח באף אחד, מתבודד, מתוחכם, מתחכם, ממוקד, מהיר, עוקצני, ציני, פסימי, אדיש (רוב הזמן..)
רקע קצר: אמו נפטרה כאשר היה בן שנה, הוא אינו זוכר אותה כלל. אביו היה מכה אותו, ומאשים אותו במות אמו. הוא תמיד הסתתר במקומות מסתור ברחבי הבית, ובמקריים קיצוניים אף היה בורח מהבית לכמה ימים.
לו היו לו חברים, מלבד חתול רחוב מלוכלך שמצא כאשר ברח מהבית בגיל 5. אביו צרח עליו ובעט בחתול כשקיירו ניסה להכניס את החתול הביתה, החתול שבר את רגלו, והוא צלע.
המון דמעות כיסו את לחיו כאשר היה קטן, וגרונו כבר כאב מכל הצרחות והצעקות.
בגיל 10, אזר אומץ והתעמת עם אביו, שתוצאות הקרב היו רעות, בשבילו.
אביו הכה אותו בעין, ושבר לו את ידו. הוא ברח מהבית יום אחרי, ושרד ברחובות.

10/10/2013 09:45

תודה תודה תודה!!! :) :)

10/10/2013 10:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך