כבוד השר – פרק 17 (18+)

Honorable Minister 14/11/2014 1166 צפיות 4 תגובות

שימו לב – בעקבות תיאורים מיניים הסיפור מומלץ מגיל 18+
כבוד השר – פרק 17

פיו נוגע בפיו של אורי. אני לא דוחף לשון, אני לא עושה דברים חריגים. רק נוגע בפיו. אני מעיז, כמו שהוא אמר לי, להעיז.
אני מפחד לעזוב את שפתיו של אורי, אני לא יודע כיצד הוא יגיב למעשה הזה. היו שמועות בעבר על אורי שיכול להיות שהוא גאה, אלו שמועות שהתבססו על כך שהוא רווק למרות היותו נחשק מאוד בציבור. למרות היותו כגברי מאוד. אף אחד לא דיבר על זה לעולם, אורי לעולם לא התוודה בדבר הזה.
יכול להיות שהמעשה שעשיתי עכשיו יהרוס לחלוטין את הקשר שלי עם אורי, יהרוס לחלוטין את האפשרות שלי לקחת חלק במהפכה שאורי מוביל. אני מפחד לעזוב את שפתיו של אורי, אבל אני חייב. אני מנשק אותו במשך כעשר שניות, אבל זה מרגיש לי כמו נצח.
ידי עוזבת את זיפיו שעל פניו, פי מתרחק מפיו. אני עוצם עיניים, מושיט את ראשי כלפי מטה ופוקח אותם. אני מביט על כסא הנדנדה שאנחנו יושבים עליו. אני מפחד להרים את ראשי, מפחד לראות את תגובתו של אורי.
ידו הגברית של אורי נוגעת במרפק שלי, מרימה את ראשי. ראש שלי מתרומם ועיני עדיין ממשיכות להיות למטה, אבל אורי מביט בי. שתיקה מוזרה שאורכה כדקה מטרידה אותי עכשיו. אני מרגיש את ליבו של אורי דפק, הוא מחפש את המילים הנכונות לדבר על זה.

"למה הפסקת?" הוא שואל.
אני מרים בהפתעתי את ראשי ומסתכל אליו. הוא מביט בי ומחייך, "אני לא מופתע ועם זאת אני מופתע, מהיום הראשון שראיתי אותך מסתכל אלי ידעתי איך אתה מביט בי. אני מכיר את המבטים האלו, אבל לעולם לא חשבתי שיהיה לך את האומץ לעשות זאת, לא חשבתי שתעשה את זה"
למרות התגובה הלא צפויה שלו אני מביט בו ושאלה אחת עולה בראשי, "למה חשבת שלא אעשה את זה?"
"אני מבוגר ממך, יש לך חבר, ואני האמצעי שלך ושל החברים שלך לעשיית המהפך שאתם רוצים לעשות"
"אל תגיד על עצמך שאתה מבוגר, אתה לא, אתה נראה כל כך טוב" אני אומר לו וחיוך עולה על פני, הוא צוחק ומסמיק מהמילים שלי, "כשהרגשות שלי מתערבים במשהו, לא אכפת לי שאתה תהיה אפילו האמצעי שלי להשיג שלום עולמי", הדבר הזה גורם למבט מרוצה ממנו, זה מה שהוא רצה לשמוע, "ולגבי החבר שלי, זה מסובך"
"אני לא אוהב לשמוע את צמד המילים האלו, זה מסובך….." מתחיל להגיד אורי, ואז אני קוטע את דבריו ומנשק אותו בחוזקה. לשוני נכנסת לפיו, הוא מכניס את לשונו לפיו. ידיו נוגעות במותניים שלי. אני מרגיש צמרמורת. מרגיש שהזין שלי מתחיל להתקשות. אני מתיישב עליו וממשיך לנשק אותו, ללטף את זיפיו.
"זאת הדרך שלי לגרום לך להפסיק לדבר" אני אומר לו.
"אני אוהב את הדרך הזאת" הוא אומר ומנשק אותי שוב. במשך עשר דקות אנחנו מתיישבים על הנדנדה בפנטאוז שלו ומתנשקים. אני רוצה לעשות יותר איתו, ואני מוכן לזה, מוכן להפקיר את גופי לטובת אורי שיעשה בו כרצונו. אני לא פוחד לעשות את זה עם אורי, אני משתוקק לזה. זה ההבדל בין אורי לאיתן. אבל במשוואה הזאת, אני יודע ובטוח שאורי יהיה זה שיחשוש לגעת בי קודם.
"אז… אני רוצה להבין מה אתה, אוהב בנים? אוהב בנות? זה מסובך איתך, אי אפשר לדעת"
"אני יודע שאני נראה כמו סטרייט" הוא אומר בגאווה, "ואני באמת התנסתי עם נשים רוב חיי, ורק לפני כעשר שנים שכבתי בפעם הראשונה עם גבר, והבנתי מה זאת אהבה אמיתית, הבנתי מה זאת אורגזמה אמיתית, והחלטתי להמשיך עם גברים. בגלל העבודה שלי והכוונות שלי להתברג לממשלה לא יכולתי לצאת מהארון בפומבי"

אני יורד מאורי, והוא קם ושנינו נכנסים לתוך הדירה עצמה. הפנטאוז מרגיש לנו חשוף מדי.
אורי מתקדם קודם כל למטבח להחזיר את כוסות היין שלנו.
"תביא משהו לשתות, משהו שישחרר אותנו" אני אומר לו והוא צוחק. זאת הפעם הראשונה שאני דורש ממנו שתייה.
הוא מתקדם עם כוסות יין חדשות לספה, אותה ספה שעליה דיברנו לראשונה. הוא מתיישב צמוד אלי, מחבק אותי מאחורה ומנשק אותי בלחי. אני נוגע לו ברגל, בדיוק כמו שאנאל הייתה נוגעת לגייר כשהיא הייתה חושבת שאף אחד לא מבחין. אני ממש לו אותה, מרגיש כיצד איברו מתחיל להתקשות. הוא אוהב את זה, והוא לא מתבייש להראות לי שהוא אוהב את זה כשהוא מנשק לי את הצוואר על מנת להגביר את המגע שלי באזורים שם.
"תלמד אותי דברים" אני לוחש לו, "אני רוצה שתלמד אותי לעשות דברים"
"מה אתה רוצה ללמוד?" הוא שואל אותי ומלטף אותי בראשי.
"אני רוצה שתלמד אותי לעשות סקס" אני אומר לו, "אני רוצה שתשכב איתי, שתיקח את הבתולים שלי. אני רוצה שתהיה הראשון שלי, אני רוצה שגם תהיה הגבר היחיד שלי, אני.. אני… " התחלתי לגמגמם, אני לא יכול להגיד לו שאני אוהב אותו, אנחנו לא באמת מכירים אחד את השני, למרות שזה מרגיש שנועדנו אחד לשני, אבל המילים יוצאות לבדן, "אני פשוט אוהב אותך"
אורי מביט בי בפנים מוטרודת, "הייתי רוצה לשכב איתך כל כך, אבל אני לא יכול לעשות זאת, יש כל כך הרבה מחסומים"
"מחסומים?" אני מסתכל אליו, "אילו מחסומים?"
"יש לך חבר, אתה עדיין נחשב כקטין, ואני לא רוצה שזה יפגע במטרה שלנו" הוא אומר לי. אני מרגיש פתאום אבוד מהמילים האלו, מה הוא מנסה להגיד לי עכשיו? הוא לא רוצה אותי? או שהוא כן? הוא בדקות האחרונות לא הפסיק להתנשק איתי ולהתחרמן איתי.
"אז אתה אומר שמה שהיה עכשיו, זה סתם בשבילך?" אני מביט בו, "אתה לא מרגיש אלי כלום?"
"אל תהיה מצחיק" הוא התעצבן, "אני לא אדם גועלי כמו שזה נראה, אני מאוד מחבב אותך, אתה נכנסת אלי לליבי מהרגע הראשון ששלחת אלי את ההודעה באימייל. הבנתי מה אתה וכמה אתה בן אדם שאסור לפספס כשדיברנו לראשונה, פנטזתי עליך באותו לילה גם, לא הפסתקתי לחשוב עליך. זה מה שגרם לך להאמין בך, כי אני לא אדם שמתלהב בקלות מאנשים, ההורמונים לא באמת משפיעים עלי. אבל אתה עשית בתוכי משהו אחר"
"אני מרגיש צורך לעשות איתך משהו, אני רוצה לגעת בך, אני לא אעזוב את המקום הזה רק בנשיקה" אני אומר לו ומביט בו, "אני רוצה אותך עכשיו"
הוא מתקדם אלי ונצמד אלי חזק. הוא מנשק אותי שוב, יורד לצווארי עם פיו. אני אוהב את זה, הוא לאט עולה ומביט בי בעיניו, "זה יהיה המבחן שלנו, והרגע שנרגיש מוכנים שנינו לעשות את זה, נעשה את זה. אני יודע כמה אתה מרגיש מוזר בזה, כשצוטטתי לך הבנתי שאתה מסוג האנשים האלו כשעשית את זה לאיתן, אתה לא רגיל שעושים לך את זה. אבל אתה יכול להבין שזה לא נעשה מכוונה רעה"
"אני עשיתי את זה לאיתן כי אני יודע שבליבי אני לא אוהב אותו כמו שהוא אוהב אותי" אני אומר לו, "אז איך אני באמת אמור להרגיש?"
הוא מביט בי, "כמו שאמרתי לך, הרגשות שלי בדרך כלל לא מתערבבים בענייני ביזנס, ואיתך יש לי רגשות ויש לי ביזנס. אתה מבלבל אותי, ואני חייב להתמודד עם הבלבול" אורי הביט אל השעון, "אתה חייב ללכת, מתחיל להיות מאוחר"
אני מרגיש עלבון מסוים. אבל אני מתגבר עליו, אני לא יכול לחייב אותו לשכב איתי אם הוא לא מרגיש לעשות את זה נכון לעכשיו. הוא מחבק אותי לפני שאנחנו פותחים את הדלת.
"אני לא אוהב הגדרות במערכות מסוימות" הוא מתחיל להגיד לי, "אז בבקשה, אל תתחיל להגדיר את המערכת שלנו עם עצמך. תן לזה להתפתח לבד. וכמובן שתזכור, אסור לך לדבר על זה עם אף אחד. זה הסוד שלנו לבינתיים, זה הסוד שלנו עד שיהיה בטוח לספר אותו לסביבה"
"מתי יהיה בטוח לספר אותו?"
"אחרי שנעשה את המהפך שאנחנו עומדים לעשות"


תגובות (4)

תמשיך !

14/11/2014 00:56

פרק אדיר, תמשיך!

14/11/2014 08:08

תמשיך!!

14/11/2014 08:45

תודה לכם על התגובות,
אפרסם בדקות הקרובות פרק נוסף.
דרך אגב הפרקים הקרובים הם סיימו של הסיפור. יהיה לו סיפור המשך שיתפרסם אחרי שהסיפור הזה יסתיים.

14/11/2014 16:43
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך