Sunflower
זה הסיפור הראשון שלי אז אל תעליבו אשמח לביקורות ותגובות נחמדות <3

כוכבת בהפתעה פרק 1

Sunflower 09/07/2013 549 צפיות 3 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי אז אל תעליבו אשמח לביקורות ותגובות נחמדות <3

התעוררתי, הורדתי מעלי את השמיכה, הסתכלתי בשעון שציפצף בלי הפסקה. השעה היתה 7 וחצי נבהלתי, בשמונה כבר הייתי אמורה להיות בבית ספר ובשבע וארבעים להפגש במקום הקבוע שלי ושל עדן. רצתי למקלחת ,צחצחתי שיניים שטפתי פנים ,לבשתי שורט קרוע וגופיה אם דגל ארצות הברית. שמתי עגילי חישוק זהובים וירדתי למטה .אכלתי קורנפלקס הכי מהר שיכולתי בשבע וארבעים צלצל לי הפלאפון זאת הייתה עדן. היא אמרה לי שהיא חייבת לרוץ לבית ספר אז לא ניפגש.
אנחה נמלטה מפי. עכשיו אני לא צריכה לרוץ עד למקום מפגשנו בשעה זאת. אבל בכל זאת הסתקרנתי לדעת למה היא צריכה לרוץ לבית הספר , אף פעם לא פספסנו את פגישה לפני בית הספר בשביל רכילויות וכאלה… אז לקחתי את התיק אמרתי ביי לאמא אבא דור ומאיה והתחלתי ללכת לכיוון בית הספר . כאשר הגעתי לבית הספר היתה התקהלות גדולה סביב השער כולם החזיקו תמונות שלהם או עשו פוזות .לא הבנתי למה ההתקהלות הזאת אז נדחפתי פנימה בתוך המעגל של האנשים ראיתי אישה בערך בשנות השלושים שלה לבושה בחליפה של מותג יקר מאוד . ואז ראיתי את עדן בתוך כל האנשים מחזיקה תמונות מהבוק שלה מלפני ארבע שנים. אמרתי לה שלום ושאלתי מייד מי זאת האישה שליד הלימוזינה היא מיד ענתה זאת סוכנת הדוגמנות הכי מצליחה בארץ היא עושה קמפיין שהיא צריכה בו כמה בני נוער מכל בית ספר בעיר היא בוחרת שני נערים ,בן ובת . וכולם רוצים שהיא תיקח אותם .התחלתי להתרגש חשבתי שיש גם לי סיכוי אבל את האמת לא היה כלכך בראש שלי להיות דוגמנית אם המעריצים והשטיח האדום אז אמרתי טוב אני נכנסת לכיתה ניפגש כבר שם אבל עדן כבר היתה בתוך כל האנשים שהסתובבו מסביב לסוכנת אז נכנסתי לכיתה וראיתי את תומר רצתי אליו וחיבקתי אותו נתתי לו נשיקה והוא החזיר לי נשיקה.הוא ישר הגיע לנושא של הדוגמנות ואמר שיש לי פוטונציאל גדול להיות קצת הסמקתי אבל אמרתי לא תודה ,הוא אמר שכדאי לי לחשוב על זה אבל במילא ידעתי מי תתקבל שירי,הילדה הכי יפה בשכבה היא באמת נראץ כמו דוגמנית וכל הבנים הזילו ממנה ריר ויש לה אופי נוראי היא שטלתנית ואגואיסטית שחושבת שהיא מלכת העולם,אז חשבתי שלשאר לא יהיה בכלל סיכוי שמתי את התיק שלי ליד תומר והלכתי לעדן . לא יכולתי לראות איפה היא כי היו המון אנשים אז פשוט נדחפתי עוד פעם פתאום הסוכנת הצביעה עלי וקראה לי כל האנשים השתתקו ,היא הצביעה על מאור (שהוא הכי חתיך בשכבה ) ואמרה לנו להיכנס אליה ללימוזינה ושם היא תדבר איתנו על הוליווד ודברים כאלה ,הופתעתי מאוד בהתחלה נרטעתי אבל חשבתי על זה שוב ואמרתי מה יש לי להפסיד ונכנסתי לתוך הלימוזינה .


תגובות (3)

מאוד יפה, רק חסרים כמה פסיקים ונקודות.
מחכה להמשך :)
אוהבתת <3 חחחח

09/07/2013 11:53

כן, רק הפסיקים וזהו. ל-ה-מ-ש-י-ך-!-!-!

09/07/2013 14:54

תודה רבה

10/07/2013 05:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך