לא ידעתי שהוא פושע פרק 2. פעילות

בת-אל77 22/02/2017 690 צפיות 2 תגובות

בואו נילך לחדר אוכל שלא נאחר" אביאל אמר. הלכנו לחדר אוכל, התיישבנו בשולחן השלישי כולם.
המנהלת נכנסה. לפתע שמתי לב שכולם יושבים ביחד, ויש איזשהו נער שיושב לבד הוא ניראה בגילנו, כנראה זה דוידי שהבנים דיברו עליו מקודם. עניין אותי למה הוא מעדיף להתבודד?, מאיפה הוא בא? הוא נראה לי מסתורי כזה.
"אנחנו היום מתחילים שנה חדשה, השנה יהיו בפעם הראשונה טיולים מאוד מגבשים, אנחנו מאוד השתכללנו כמו שאתם רואים, במזגנים בכל חדר, שיפצנו את חדר האוכל, בחודש הזה יהיה פרוייקט שכל מה שאנחנו מגדלים, פירות וירקות ניתן אותם לילדים נזקקים. אני רוצה שיצאו מפה ילדים עם ערכים, לא רק אם ידע. היום אתם לא עובדים יש לכם מגוון פעילויות עם המדריך, ואת הפלאפונים אני אקח ממכם, אסור פלאפונים פה.שתהיה לכולנו שנה נפלאה" המנהלת אמרה ועברה כל תלמיד. ואחרי שהיא סיימה לאסוף את הפלאפונים היא יצאה מחדר האוכל.
בנתיים לקחנו לנו אוכל אורז עם עוף, לחם ומיץ פטל.
הסתכלתי על דוידי ראיתי אותו אוכל לבד, הוא מנסה להראות שלא מעניין אותו כלום, אבל אני רואה עליו שהוא טיפה בודד.
שחר הסתכל עליי ולא הפסיק לחייך.
"אז מאיתך לירון? יש לך חבר?" שחר שאל אותי,
"לא" עניתי לו,
"יופי אז אני יכול להתחיל איתך" שחר אמר לי בגיחוך.
קצת צחקתי.
"טוב ביי אני סיימתי לאכול" שרונה אמרה במבט כועס והלכה.
זה בגללי? שאלתי את עצמי, מה עשיתי?. היא בעניין שלו?. כי אם היא מודאגת ממני אז אני ירגיע אותה.
"אני חייב לקחת אותך לתל-אביב להראות לך את המקומות הכי יפים" אמר לי שחר,
"בהזדמנות" אמרתי לו.
סיימנו לאכול, והלכנו למועדון לפעילות אם המדריך פיני. ישבנו במועדון שחר התיישב לידי, אבל דוידי היה עדיין לבד. וחיכינו לפיני. כשפיני נכנס היה בידו כדור.
"שלום אני פיני ואני המדריך של הקבוצה שלכם. נתחיל משמות כל אחד יציג את עצמו, ואחרי זה נלך למגרש נשחק מחניים" פיני אמר.
כל אחד אמר את השם שלו, ואז יצאנו לשחק מחניים בנות נגד בנים. אבל כל הזמן הזה הרגשתי ששרונה מתבאסת עליי או כועסת עליי. אין לי מושג למה


תגובות (2)

ממש יפה!! ההשראה של השמות זה מהסדרה "אליפים" במקרה?

22/02/2017 23:33

אממ כן

23/02/2017 09:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך