להמשיך הלאה – פרק 26

שני555 03/03/2015 583 צפיות תגובה אחת

״ זהו ? הבנת ? ״ אמרתי להדר כשאני כבר מיואשת , אחרי שאנחנו לומדות 4 שעות למבחן בהיסטוריה .
״ לא , תסבירי עוד הפעם ״ אמרה וחייכה .
״ די הדר אני כבר מיואשת ממך ״ אמרתי וכיסיתי את ראשי בכרית שהייתה על המיטה .
״ טוב אז הפסקה ? ״ שאלה בחשש .
״״ ממש לא , קדימה בואי נמשיך ״ אמרתי בכעס . איזה הפסקה ? נשאר לנו עוד מלא חומר .
״ נו הפסקה קטנה ״ אמרה בתחנונים .
״ טוב רבע שעה לא יותר ונמשיך ״ אמרתי בחיוך והיא ישר ידרה למטה אין הילדה הזאת לא יכולה חמש דקות בלי אוכל .
שיט כבר ארבע . ליאל עוד מעט צריך לבוא , ועוד לא סיפרתי להדר . איך אני יסביר לה ?
היא נכנסה לחדר עם מלא חטיפים וחייכה , אני גלגלתי עיניים .
״ אוי הדר ״ אמרתי וצחקתי .
״ תקשיבי אני צריכה להגיד לך משהו ״
״ כן ברור ״ אמרה ברצינות .
״ תקשיבי אח שלי צריך לבוא עוד מעט ו ״ התחלתי לספר לה והיא קטעה אותי .
״ מה לירון ? בסדר אני יודעת ״
״ לא לירון ליאל ״ אמרתי והיא עשתה פרצוף של לא מבינה .
״ יש לי אח קטן בן אחד עשרה , והוא אוטיסט ״ אמרתי במהירות והיא סימנה לי להמשיך .
״ ואני לא יודעת אם את בדיוק יודעת מזה , אבל הוא לא יודע לדבר אז הוא עושה קולות וכאלה ״ אמרתי ולקחתי הפסקה קטנה והמשכתי .
״ וזהו הוא עוד מעט צריך לבוא , ורק רציתי שכשתראי אותו לא תיבהלי, וזה נשאר בינינו ״ אמרתי בחיוך ולקחתי את הספר בחזרה לידיים שלי .
״ וואי מיטל , למה לא סיפרת לי ? ״ אמרה והמבט שלה הפך לעצוב . נו אז מה היא מרחמת עליי עכשיו ?
״ סתם בבית ספר הקודם שלי לא כולם קיבלו את זה ככה אז לא רציתי לספר את זה לאנשים , לא שאני מתביישת בו או משהו כן ? אבל לא באלי שיהיו חלק שירחמו עליי , או יצחקו על זה , זה לא מעניין אותי ״ אמרתי והיא הזילה דמעה וגם אני נהייתי עצובה , אני לא אוהבת לדבר על זה , אבל מה היא בוכה ? היא קמה אליי וחיבקה אותי .
״ אני באמת מצטערת ״ על מה בדיוק ?
״ טוב נמשיך ? ״ שאלתי והשתחררתי מהחיבוק .
״ אני רוצה שתראי לי אותו כשהוא יבוא ״ אמרה בחיוך .
״ אין בעיה , עכשיו בואי נלמד ״ אמרתי וזרקתי עליה כריות .

נקודת מבט שי –

״ אוי ילד שלי תשמור על עצמך ״ אמרה אמא , ומחצה אותי בחיבוק שלה , כל פעם מחדש שאני חוזר לצבא מחופש או משהו , היא חושבת אני הולך למלחמה , זה קשה והכול , אבל היא מגזימה .
״ טוב אני חייבת לצאת לעבודה , אל תשכח לצאת לרכבת עוד חצי שעה שלא תאחר אותה ״ אמרה והלכה לדלת .
״ ביי״ אמרה ויצאה .
״ ביי אמא ״ אמרתי והלכתי למזוג לי לשתות , ומי היה שם? האח האהוב שלי .
״ תגיד מאיפה אתה מכיר את מיטל ? ״ שאל , עדיין עם המבט הקר הזה שלו .
״ מה אכפת לך ? ״ אמרתי בחיוך מתגרה ומזגתי לי מהקולה .

נקודת מבט ליעד –
מה אכפת לי ? אולי כי מאז שסיפרתי למור על מה שהיה אצלי , הוא לא מפסיק לחפור עלייך ועל מיטל ?
״ סתם חבר שלה לא ישמח לשמוע שאתה מתחיל איתה ״ אמרתי גם אני בחיוך מתגרה ועליתי להתארגן , הייתי חייב להוריד לעצבן אותו .


תגובות (1)

תמשיכיי אני מכורה לסיפור שלך!!!

09/03/2015 00:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך