להמשיך הלאה – פרק 8

שני555 28/01/2015 762 צפיות אין תגובות

נקודת מבט מור –
איזה קרועה ההדר הזאת , והמיטל הזאת שמשגעת אותי , מתנהגת אליי כמו לחרא
ועדיין אני רוצה לראות אותה כבר .

נקודת מבט מיטל – ייבשתי את השיער , שמתי אודם ורוד בהיר , רימל , מייק אפ קצת וזהו , אני שונאת להתאפר .
והחלק הכי קל להתלבש . אני לא מאלה שמתארגנות שעות , אני יכולה להתארגן בחמש דקות .
שמתי גינס בהיר קרעים , חולצה שחורה שמראה ממש טיפה את הבטן , ופתוחה קצת בגב .
עגילים, בושם כמובן . השארתי את השיער שלי כמו שהוא .
ירדתי למטה לשבת קצת עם ליאלי לפני שאני הולכת גם ככה נשאר עוד שעה .

\" ליאל בוא לשחק \" אמרתי תוך כדי שאני מנסה לשכנע אותו לצאת מהמסך מחשב הזה ,
לשמוע שירי תינוקות כל היום .
\" ליאל בבקשה \" מתחננת תוך כדי חיבוק , ולבסוף הוא קם .
לקחתי משחק שצריך להתאים בו חצי תמונה לחלק השני שלה , והגאון הקטן שלי עושה את זה כמו גדול , למרות שילדים בגיל שלו לא אמורים להיוות ככה .

\" ליאליי אני מאחרת כבר תשע , תיתן לי ללכת \"
אומרת בתחנונים כבר עשר דקות , אבל לא . הוא לא מרשה לי ללכת .
\" אני הולכת לשעה , שעתיים , וחוזרת ישר אלייך \"
אני תמיד מדברת אליו , למרות שאף אחד לא מאמין לי שהוא באמת מבין אותי .
\" ליאל אתה מכאיב לי , תפסיק \" אמרתי תוך כדי שליאל חונק את ידי באחיזה המטורפת שלו ,
ורק מחזר אותה עוד יותר .
\" ליאל דיי \" צעקתי , ואני אף פעם לא צועקת עליו , הוא הבן אדם שהכי חשוב לי בחיים , איך צעקתי עליו ככה ?
הוא שחרר את ידי והלך למחשב , הסתכלתי על היד וכבר ראיתי את הצבעים מתחלפים להם ,
הוא נעלב , אני מרגישה את זה . זה לא אמור להיות ככה , הלכתי אליו אבל הוא העיף אותי והתחיל לצרוח, הלכתי לחדר שלי ,העפתי את הנעליים שלי לרצפה החלפתי בגדים ,נעלתי את הדלת נכנסתי למיטה , והתחלתי לבדוק .

בטח אם היו רואים אותי עכשיו , היו חושבים שאני בכיינית , ואני הכי לא כזאת , פשוט בכל מה שנוגע אליו לא אכפת לי מכלום .
אני לא חושבת שמישהו יבין אותי , אני חושבת שהאהבה שלנו היא לא רק אהבה של אחים , היא הרבה יותר חזקה מזה , אבל אף פעם לא מצאתי את המילה המתאימה ליחס בינינו .

\" הדר סליחה שאני מודיעה לך רק עכשיו , אני לא יכולה לבוא היום .. מצטערת \" שלחתי להדר הודעה .
היא בטח ממש תכעס עליי , בכל זאת אני מבריזה לה , עוד חברה הלכה לה , גם את מור כבר הרחקתי כמו סתומה .
\" הכול בסדר ??? את מרגישה טוב?? \"
טוב זה התגובה האחרונה שציפיתי לה .
\" לא סתם משהו משפחתי שצץ ברגע האחרון .. את לא כועסת עליי ? \" שלחתי לה בדאגה .
\"לא מה פתאום , זה סתם מבאס .. אבל לא נורא אני יוצייא אותך לעוד הרבה מקומות , ממני לא מתחמקים בקלות , ואת יודעת שאם תרצי לספר לי אני כאן :)\"
צחקתי תוך כדי הבכי עוד ממקודם , והתרגשתי . לא חושבת שהיו נחמדים אליי ככה אף פעם , ושמחתי שהיא לא לוחצת .
\" חחח תודה הדר אוהבת אותך , תיהנייי \" שלחתי לה עם הכי כוונה שאפשר .
ונכנסתי לישון , אם אני יצליח בכלל .

נקודת מבט הדר –
אווף איזה באסה ממש רציתי ללכת איתה…
\" טוב נצא ? \"אמרתי למור וגיא .
\" מה עם מיטל ?\" שאל מור באי הבנה .
\" היא לא תבוא יש לה משהו ברגע האחרון \" אמרתי בביאוס , וראיתי שגם הוא התבאס .
\" אבל הכול בסדר ?\" שאל בדאגה .
\" כן סתם משהו משפחתי \" אמרתי בחצי חיוך .
\" אז עם מי תהיי ? את נשארת בבית \" אמר גיא במהירות .
\" אוי תסתום , יש לי עוד חברות אתה יודע \" אמרתי בפרצוף מעוצבן יחסית .
\" טוב ,יאללה רק תצאו כבר \" אווף גיא המעצבןן הזה אין לי כוח אליו יותר .

נקודת מבט מור –
איזה נאחס מזה רציתי לראות אותה .
מקווה שהכול בסדר ….

נקודת מבט מיטל –
אווף השעון המעורר הזה . אני ישבור אותו בסוף .
קמתי להתקלח ולהתארגן לבית ספר ובדרך עברתי במראה , ונבהלתי .
העיניים שלי היו נראות כאילו צבעו לי אותם באדום והיו נפוחות שאלוהים ישמור .
טוב זה בטח יירד אחרי המקלחת .

וואי מה אני יעשה ? עם איפור זה נראה יותר גרוע …
והיד נראית סגלגלה ונפוחה .
מקסימום אני יגיד דלקת , וביד שנפלתי או משהו אני סתם עושה סרט .
וגם מי ישמע מי מסתכל עליי .
התלבשתי במהירות בחולצה כחולה , עם גינס שחור , ונעלי בובה שחורות ,
שמתי את הדברים שאני צריכה בתיק צד השחור .
סידרתי את השיער ככה שהעיניים יוסתרו קצת .

\" אמא איפה ליאל ?\" שאלתי את אמא לאחר שסרקתי את שלוש הקומות .
\"יצא כבר . מיטלי אני ממהרת ,השוקו והאוכל שלך על השולחן תצאי ותנעלי אחרייך , יום טוב \"
אמרה אמא במהירות כזאת שבקושי הבנתי משהו .
\"טוב בי \" אמרתיי והיא כבר טרקה את הדלת .
שתיתי שוקו הכנסתי את את האוכל לתיק ויצאתי לכיוון הבית ספר , שייט אני מאחרת ,כבר 8 ראיתי באייפון , והלכתי מהר יותר .

נקודת מבט הדר –
אוף איפה הדר הזאת המורה כבר בכיתה והיא עוד לא הגיעה .
חסר לה היא לא באה היום .
\"סליחה על האיחור \" אמרה מיטל בלחש עם ראש למטה , כשהיא נכנסה לכיתה .
והיא הלכה לכיוון המקום שלה . מצויין היא באה .

נקודת מבט מיטל – התיישבתי במקום , וכמובן שליעד כבר היה שם . הוצאתי את הדברים מהתיק עדיין לא מרימה את הראש , ומתחילה לכתוב .
\" סמאללה , מה עבר לך על היד ?\" שאל ליעד בהלם .

אוי לאן נכנסתי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך